סיפור זה יהיה בכמה פרקים.

הגיבור החדש

01/11/2014 665 צפיות תגובה אחת
סיפור זה יהיה בכמה פרקים.

שלווום לכם!
שמי דרק, אני בן 12 וחצי, ואני גר בארצות הברית.
אין לי אחים ואחיות, ולכן אני בן יחיד, להיות בן יחיד זה מצד אחד כיף אבל מצד שני ההורים תמיד דואגים ומסתכלים עליך.
החיים שלי רגילים, כלומר היו רגילים עד שעברנו בית..
לפני כמה ימים עברנו לגור בבית חדש באמצע יער שמסביבנו אין בתים…
מאז שעברנו קרו דברים מוזרים, הכלב שלי "שוקו" נעלם, הבגדים שלי נעלמו ועוד כמה דברים…
יצאתי לחצר כדי לחפש אותם אבל לא מצאתי אותם, אימא ואבא אמרו שכנראה "שוקו" יצא לטייל, אבל לדעתי הם רוצים להסתיר את זה שהוא נעלם.
את הלימודים בבית הספר אני אתחיל בעוד חודשיים בדיוק.
בינתיים מה שמעניין אותי הוא למצוא את "שוקו" ולהחזיר אותו הביתה.
בלילה הראשון שלי בבית החדש לא הצלחתי להירדם, המחשבות על "שוקו" הציפו בי דאגות, לבסוף עמדתי לעצום עיניים כי כבר הייתי ממש עייף אך פתאום, שמעתי משהו/מישהו קורא בקול שלי, נבהלתי מאוד אבל התגברתי על הפחד ושאלתי "מי זה?" אף- אחד לא ענה.
שאלתי שוב "מי זה?" ושוב אף- אחד לא ענה, לבסוף צעקתי "מי זה?" ופתאום הופיע מולי בן-אדם זקן (לא מאוד) שהעור שלו היה כחול ועיניו היו כחולות.
שאלתי אותו: "מי אתה? בבקשה אל תפגע בי" התחננתי בפניו.
הוא ענה: "שמי הוא: אפלטון"
שאלתי אותו מה הוא עושה כאן ואיך הוא יודע איך קוראים לי והוא ענה: "אני בחרתי בך למשימה חשובה מכל, אתה מוכן?"
עניתי לו: "אני לא ממש מכיר אותך ואני בסך הכול ילד למה את צריך אותי, ואיזה משימה זאת?"
הוא ענה: "אם אתה לא רוצה להחזיר את הכלב שלך לא צריך אני אבקש ממישהו אחר"…
"איך את יודע שיש לי כלב", שאלתי אותו.
הוא ענה: " מאז שעברתם בית צפיתי בך ובדקתי אותך, בזמן שצפיתי בך ובדקתי אותך לראות אם אתה מתאים למשימה ראיתי מישהו גונב את הכלב שלך"…
שאלתי אותו: "נו אז מי גנב אותו?"
הוא ענה לי: "מישהו שקוראים לו: סימן שאלה"
" חחח עכשיו אתה סתם צוחק עלי נכון", שאלתי אותו.
אפלטון הסביר לי על האיש "סימן שאלה" הוא אמר שהאיש הזה רוצה לפגוע בי אבל הוא הסביר לי שהוא יודע למה.
אז שאלתי אותו: " אז למה הוא רוצה לפגוע בי?"
הוא ענה לי: "לפני שנים רבות על כדור הארץ שמרה קבוצה ששמה: "השומרים הקסומים".
השומרים האלה הגנו על כדור הארץ מפני רשעים שרוצים לפגוע בכדור הארץ.
היו חמישה שומרים שלכל אחד כוח אחר: קרח, חשמל, היעלמות, גומי וכוח להפוך לאנשים אחרים.
לאחר כמה שנים השומרים האלה נעלמו, אף אחד לא יודע למה הם נעלמו, ולאן…
אומרים שהם הפכו לבני אדם רגילים ושהם התחתנו והולידו ילדים".
"איך זה קשור אלי?", שאלתי אותו.
הוא המשיך לדבר: "הכוחות של השומרים עברו לילדיהם, ואתה דרק אתה הבן של אחד מהשומרים".
"מה?!?!" עניתי לו.
אפלטון ענה לי: "אבא שלך, זה שישן בקומה למטה, היה פעם מהשומרים הללו".
"את לא רציני" עניתי לו.
"אני רציני, ואני אוכיח לך את זה", הוא ענה לי.
"איך????", שאלתי אותו.
הוא ביקש ממני להושיט את ידי קדימה, לחשוב על חשמל וברק, הקשבתי לו ועשיתי את זה, עדיין לא קרה כלום ולא הבנתי מה אמור לקרות.
אפלטון אמר לי: " עכשיו תתרכז ותרגיש כאילו אתה הברק".
התרכזתי ועשיתי מה שהוא אמר, פתאום, הרגשתי חשמל בגוף שלי, לא הבנתי מה אמור לקרות, פתאום מהאצבעות שבידיים שלי יצא ברק בצבע סגול בהיר ולבן בקצה שלו.
הייתי המום ומופתע באותו הזמן.
הוא אמר לי: "אתה רואה דרק, אבא שלך היה "שומר הברק" הוא היה השומר הכי חזק מכל השומרים.
הוא היה המנהיג שלהם והוא גם זה שנעלם ראשון".
אמרתי לו: " חחח אבא שלי בכלל לא חזק"…
אפלטון אמר לי: "הוא חזק יותר מכל בן אדם על כדור הארץ, הוא לא משתמש בכוחות שלו כי אם יגלו שהוא מ"שומרי הקסם" יכעסו עליו כי ברגע שהכי היו צריכים אותם הם נעלמו.
"זה אומר שאבא שלי היה פעם כמו המתאבקים בטלוויזיה?" שאלתי אותו.
הוא ענה: " אפילו יותר מזה … טוב אני חייב ללכת".
"רגע אמרתי לו, ניפגש עוד פעם?" שאלתי.
" כן בינתיים תנסה להתאמן קצת על כוח החשמל שלך אבל תיזהר שאבא שלך או מישהו אחר יראה שיש לך את כי אז אתה ואבא שלך תסתבכו בצרות" הוא ענה לי.
"אוקי ביי" אמרתי לו.
"ביי, וניפגש מחר" הוא לחש לי.
"רגע, איפה, מתי" רציתי לשאול אותו אבל הוא נעלם.
אחרי זה הייתי ממש עייף אז נכנסתי למיטה ונרדמתי.
בלילה חלמתי על זה שאני ואבא שלי נלחמים באיש סימן שאלה, ובנוסף הבנתי שהוא חטף לי את הכלב כדי שאני ירדוף אחריו והוא יתפוס אותי.
בבוקר קמתי מלא מרץ ושמח, ישר רצתי לחדר והתחלתי לירות חשמל לכיוון עץ שהיה שם, בירייה השנייה העץ התחיל להתנדנד והוא נפל במהירות.
מזל שרצתי מהר והעץ לא נפל עלי, אך פתאום ההורים שלי יצאו אליי בריצה ושאלו איך העץ נפל.
אמרתי להם: "שיחקתי כאן כדורגל ופתאום העץ נפל.
אבא שלי אמר לי: "אוקי רק תיזהר, רוצה להיכנס הביתה ולראות סרט?"
עניתי לו: " לא אני עדיין רוצה להיות בחוץ ולשחק".
"אם כך אני אביא שמיכה ואוכל ונעשה פיקניק, ובנוסף נשחק כדורגל" הוא אמר לי.
"אוקי" עניתי לו אבל בלב שלי איך פעם הוא היה גיבור ועכשיו הוא רוצה לעשות פיקניק ולשחק כדורגל.
אחרי שסיימנו את הפיקניק המשכנו לשחק כדורגל פתאום ראיתי מישהו מאחוריו זה היה אפלטון.
לא ידעתי מה לעשות ובגלל שהייתי בלחץ הכדור עף לשיחים והלכתי להביא אותו.
כשהייתי ליד השיח שאלתי את אפלטון: "מה אתה עושה כאן? הוא יכול לראות אותך, רגע איך הוא לא ראה אותך?"
הוא ענה: " אני יכול להחליט אם להתגלות למישהו אחד ספציפי הוא לכול האנשים".
עניתי לו: "רגע זה אומר שאבא שלי לא ראה אותך".
"לא" הוא ענה וחייך אלי.
"רגע גם אתה הייתה משומרי הקסם נכון?" שאלתי.
"בהחלט" הוא ענה, "אני ואבא שלך היינו חברים טובים".
"בן כמה אתה" שאלתי אותו בזהירות.
"אני בן 50 לא ממש צעיר ולא ממש מבוגר" הוא ענה.
רציתי לשאול אותו עוד שאלה אבל אבא קרא לי, הוא אמר: "נו אתה בא?"
נופפתי לשלום לאפלטון והלכתי לשחק אם אבא.

זהו סוף פרק 1


תגובות (1)

וואו פרק מדהים תמשיך…אשמח גם עם תגיב אל הפקר שלי "הבית המקולל"

01/11/2014 15:00
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך