זה הסיפור הראשון שלי! זה יהיה סיפור בהמשכים. אני רק רוצה להזכיר שזה לא בהכרח יהיה סיפור על אסונות טבע,ואולי גם ג'ניפר צודקת,והטורנדו לא ישמיד את הרוח האנושית..אולי..מישהו או משהו..אחר?

הוא ישמיד את כולנו

05/10/2015 547 צפיות תגובה אחת
זה הסיפור הראשון שלי! זה יהיה סיפור בהמשכים. אני רק רוצה להזכיר שזה לא בהכרח יהיה סיפור על אסונות טבע,ואולי גם ג'ניפר צודקת,והטורנדו לא ישמיד את הרוח האנושית..אולי..מישהו או משהו..אחר?

"ג'ניפר" קראה אחותי הקטנה.
"מה את כבר צריכה?" שאלתי אותה בטון עצבני. בדיוק קראתי מותחן. היא הפריעה לי.
"את יכולה לבוא שנייה?" – היא דופקת על הדלת בחוזקה,מחכה שאני אפתח.
השנה אחותי הקטנה,גרייס,בת 11. אבל היא עדיין לא מפסיקה לנדנד לי.
"נו?" -הפעם אני שומעת שהיא פותחת את הדלת.
גרייס התקרבה ולקחה את הספר שהיה ביד שלי.
"מה את עושה?" שאלתי.
"את באה? בבקשה. אני מפחדת להגיד על זה לאמא ואבא" היא ענתה.
אף פעם עוד לא קרה שהיא שואלת אותי על דברים שהיא לא יכולה לשאול את ההורים. בדרך כלל זה משהו שטותי- כמו שיעורי בית או על ג'ייקוב, הילד שהיא מחבבת. או אובססית. כן,אובססית זאת המילה המתאימה.
קמתי והיא משכה ביד שלי לאורך המסדרון שמוביל לחדר שלה.
התיישבתי על המיטה שלה.
גרייס לקחה את המחשב הנייד שלה והתיישבה לידי.
"הינה..את רואה? נכנסתי בטעות לאתר הזה" היא הצביעה על המסך.
הבטתי בצג המחשב. אתר של מזג אוויר. מה היה כל כך חשוב כאן שהיא גררה אותי לחדר שלה?
"גרייס,מה קרה?" שאלתי.
"הינה" היא שוב מצביעה,הפעם על נקודה ספציפית באתר ההוא.
הייתי מזועזעת:
'שימו לב! קראו זאת והעבירו לכל מי שאתם מכירים!
בעוד כחודשיים, ב- 19 באפריל, טורנדו יגיע. הוא יהרוס את כולנו. הוא ישמיד את הרוח האנושית. נוסו על נפשותיכם. להלן המקומות האחרונים שהטורנדו ישמיד: …….'
"ג'ניפר.." – שמעתי את גרייס מייללת,בעוד שאני בוהה במסך.
"אני מפחדת.." הפעם היא התחילה לבכות.
לא ידעתי מה להגיד לעצמי. ולגרייס. זאת בדיחה? אולי האתר הזה סתם טועה? ו..מה אם זה נכון? מה אם זה הסוף?
"גרייס.. אני לא יודעת.. אנחנו צריכות לבדוק בעוד אתרים. בטח יכריזו על זה בחדשות,בעיתונים. אי אפשר להסתמך על אתר אח.." – גרייס קטעה אותי.
"ג'ניפר!! ראיתי את זה בעיתון כבר.. א..אנ…" – היא מגמגמת.
חיבקתי אותה. אין סיבה שתדאג. תמיד אנשים אמרו שסוף העולם שם,וסוף העולם פה. אבל זה עוד לא קרה. כנראה שגם זה לא יקרה. טוב,נראה.


תגובות (1)

אהבתי אני מחכה להמשך

05/10/2015 02:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך