Emo_Girl
אממ זה היה אמור להיות אימה, טוב,זה יצא בערך:/ אני אשמח לשמוע ביקורת והצעות לשיפור:)

"היא"(קטע קצרצר שכתבתי)

Emo_Girl 21/10/2014 778 צפיות 8 תגובות
אממ זה היה אמור להיות אימה, טוב,זה יצא בערך:/ אני אשמח לשמוע ביקורת והצעות לשיפור:)

"לא!"שמעתי צרחה חדה. הרמתי את הברדס של הז'קט שלי על ראשי ורצתי לתוך הסמטה.היא הייתה שם,שכובה על הרצפה בבגדים קרועים.הוא עמד מעליה, חיוך שטני על פניו כשבעט בה.
"היה תענוג יקירתי,"לחש לה. ידעתי שמשהו קרה שם.אני חייב לעזור לילדה,חשבתי ורצתי אליה.האיש ברח כשהבחין בי,נעלם כלא היה.כרעתי לצידה,"היי,מה קרה לך?"שאלתי והבטתי בה רועדת.היא פקחה את עיניה ועיניים שחורות גדולות ומבוהלות הביטו בי ודמעה נשרה מעיניה. הבטתי בה,שיערה הארוך כיסה את גופה בגלים כחולים ארוכים ומעט נשאר מבגדיה הקרועים.צלקות וחבורות טריות עיטרו את עורה."אני אדאג לך,"אמרתי פתאום והרמתי אותה בזהירות. לאחר דקה של הליכה היא פקחה שוב את עיניה ונשאה אליי מבט מבועת.
"מה שמך?"שאלתי. היא נצמדה לחיקי בזמן שנשאתי אותה בזרועותיי,
"אני לא יודעת".


תגובות (8)

וואו ממש יפה!

21/10/2014 15:11

    תודה רבה^_^
    אשמח להצעות לשיפור אם יש לך(:

    21/10/2014 16:00

הוו נייס, אהבתי^^
לדעתי כדאי לך לסמן איכשהו מחשבות כדי שזה יהיה ברור יותר כי כאן הכל כתוב בכתב זהה וזה קצת מבלבל, כמו " 'אני חייב לעזור לילדה,' חשבתי ו.." אבל זה לא משהו שכולם עושים, אז..רק המלצה ממני
נמ, אני לא חושבת שיש צורך לומר "הברדס של הז'קט שלי" אלא פשוט "ברדס הג'קט", כי גם ככה ברור שזה הז'קט שלו (אח"כ גם כתוב על ראשי סואו)..
טוב הממ עכשיו אחרי ההמלצות וההערות הפצפוניות, זה הקטע השני שלך שאני קוראת ולדעתי את כותבת יפה, אני אוהבת את הרעיונות שלך, למרות שזה נראה יותר כמו טעימה מהם עם אורך הקטע.

21/10/2014 16:20

    תודה על הערות,אני אקח את זה לתשומת הלב,את צודקת^_^
    ואני אשמח אם לפעמים הבאות הן יהיו גם גדולות,הכול בא לחיוב נכון?:)

    21/10/2014 16:37

וואו מהמם את כותבת מקסים :)

21/10/2014 20:14

    תודה רבה!^_^

    21/10/2014 22:20

אין בעד מה 3>

21/10/2014 22:25

נראה לי התמכרתי אלייך .. השארת לי מקום לדמיון את כותבת מדהים !!

22/10/2014 22:27
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך