הסיפור מספר על ילדה שנכלאה לבדה באי בודד והיא מגלה הרבה דברים מוזרים ומצטרפים עליה אנשים ועוד

המסתורין שבמתח

01/12/2014 533 צפיות תגובה אחת
הסיפור מספר על ילדה שנכלאה לבדה באי בודד והיא מגלה הרבה דברים מוזרים ומצטרפים עליה אנשים ועוד

פרק 1 מגיעה למקום מוזר
שלום שמי ג'יי ג'מי אני בת 12 ואני נצר של משלחת מצרפת שבאה לגלות מידע אל טורקיה. אני יודעת שאני לא ישרוד , ולכן אני כותבת יומן שלפחות אותו ימצאו וישימו בארכיון . אני מתחילה לכתוב יומן עוד דקה.
1 בינואר 1180
אז עכשיו אני מתחילה ,כמו שאמרתי קוראים לי ג'יי ג'מי ואני בת 12 אני השריד היחיד מהמשלחת שביוון אחרי שהיה צונאמי בים כל משפחתי וכל חבריי מתו באסון הזה רק אני היומן שלי והמזוודה שלי נשארנו. המזוודה שלי מלאה בבגדים רטובים היומן שלי מלא בדפים רטובים ואני רטובה. אני רוצה לספר לכם איך הגעתי לכאן אז ככה : כמו שאמרתי אני, משפחתי וחבריי יצאנו כדי לקבל מידע על טורקיה ,כמו כן עלינו על אונייה והיינו בדרכנו למלון יוקרה בטורקיה לפני זה עברנו מקרה לא קל נ"ב שכחתי להזכיר שהיה לי אח קטן שנרצח לפני חמש שנים עוד לפני שעברתי ליוון. כשגרתי בישראל.
2 בינואר 1180
אני רעבה. מתה מרעב אני פותחת את התיק ומגלה שם 3 דברים: הראשון חטיף אנרגיה (נתתי ביס) השני יצור מוזר על היצור היה פתק " אני יצור מנווט שמי רוי ואני נשלחתי על ידי המחתרת כדי לעזור לך להגשים את יעודך אני לא יכול לדבר אלא רק לנווט לפי בטני שהיא מקבלת שדר היא משדרת אותו . הדבר השלישי שגיליתי הוא או יותר נכון היא את אחותי הקטנה שנולדה (כנראה) אחרי האסון…
המשך יבוא


תגובות (1)

חמוד מאוד !!אבל לדעתי את צריכה יותר לפרט על הדמות וחוץ מזה ממש חמוד.
תמשיכייי!!
ואשמח עם תקראי את סיפורי :)

01/12/2014 21:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך