uta
פרק חדש! מקווה שאהבתם..

הגואלים פרק 27

uta 17/10/2014 534 צפיות 9 תגובות
פרק חדש! מקווה שאהבתם..

פרק 27
נ.מ ג'קסון
לחצתי על הגז במהירות ואחזתי בהגה,
"קדימה.." אמרתי וטלפנתי לבלש ווילאמס המכוניות היו איטיות בהשוואה למהירות שלי.
"הלו?" אמר הבלש,
"זוכר את הטובה שאמרת לי? כן אז תתקשר למחנה הצבאי שבשדרת ביינופל, אני צריך מסוק. ובדחיפות." אמרתי, ניתקתי והשלכתי את הטלפון על הכיסא שהיה לידי.
"קדימה. קדימה." אמרתי ולפתע נהיה אור אדום ברמזור שהיה במרחק ממני,
"אני לא עוצר עכשיו!" אמרתי ולחצתי על הגז עוד יותר חזק, המכונית האיצה והמכוניות נסעו,
"לא.. לא.." אמרתי לעצמי והצלחתי לעבור את הרמזור. לקחתי את הפנייה השמאלית, זו הייתה דרך קיצור למחנה הצבאי רק שהיא עוברת בכביש חד סטרי ואני נוסע כנגד כיוון התנועה.
המכוניות זזו הצידה ועשו עצירה פתאומית, עברתי בין המכוניות ולקחתי את הפנייה השמאלית, מיד לאחר כך ראיתי את המחנה הצבאי.
"זהו זה." אמרתי ולחצתי על הגז עוד יותר חזק, הרכב הפיל את הגדר ועצרתי את הרכב, פתחתי את הדלת וסגרתי אותה מיד לאחר שיצאתי.
"אתה יודע שתצטרך לשלם על זה?" אמר ווילאמס שכבר היה שם.
"קח." אמרתי וזרקתי ערמה של שטרות, ידעתי שהסכום שזרקתי גבוה יותר מההרס אך הוא לא הגיב, הוא רק לקח את השטרות וצעד לעבר המסוק השחור.
"אתה יודע איך להטיס מסוק?" הוא צעק, הרעש של הלהבים היה בלתי נסבל, נכנסתי אל המסוק
"אני אסתדר תודה." אמרתי והתנעתי את המסוק. הוא התחיל להתעופף ואחזתי ב"הגה" של המסוק.
לחצתי על השעון וניסיתי לתקשר עם בת'
"בת' אתם שומעים?" שאלתי,
"בת'?"
"אם אתה רוצה אותם תצטרך למצוא את האי ולהביס אותי." שמעתי קול נמוך ומצמרר.
"אבא אני נשבע לך.." איימתי אבל הוא נדחף לשיחה,
"האיומים שלך לא עובדים עליי יותר. תאתר את השיחה ותבוא." הוא אמר והשיחה התנתקה,
"הלו?"
"הלו?!" צעקתי וזעם התגבש על דעתי,
"כוס- " רציתי לקלל אבל התאפקתי, לחצתי על חיישן האיתור וראיתי שהאי דיי קרוב.
"אני בדרך.."
**
"הנה אני כאן." אמרתי כאשר שערותיו שורטות את מצחי. הוא נעמד כ7 מטרים ממני הוא פשט את המסכה ממנו והשליך את המסכה אל החול החם.
"תראה לי שהם כאן." אמרתי, הוא סימן לאחד מהחיילים שלו להביא אותם, והם יצאו כאשר כול אחד מם פצוע וזקוק לעזרה רפואית.
"אני בן אדם שעומד במילה שלו." הוא אמר,
"יש לי שאלות." צעקתי לעברו,
"איפה אימא שלך?" הוא נתן דוגמה וחייך, עיניו הכחולות נצנצו באור השמש.
"איפה היא?" שאלתי כאשר עיניי עומדות להוריד דמעות,
"אתה רוצה את התשובה? תביס אותי ואני אענה לך על כולם." הוא אמר וכיווץ את ידיו לאגרופים.
"הרגע אמרת את מילת הקסם.." אמרתי ורצתי לעברו.


תגובות (9)

הרגע עם הקללה די ביאס אותי, הוא הרס את זה.
אבל כל שאר הפרק מושלם! תמשיך פליז!!!!

17/10/2014 18:43
    uta uta

    תודה רבה ^^

    17/10/2014 18:45

לי אין בעיה אם הקללה כל עוד לא תגזים אם זה מידי (אני שומחת עליך שלא), תמשיך דחוף!!!
נ.ב
איך כותבים שומחת? עזרה מישהו? #לנכות_שלי_אין_סוף

17/10/2014 18:51
    uta uta

    שמחה אני חושב..
    ותודה..

    17/10/2014 18:56

אומרים סומכת… ו… הפרק היה מושלם! המשך דחחוף!

17/10/2014 18:56
    uta uta

    ותודה אחי ^^

    17/10/2014 18:57
uta uta

אההה את התכוונת לסומכת.. אז כן כמו שעמית22 כתב..

17/10/2014 18:56

יווווווו מתחחחחחח #^•^ תעלה עוד פרק ומהר!!!
מתה על הכתיבה שלך!!!!

17/10/2014 19:36
    uta uta

    תודה רבה ^^

    17/10/2014 19:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך