המחסל- פרק 2- אשמח מאוד אם תגיבו

VNKL 14/06/2016 678 צפיות 2 תגובות

המחסל- פרק 2
המרדף
אם לאדם מסוים יש חשבון לא סגור עם אדם אחר, הוא שוכר את ניק בשביל שיחסל אותו. לניק ולזה ששכר אותו אין שום יחסים, ובשביל ניק, השוכר שלו לגמרי אנונימי בשבילו, כך שהוא לא יודע מיהו, ולמה הוא רוצה לחסל את האיש המסוים.
ניק בדיוק חיסל את לורנס, חיסול מהיר לגמרי, וברח משם במהירות על האופנוע שלו.
"איפה המזוודה תחכה לי?" שאל ניק דרך המיקרופון הזעיר שדבוק לו על לחיו הימנית
"רחוב פלקטון 8" אמר לו השוכר וניתק את השיחה מבלי לומר עוד מילה אחת נוספת.
ניק המשיך לנסוע במהירות לפלקטון, כשלפתע מאחוריו נשמע קול של סירנת ניידת משטרה.
"זה נגמר" צחק מפקד היחידה שישב במושב הקדמי של הניידת, סמוך למושב הנהג "תגביר מהירות" אמר לנהג והנהג לחץ חזק יותר על דוושת הגז.
ניק העיף מבט אחורה וראה את הניידת מתקרבת אליו, הסתובב חזרה והגביר את מהירותו.
"שוטרים" מלמל ניק והוא הסתובב והתחיל לירות לכיוון הניידת
"תעצור ואל תזוז!" צרח המפקד דרך החלון וכיוון את האקדח שלו לכיוון ניק. ניק פנה פנייה חדה שמאלה במהירות ואחריו הניידת.
המפקד ירה על ניק, ופצע אותו.
"בן אלף…" מלמל ניק, הסתובב וירה לניידת בגלגל, הוא התפנצ'ר והניידת עצרה.
"לעזאזל! תתפסו אותו! חי או מת, לא אכפת לי!!" צרח המפקד לכל השוטרים בניידת שהתחילו לירות באופנוע של ניק שהלך והתרחק.
המפקד הוציא את מכשיר הקשר שלו בזמן שהשוטרים רדפו אחריי ניק וירו על הואפנוע שלו, והוא התחיל לדבר אל הצד השני שלו:
"היי, אני צריך גיבוי ברחוב…" הסתכל על הרחוב שאליו נסע ניק "פלקטון. שלוש ניידות עכשיו לפלקטון!"
"בדרך" אמר הצד השני וסגר.
ניק המשיך לנסוע לפקלטון כשהשוטרים והמפקד אחריו, אבל הוא במהירות איבד אותם וגם במהירות הוא הגיע לפקלטון 8 וידע שהמזוודה עם הכסף חייבת להיות בקרבת מקום, והיא באמת הייתה. תוך כמה שניות ניק הבחין במזוודה מוחבאת בפח האשפה.
"יש" מלמל לעצמו ורץ לכיוון פח האשפה, זרק את כל הזבל שהיה מעל המזוודה, הוציא את המזוודה ופתח אותה.
הוא ראה בתוכה עשר ערמות של שטרות אחת על השנייה.
"הו, כן" צחק ניק וסגר את המזוודה והחזיק אותה חזק בידו "זזתי"
"הו לא, אתה לא" לפתע מול ניק הופיע מפקד המשטרה ומאחוריו המוני שוטרים, וכשניק הסתובב הוא שם לב שגם מאחוריו יש המוני שוטרים. הוא היה מוקף.
"תתפסו אותו" אמר המפקד בטון הכי אדיש שהיה לו והשוטרים משני הצדדים התקרבו אל ניק, אבל במהירות ניק עלה על האופנוע שלו והתחיל לנסוע.
"תירו עליו" אמר המפקד והשוטרים התחילו לירות על ניק. ניק פנה פנייה מהירה והשוטרים רצו וירו עליו שוב. הם פגעו בו ובאופנוע שלו. האופנוע הפסיק לנסוע ונפל, וניק נפל יחד אתו על הכביש.
השוטרים הפסיקו לירות על ניק ברגע שראו שהוא כבר לא יכול לזוז. הוא לא היה מת, אבל הוא לא יכל לזוז. הוא פשוט שכב על הכביש.
השוטרים והמפקד צעדו לכיוון ניק ששכב על הכביש, והמפקד חטף את המזוודה מידו השמוטה של ניק, ופתח אותה.
"אול- לה- לה. אז מה יש לנו כאן?" צחק המפקד
"לאן לקחת אותו, המפקד?" שאל אחד השוטרים
"לכלא" אמר המפקד "תפסנו לנו כאן מחסל".


תגובות (2)

מאוד אהבתי את הסיפור

15/06/2016 11:09

תודה

15/06/2016 18:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך