רומפלפומפלשמרץ
אז אחרי זמן ארוך שלא העלנו פרק אז קבלו אותו בחיאות כפיים סוערות! אנחנו מחכות לתגובות ומקוות לביקורת! קבב וTERMINATOR

המסע אל החלום – פרק 4

אז אחרי זמן ארוך שלא העלנו פרק אז קבלו אותו בחיאות כפיים סוערות! אנחנו מחכות לתגובות ומקוות לביקורת! קבב וTERMINATOR

היא קמה ממקומה ורצתה לצעוק אך הצעקה לא יצא.
מולה עמד איש שנראה מרושל. בגדיו היו חלקית קרועים, מכיסו הציצו מטפחות, שערו הג'ינג'י פרוע לכל הצדדים ועיינו הגדולות והירוקות ננעצו בה במבט מטורף.
"שלום לך דיאנה"
"איך אתה יודע את השם שלי?" שאלה אותו דיאנה עם רעד בקולה
"אני לא ידעתי את הרגע אמרת לי" אמר לה האיש בקולו המטורף והסתכל עלייה בתמימות. לדיאנה זה היה נראה כיאלו בעיינו יש נצוץ של שיגעון.
"מי אתה ומה אתה עושה בגינה שלי?" שאלה אותו דיאנה מפוחדת
"אני וויבור פעם הייתי כובען" הוא אמר
"בטח הכובען המטורף מאליסה בארץ הפלאות" מלמלה לעצמה דיאנה
"אולי כן מטורף אבל לא מארץ הפלאות" הוא אמר והתקרב לדיאנה, דיאנה עצרה את נשימתה היא עצמה את עייניה מרוב פחד וכשפתחה אותן הוא נעלם אבל לא הרחק ממנה היא ראתה צל שמאוד דמה לו. כשאר ראתה זאת היא ברחה לבית והיה נראה לה שאין לה יותר מקום בטוח.
דיאנה רצה לחדר הורייה ודפקה בדלת בחוזקה וצעקה:אמא, אבא תפתחו לי בבקשה בבקשה"
ודמעות והצפו על עייניה. כאשר אימה פתחה לה את הדלת הכל השחיר ודיאנה התעוררה בבהלה מזיעה מהסיוט. לידה ישבה אימה וכאשר היא ראתה שביתה התעוררה היא ישר חיבקה אותה ואמרה לה :" באתי אלייך כי צרחת מתוך השינה"
"המקום הזה עושה לי רע " מילמלה לעצמה דיאנה חושבת על הסיוט.
אני חייבת לנוח הנסיעה בטח לא ממש הועילה לי אז אני אעשה לעצמי ערב סירטי קומדיה עם גלידה חשבה דיאנה.
_____ שעות הערב _____

אף אחד מסירטי הקומדיה לא הצחיקו את דיאנה לבסוף היא נירדמה על הספה שבסלון מכוסה בשמיכה וקערת הגלידה הריקה עומדת לידה על שולחן הקפה כאשר הטלוויזיה עדיין דלוקה. דיאנה קמה בחצות הלילה מנביחות הלב המעצבן של השכנים.
כאשר היא קמה והיסתכלה על החלון היא ראתה צללית מוזרה של בן אדם עם כובע צילינדר עומד ליד החלון. דיאנה שיפשפה את עיינה והוא נעלם, היא לא בדיוק ראתה איך הוא נראה אך שמה לב לעינו הירוקות כשל חתול. היא רצה לחדרה וקפצה אל מתחת לשמיכה ועצמה את עיינה…
אווו אני סוף סוף בבית חשבה לעצמה דיאנה היא נמצאה בביתה הישן בפילדלפיה. כל זה היה רק חלום אני בטח מעולם לא עברתי לושינגטון היא התיישבה על הספה, לפתע היא הרגישה משהו חם מתחת לרגלייה היא הסתכלה למטה וראתה נוזל חום שקוף שמריח כמו פירות.
לפתע הנוזל התחיל להגיע מכל מקום וכאשר נכנס לפיה של דיאנה היא נדהמה לטעמו של הנוזל שלפי טעמה היה… תה! לפתע שמע קול מאוד מוקר וחלש של איש קול מטורף ושיגעוני. קולו של וויבור :"את רוצה עוד סוכר יקירי דיאנה?" אבל דיאנה לא יכלה לענות התה כיסה אותה ואת ראשה "חבל תחמיצי את שעת התה!" הוא אמר וצחק את צחוקו המטורף דיאנה הרגישה איך התה הרותח עוטף אותה היא הרגישה איך מתווצרות לה כוויות והיא הרגישה איך היא נחנקת.
״אההההההההההההההה״ דיאנה צרחה היא קמה מזיעה משינתה ומסיוטה. דיאנה תירגעי זה היה בסך הכל חלום היא אמרה לעצמה, היא הסתכלה על השעון השעה הייתה עשר בבוקר.
אני אלך לאל אספר לה הכל ונלך לאנשהו להירגע אמרה לעצמה.

מחכות לתגובות וביקורת!!!1111!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך