uta
הסבר על המקועקעים בספר.. מקווה שתרשמו :)

החיפושים – הקדמה + הרשמה (ספר המשך לגואלים)

uta 18/10/2014 743 צפיות 10 תגובות
הסבר על המקועקעים בספר.. מקווה שתרשמו :)

עבר חצי שנה מאז הטיסה של ג'קסון ובת' אחר אימם. הם ממשיכים לחפש ולא יעצרו לרגע.
ביינתים הגואלים התפרקו וכול אחד הלך לדרך אחרת בחיו.
לאחר חצי שנה של שקט, שכירי חרב מחפשים אחר הגואלים ורוצים לקטול אחד אחד.
ג'קסון גדל ואיתו הקעקוע, וירידיו נהיים שחורים וסיוטים רודפים אותו בכול לילה.
בת' מרגישה אשמה בנוגע לאריק. שהיא יכלה להציל אותו.
המצב נראה רע לכול אחד מצוות הגואלים.
ובינתיים שבט אגם החיים רודפים אחריי המקועקעים, 4 נערים אשר עונדים את קעקוע השטן ולא יפסיקו עד שיהרגו את כולם.
האם המזל הרע ימשך?
האם ג'קסון יגלה על האגם המסתורי שעומד להיגמר?
מה יקרה לבת'?
ואיך הצוות ישרדו כאשר הסכנה עורבת להם בכול פינה?

הרשמה:
לא צריך לקרוא את הספר הקודם כדי להבין
*יש מקום רק לשתי מקועקעים*
שם:
גיל:
מקועקע או בן אדם:
מראה:
אופי:
רקע:


תגובות (10)

שם: אנג׳לינה סטון
גיל:23
מקועקעת
עיניים כהות ושיער חום בהיר, היא לובשת סרבלים בדרך כלל ומאוד מטופחת.
יש לה קעקוע דרקון על הגב, זה הקעקוע שלה

18/10/2014 12:29

    היא עשתה אתו לבד.
    אופי: חכמה, ידידותית ומרשימה ממבט ראשון.
    רקע: אין לי בדיוק, אתה יכול להמציא?

    18/10/2014 12:30
    uta uta

    כן בטח

    18/10/2014 12:45

    סליחה שהיא קצרה

    18/10/2014 13:01

שם: וינהאם ברוקס (וִין [Vin])
גיל: 19
בן אדם
מראה: השיער שלו חום כהה באופן טבעי, אבל יש לו נטייה להחליף צבעים בקביעות. מאדום לכחול לסגול וירוק, וין צובע את שערו מחדש כל שבועיים וחצי בממוצע. עורו בגוון זית, ועיניו אפורות צלולות. יש בהן ניצוץ תמידי. הוא דק ומוצק (תודות להרבה מאוד ביקורים בחדר הכושר שהוא מכחיש בקביעות), וגובהו מעל הממוצע. הוא אוהב כובעי פדורה, ווסטים. לרוב הוא לבוש בעיקר בשחור ולבן, (הוא טוען שאלו הצבעים שהכי מחמיאים לו) אבל מידי פעם הוא מופיע בעגילי נוצות, חולצות סגולות, ומכנסיים בצבעי ניאון.
אופי: הוא הפכפך, סרקסטי, מטורף לחלוטין. הוא יכול להיות כל כך מאושר שנדמה שהוא הולך להתפוצץ, ואז להיכנס לדיכאון נוראי ובלתי ניתן לתיאור בגלל שמישהו טעה באיות השם שלו, או לחטוף התקף זעם מבעית ומחריד בגלל שמישהו קרא לו וֵון. כשהוא במצב רוח טוב, די נחמד להיות בסביבתו. הבדיחות שלו מצחיקות, ואפילו אם הוא קצת אידיוט, וין ברוקס יכול לעלות חיוך ענקי גם על פניו של האיש העצוב ביותר בעולם. הוא נוטף קסם אישי, ובהחלט מנצל את זה. מעטים האנשים שיודעים לשקר כמוהו. בכל רגע נתון, יש לפחות שבע נערות אומללות שמחכות לשיחה מוין ברוקס. אם הן יודעות שזה השם האמיתי שלו, כמובן. הוא אוהב חתולים, להיתלות הפוך, שוקולד, צבעים עזים, ואת עצמו.
רקע: הוא גדל בדירה קטנה ועלובה, בלי אבא, ועם אמא שעובדת שמונה-עשרה שעות ביממה. ככה שהוא פחות או יותר גידל את עצמו. השם המקורי שלו הוא לא ברוקס, אלא מרקז. הוא מסתיר את המוצא שלו בעמל רב. בתור ילד, הוא נתקל בהרבה אפליה. אנשים אמרו לו שהוא רק מהגר מלוכלך, הם צעקו לו לחזור למקום שהוא בא ממנו. לדעתו, ברגע שהחברים שלו יגלו שהוא נולד מעבר לגבול, הם יחשבו בדיוק מה שכל האנשים שהוא גדל איתם חשבו. בשכונה המפוקפקת בה הוא חי מגיל ארבע עד גיל שמונה עשרה, כולם היו מחולקים. ממש כמו לפני מאה שנה. בגיל שמונה-עשרה, כשהוא ברח על נפשו מהמקום הזה והגיע לעיר יותר טובה, הוא נדהם לגלות שהוא יכול להתחבר עם מי שהוא רוצה, עם האנשים שהוא מחבב, ולא רק עם אלא שצבע העור שלהם דומה לשלו. והוא לא התכוון להרוס את זה בכך שיספר שלהם שהוא, לפי דעתו המוטעה להחריד, לא באמת אמריקני. מה שהוא לא מבין, זה שבסופו של יום, הבעיה שלו היא לא שאנשים אחרים רואים אותו כפחות טוב מהם. אלא שהוא רואה את עצמו כפחות טוב מאנשים אחרים.

18/10/2014 14:13

אם לא אכפת לך פשוט להשתמש בדמות שכתבתי לך בהרשמה לגואלים
כי בקושי השתמשת בה :/
אז תעשה כאילו רשמתי אותה פה

18/10/2014 17:21

והוווו הרשמההה!
שם: סארין פינטמייהר
גיל: 17
מקועקע, יש לו קעקוע של תחילת ירח על מצחו, בצבע סגול.
מראה: שיערו אפור וקצר, יש לו מראה מיוחד, חתולי למדיי. עיניו כתומות, יש לו חיוך ממזרי, וצלק מפחידה לאורך גבו.
אופי: הוא לא חברותי, למען האמת. הוא לא סומך על אף אחד, מהפחד התמים שיבגדו בו. כל חיו סגרו בפניו דלתות, מעולם לא יצרו איתו קשר, הוא הפחיד את כולם. הוא לא היה שייך לשום מקום ומעולם לא הרגיש שייך. הוא יהיר, ציני, גאוותן, ומלא באגו. אך למרות כל זה, אף אחד לא ניסה להוציא ממנו את הצד הנחמד שלו. הוא רחמן, כנה (לעיתים קרובות, כנה מידי) טוב לב, נאמן, ואמיץ. חוכמה היא לא הצד החזק שלו, (אם כי הוא לא טיפש) אלא חוזק. הוא חזק מאוד.
רקע: הוא גדל ללא אבא, מעולם לא הכיר את אביו, ומעולם לא שאל עליו. אימו הספיקה לו. אימו הייתה אישה יפייפיה, בשם וולה, כשסארין הגיע לגיל שבע, אימו נרצחה בידי שודדים. מאז סארין עבר בין בתי היתומים, וכשהגיע לגיל 11 אישה זקנה ונחמדה אימצה אותו.

18/10/2014 17:23

pepper מוסרת לך שהיא כתבה לך דמות לכאן ואז קרס לה האינטרנט אז היא תכתוב לך ברגע שהיא תצליח, זה אמור להיות בקרוב, לא יודעת מתיי.

19/10/2014 18:22
    uta uta

    אוקי, תמסרי לה שאין בעיה ^^

    19/10/2014 19:49

שם:שדוגר עאיר
מקועקע
מראה: שיער שחור מסודר עיניים ירוקות וכחולות(חתיך)
אופי:קשוח עקשן ערמומי מהיר ועוד…
רקע:גדל בלי אחים אבא ואמא גדל ברחוב למד ציד לירות באקדח ודו קרב פנים מול פנים.בגיל 13 עבר לגור ביערות ושם למד לטפס גבוה מישהו שמצה אותו קיעקע אותו (הקעקוע:חזיר מעופף)
גיל 18

20/10/2014 22:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך