הירצחו של אנג'לו מונטרו- פרק 1: אנג'ליקה ואנג'לו -חלק שני

time machine123 01/08/2016 781 צפיות אין תגובות

ולפעמים הם ערכו ביניהם תחרות באמפיתיאטרון בוורונה לראות מי מבניהם משיג תוצאות הכי גבוהות. ויצא לפעמים שאנג'ליקה ניצחה אותו, ופעם אחת יחידה שאנג'לו הצליח להביס את אנג'ליקה.
בין הפעמים היחידות שבהן שניהם ביחד רכבו על סוסים והתחרו במרוץ רב מתחרים, היא נפלה מהסוס וניסתה להתרומם בעצמה , כמה שהיא ניסתה לעשות זאת בעצמה , היא לא הצליחה כל כך. היא העלתה חרס בידיה.
ידו של אנג'לו אחזה בזרועה , בזמן שהיא נפלה ונפלה. היא לא התרוממה ורק נותרה לה בקרקע. הוא ירד מהסוס והושיט לה ידו. אנג'לו עזר לה להתרומם לאט לאט.
" את בסדר? " אנג'לו שאל אותה בדאגה. " ליקה , מה קרה?" שאל אותה שוב. אנג'ליקה הצביעה על זרועה והיא לא יכלה להזיז אותה.
" היד שלי…" קראה אנג'ליקה ונשכה את שפתה התחתונה בכאב בלתי נשמע.
" מה קרה ליד שלך?" אמר אנג'לו וראה שהיד הימנית שלה פצועה.
" אני לא יכולה להזיז אותה.. וזה אומר ש.." קראה אנג'ליקה בבכי סוער ואנג'לו ניגש לנחם אותה ככל שהוא היה מסוגל.
" מה זה אומר? שאת לא יכולה להמשיך ולהתחרות במירוצי הסוסים?" שאל אותה באכזבה מסוימת.
אנג'ליקה בלעה את רוקה ואז אמרה בקול שקט: " כן , אני לא אוכל להתחרות במירוצי הסוסים , בינתיים עד שהיד שלי תתרפא.. אני לא רוצה לעורר מהומה. עד שאני אחזור, תוכל להחליף אותי, אני יכולה לסמוך עלייך?" שאלה אנג'ליקה בקול שבור.
" את רוצה שאני אהיה המחליף שלך?" שאל אנג'לו בקול רך. אנג'ליקה הנהנה בראשה לאות הן.
" לבינתיים.. אז מה אתה אומר?" שאלה אנג'ליקה את אותה השאלה בפעם השנייה.
" כמובן שאעשה זאת .. אבל אני רוצה שהיד שלך תתרפא, אנג'י. " אמר אנג'לו בהסכמה ואנג'ליקה חייכה לרגע בין כל הכאב שהיא חוותה עד עכשיו.
" תודה לך.. אני בטוחה שאתה תצליח לעשות זאת ולקצור הצלחות כמעט כמוני. " השיבה אנג'ליקה בחיוך.
" לא בטוח, כמוך אני לא אהיה אף פעם , גם אם אני אנסה.. אבל אשתדל לתת את מה שאני יכול." קרא אנג'לו בצנעה.
" אני מאמינה בך.." קראה אנג'ליקה בחיוך ואז אנג'לו תמך בה כדי לעזור לה ללכת עד לפתח ביתה.
כשהם הגיעו לביתה , השעה הייתה קרובה לשתיים עשרה בלילה. הוא הניח לה ללכת עם יד ימנית פצועה, מה שאומר שמעכשיו הוא המחליף הרשמי שיתפוס את מקומה של אנג'ליקה במירוצי סוסים באמפיתיאטרון . לבינתיים עד שהיד שלה תתרפא והיא תחזור להתחרות איתו , כמו תמיד.
היא נכנסה לביתה ועלתה בקושי רב לחדרה. עד שהיא יכלה להניח את ראשה על הכר ולנסות להירדם לכמה דקות. את זה היא לא יכולה לעשות באופן חופשי, מכיוון שעכשיו היד הימנית שלה הייתה פצועה. היא הייתה צריכה להיות זהירה , היא חשבה על מרוצי הסוסים שהיא כבר לא יכלה להשתתף בו וזה מלא אותה בעצבות.
עד עתה , היא תצטרף לנוח ולנסות לעודד את אנג'לו במירוצי הסוסים שיהיו בעתיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך