ההמשך יבוא בעד זמן מה בינתיים קריאה נעימה לכולם

"הילדה החטופה"

28/03/2015 707 צפיות 4 תגובות
ההמשך יבוא בעד זמן מה בינתיים קריאה נעימה לכולם

שלום,
שמי קסם והסיפור שאני אספר לכן בנוגע אליי קרה חודש לאחר שמלאו לי 16 שנים.
הייתי ילדה עשירה עם אבא מיליונר שעבד בעסק מצליח אבל עם המון אויבים שניסו להפריע לו בדרכו לתהילה, אמא מקסימה ושתי אחיות קטנות וחמודות.
הייתה לי משפחה אומנם קטנה אך מגובשת.
הסיפור מתחיל כך:
הלכתי לי על חוף הים כאשר לפתע משום מקום צץ איזה עני אחד שאמר לי שהסיוט שלי מתחיל.
כמובן שהתחלתי לחשוש, לא עברו חמש דקות והוא התקרב אליי וחטף אותי בכוח אל מין צינוק עמוק בבניין נטוש ועזוב.
התחננתי איליו שישחרר אותי אך לא שמעתי ציוץ.
הוריי התחילו לחשוש שאני לא חוזרת הביתה ולאחר כיומיים הבינו כי זה לא היה צחוק שאני חטופה.
הם שכרו שוטר בכיר והתחננו שיציל את ביתם הבכורה.
לאחר חודש מאמצים הבין אבי כי אין לו בררה ויצר קשר עם התקשורת ואמר להם:
הראשון שימסור לידי את ביתי יקבל במו ידיו מיליון דולר.
אף אחד לא האמין למה ששמעו.
למשטרה התחילו להתקשר אנשים שטענו כי ראו את הילדה החטופה .
אף אחד מהם לא היה אמין אך בבוא סוף היום כאשר פגש בכיר המשטרה את אביו של הנערה התלונן בפניו על השמועה שהפיץ על הכסף.
לא תאמינו מי הגיע עם עגלה מלאה בזבל ,אותו עני…
הוא צעק ואמר כי ביתו נמצאת בצינוק שבבניין נטוש כי יש לשחרר אותה מיד.
הוא לא ציין כי הוא זה שחטף אותה בכדי שלא יכנס לכלא על מעשיו.
כמובן שלא האמינו לאותו זקן ומיד סילקו אותו מהמקום וכי טענו שהוא זקן עני ושקרן.
הוא הלך לנערה ושאל אותו מה הוא יכול לעשות…
היא אמרה לו שתיתן לו מספים והיא תגזור קצה משערה כך שתראה אותו לאביה.
אך למרבה הצער כאשר קצה השערה הייתה בידו, ירו בו ירייה חדה שהרגה אותו מיידית.
הנערה חששה ולא ידעה מי זה היורה.
אך היורה היה…


תגובות (4)

תנו תגובות

28/03/2015 19:59

וואו, סורי. ככה לא כותבים סיפור לפי דעתי. הרעיון מעולה, אבל אני ממש ממש ממליץ לך לקרוא סיפורים אחרים פה.
וככה אף פעם לא מסיימים פרק.
יש לך פוטינציאל לסיפור מעולה, אבל המימוש שלך הוא פשוט לגמרי לא נכון.

חסרים פה תיאורים, תחושות. פשוט חסר פה יותר מדי.
"הראשון שימסור לידי את ביתי יקבל במו ידיו מיליון דולר." לילדה קוראים קסם אבל הכסף בדולרים. זה לא הגיוני, גם לשכור שוטר זה לא הגיוני, כשיש חטופה אז המשטרה תעבוד על זה, במיוחד כשהיא של איזשהוא עשיר.
בהצלחה! :)

28/03/2015 20:27

היי קודם כול ברוכה הבאה :)
אני מסכימה עם התגובה שמעליי, באמת יש לסיפור שלך פוטנציאל ענק אבל אני מרגישה שאת רצה עם הסיפור, את חייבת לתאר יותר! בעיקר על התחושות ועל הדומיות ועל הכול בעצם! מה שסיפרת כאן יכול להימרח בקלות על שתי פרקים ארוכים ומפורטים יותר.
הביקורת הזאת היא בונה, בבקשה קחי אותה בקלות ואל תעלבי, אנחנו בסך הכול מנסים לעזור כאן אחד לשני לשפר את הסיפורים!
שיהיה לך המון המון בהצלחה ואל תפסיקי לכתוב, כתיבה משתפרת עם הזמן.

28/03/2015 23:08

תודה רבה על התגובות

28/08/2015 18:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך