uta
מצטער.. :( אבל חדשות טובות שאני כאן כדי להישאר !

היי כולם, זה יוטה :) הסבר בהודעה עצמה…

uta 07/11/2014 733 צפיות 21 תגובות
מצטער.. :( אבל חדשות טובות שאני כאן כדי להישאר !

טוב אז כמו שכולכם רואים או יותר נכון קוראים אני יכול לכתוב.
תמיד יכולתי לכתוב,
פרצו לי למשתמש ואיכשהו חסמו את הכניסה שלי לאתר, לפי מה שראיתי עכשיו הם עשו פה הרבה באלגן, לקח לי זמן אבל הצלחתי לסדר את זה ומי שפרץ לי למשתמש היו שני ילדים מהשכבה שלי,לא יודע איך. אני מצטער שהם שיחקו ברגשות שלכם ככה.
לפי מה שראיתי הם אמרו שנדרסה לי היד ואני משותק – שקר
הם זייפו את עצמם לפטריק, החבר הכי טוב שלי שאגב עבר לרוסיה,
הם פתחו משתמש ואמרו שזו אחותי, אין לי אחות.
קיצר.
באלגן.
אני כבר אטפל בהם אל תדאגו.
אז אחרי חודשיים וכמה זמן חזרתי :)
אני כול כך מצטער על כול מה שהם גרמו…


תגובות (21)

אני לא קורא של הסיפורים שלך כל כך אבל אני מקווה שהם יקבלו את העונש שלהן ותמחק את הסיפורים שהם כתבו ותשנה את הסיסמא.

07/11/2014 15:55
    uta uta

    כן נכון.. תודה :)

    07/11/2014 16:15

אין לי מה לרשום לך אבל אני די שמחה שאתה הצלחת לחזור לאתר.
נקווה שזה לא יקרה יותר לאף אחד.

07/11/2014 16:00
    uta uta

    כן באמת נקווה :)

    07/11/2014 16:15

יששש
תודה לאל שזה היה סתם! זה היה נשמע ממש מוזר ודאגתי לך…
חחח פדיחה…
באמת שצריך להעניש אותם על זה! תשנה ססמה ו… תעלה עוד פרקים!!! פליז!!!
XD :)))

07/11/2014 16:26
    uta uta

    לא נורא.. אולי גם עכשיו אני יכול לראות מי באמת דאג לי וכול הדברים האלה.. שיניתי כבר סיסמה ותודה רבה :)

    07/11/2014 16:34

יואו אני כל כך דאגתי! ממש שמחה שאתה בסדר ומקווה שתישאר פה להרבה זמן התגעגעתיי מקווה שלילדים האלה העונש יהיה כבד

07/11/2014 17:14
    uta uta

    כן.. גם אני :)

    07/11/2014 17:17

יששש!! יאוו אתה לא מבין איך כל כך הרבה מחברים דאגו לך. אה רציתי לשאול היו כמה שהגיבו לאחרים "ציטוטים" שאתה אומר למחברים שכתבו משהו בשבילך זה גם היה זיוף? סתם מענין אותי..

07/11/2014 17:49
    uta uta

    יצא לי לקרוא.. כנראה הילדים היו באתר הזה לפני וגילו מי אני והתחילו לחשוב על ציטוטים ודברים מרגשים שאפשר להגיד, (בכול זאת הם בכיתת מצוינות מדעית)
    אני מניח שהייתי משתמש גם בכמה מילים שהם השתמשו, אבל למשל ציטוטים של אימא שלי ודברים כאלה לא נבראו ולא קרו מעולם..

    07/11/2014 17:53

מה?! תגיד לי אתה נורמאלי?! איפה אתה? אני באה לדרוס אותך בעצמי עכשיו! אתה יודע איך הצטערתי??? אתה יכול לקרוא את התגובות שלי! תבטיח לי שתהרוג אותם בשמי טוב?
זהו פרקתי, אז עכשיו אני יכולה להגיד שאני שמחה שזה לא אמיתי.
נ"ב
אני מקווה שתהרוג אותם!!! או לפחות תגרום להפ להצטער שהם נולדו, אני ואחותי (scarlett1) הינו ממש עצובות עליך!

07/11/2014 18:09
    uta uta

    אל תדאגי.. הם יצטערו על זה ואימא שלי תכפכף אותם מכות חחח
    תודה רבה :)

    07/11/2014 18:27

רציני???
תביא את הכתובת שלהם אני באה עם רובה וסכין ציידים לרצוח אותם עכשיו!!!!
אני הקדשתי לך סיפור בגללם!
לא שאני לא אמשיך אותו.. אני פשוט אפסיק להקדיש אותו לך אם זה בסדר '^_^

07/11/2014 18:24
    uta uta

    כן אני יודע, ואין לי בעיה אם זה, זה סיפור שלך! ..
    הסיפור מאוד יפה! קראתי אותו כרגע :)
    כנראה סתם ילדים מפגרים שאין להם מה לעשות..

    07/11/2014 18:26

יואו, אתה יודע שפריצת משתמש והתחזות זה לפחות 5 שנים בכלא? נכון שהם קטינים אז זה לא ממש, אבל זה עדיין נחשב לפשע, ומגיע להם שהם יענשו!
אני לא מכירה אותך, ואין לי מושג מה היה הסיפרו שהם המציאו, אבל לפי מה שאני יודעת, זה לא הגיוני לשתק את היד מדריסה, תתקנו אותי אם אני טועה. בכל מקרה, הדבר הזה ממש מרתיח אותי. שילדים חסרי חיים עושים דברים רעים סתם וחושבים שזה מצחיק.
אני שמחה שאתה באמת בסדר ולא קרה כלום :)

07/11/2014 18:27
    uta uta

    כן כנראה הם לא חשבו על זה לעומק המפגרים..
    אני לא חושב שצריך להרוס להם את החיים עם תיק במשטרה רק בגלל זה.. אני אכן אדאג לכך שיענישו אותם. אבל בכול זאת.. אני פשוט יותר מדיי רחמן מכדי להרוס להם את החיים עם תיק במשטרה :(

    07/11/2014 18:29

להגיד לך את האמת, אני ונטע הרהרנו בזזה, זה נשמע כמו שקר- שאלתי את אמא שלי ואף אחד לא יכול להיות משותק מדריסה, ובעיקר לא לנצח.
טוב… כן, אבל לוקח זמן לקבוע את זה.
למה הם עשו דבר כזה? מה הטעם? הם סתם דפוקים בשכל!

07/11/2014 18:31

    ולמה בלי תיק במשטרה, מגיע להם וכל אחד עם כבוד עצמי אמור לומר כן, זו לא מתיחה ידידותית ומי שעושה את זה הוא לא חבר! כדי שתסיק את זה כי זה כבר קרה לי.

    07/11/2014 18:32

    צודקת! האמץת שאני חייבת להסכים איתך! התחזות ופריצה זה חמור מאוד. אבל לי זה נשמע הגיוני השיתוק, אם נפגע משהו חשוב זה יכול לקרות. לדעתי צריך לכתוב להם על זה בתיק האישי אבל זו בחירה שלך…

    07/11/2014 18:47

יוטה, אני שמח שכל זה לא קרה, טוב, ברוך השב לאתר, סוף סוף! אני כל כך שמח שחזרת! בקרוב אני מפרסם ספר פנטזיה חדש, יש לי כבר את הפרקים מוכנים, מקווה שתאהב! אני כל כך מאושר!

07/11/2014 18:48

מההה??? פאק אני דאגתי נשבעת לך שאם אני אפגוש אותם הם ימותו על המקוםם
אני שמחה שהכל בסדרר אתה כותב מדהים ואני שונאת את הילדים האלהה

07/11/2014 19:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך