השעון -פרק ד'-

החתול הסופר 17/07/2014 594 צפיות אין תגובות

אלפרד המשיך ללכת עם ארת'ור לאורך המדרכה הרטובה. לאחר מספר דקות של הליכה, אלפרד הפסיק להתנגד, מאחר וראה שאין טעם לדבר.

רכב שטח גדול ושחור נעצר לידם, לא רחוק מתחנת האוטובוס הקרובה. ארת'ור פתח את הדלת והכניס לשם את אלפרד, כשאחד מהשכירים של הגבר הגבוה שפגש במסעדה היה אחראי לוודא שהוא לא יברח.

ארת'ור התיישב ליד מושב הנהג, והנהג החל לנסוע במהירות. הם נסעו במשך שעות ארוכות, ובסופו של דבר הגיעו לכביש המהיר, שהיה שומם למדי. הנהג עצר ליד מבנה קטן מבטון מכוסה בכתובות גראפיטי ססגוניות.

השכיר דחף את אלפרד אל תוך המבנה, ואחריו נכנס ארת'ור. הם ירדו מטה במדרגות. טיפות קטנות טפטפו מסדקים בקירות ויצרו שלוליות לא גדולות.

אלפרד הולך לעבר חדר חקירות אטום, והשכיר מיהר לקשור אותו לכיסא שניצב שם.

ארת'ור שלף את מכשיר הקשר שלו.
"הבאנו אותו." אמר.
לאחר זמן מה הגבר הגבוה הגיע אל חדר החקירות והתיישב מול אלפרד. במשך שעות רבות הוא חקר ועינה אותו.

בסוף החקירה הוא שלף את אקדחו וירה בראשו. ארת'ור הצטער מאוד שהשעון לא היה ברשותו, אחרת היה מקפיא את הקליע ומסיט אותו ממסלולו. הוא חש ברגשות אשם, שרדפו אותו עוד במשך ימים רבים.

כשיצא הגבר הגבוה, הוא התאפק שלא לתקוף אותו, לפי שידע שהיה חמוש.
לאחר מספר דקות של התלבטות, השכיר הפנה את ראשו ולא שם את ליבו למתרחש. ארת'ור שלף את האקדח שלקח מארת'ור, וכיוון אותו לעבר ראש הגבר הגבוה.

ידיו רעדו מעט, ובשניות האחרונות לפני שלחץ על ההדק, השכיר הפנה את מבטו לעברו.

השכיר ירה בידו של ארת'ור, אך לא לפני שארת'ור הספיק לנפץ את גולגלתו של הגבר הגבוה. השכיר ירה ברגלו, וכיוון את אקדחו עתה לעבר חזהו. הוא לחץ על ההדק, אך האקדח לא ירה. נגמרו לשכיר הקליעים.

"אתה בר מזל." אמר השכיר ובעט מספר פעמים בבטנו של ארת'ור. מפיו של ארת'ור ניגר דם חם. השכיר הפנה את גבו ויצא מהמבנה.

לאחר מספר דקות, ארת'ור איבד את הכרתו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך