puma161
טוב. זה רעיון שעלה לי לפני כמה זמן ולדעתי הוא ממש מגניב. כרגע זה רק בגדר 'רעיון' (למרות שיש לי כבר כמה שורות כתובות) כי יש לי דברים לסיים, אבל אשמח לחוות דעת ואם כדאי לי להמשיך את זה או לא. תודה מראש למגיבים :)

התא הריק (רעיון)

puma161 15/05/2016 792 צפיות 2 תגובות
טוב. זה רעיון שעלה לי לפני כמה זמן ולדעתי הוא ממש מגניב. כרגע זה רק בגדר 'רעיון' (למרות שיש לי כבר כמה שורות כתובות) כי יש לי דברים לסיים, אבל אשמח לחוות דעת ואם כדאי לי להמשיך את זה או לא. תודה מראש למגיבים :)

בבית הכלא השמור ביותר במדינה, במחלקת ההסגר, ישנו תא ובו מוחזק האסיר הנורא ביותר.
אין אדם היודע מיהו האדם או מה עשה שגרם לו להיכנס לשם, רק קבוצת אנשים מצומצמת ביותר.
יום אחד, סוהר ש- 'טעה' בדרכו, מגיע במקרה לתא המסוים הזה מגלה, להפתעתו ואימתו, שהוא ריק.
אין איש הנמצא בתא, רק הסוהר השומר עליו מבחוץ.
הסוהר הזוטר, מבועת ככל שיהיה, מתפטר מעבודתו ויוצא למסע חיפושים בעקבות אותו אסיר שלא קיים.
במהלך המסע סודות נחשפים, אנשים נעלמים ודברים מתבהרים.
האם הסוהר יצליח במשימתו שניתנה לו על ידי עצמו? או שמא יתפס על ידי המשטר הקפדני? מיהו האסיר הנעלם? ואולי כל זה בכלל לא קיים, וזהו רק עוד חלום של נער מנומנם?


תגובות (2)

נשמע מעניין ומגניב. תמשיכי הייתי רוצה לקרוא סיפור כזה.

16/05/2016 13:24

נשמע ממש מעניין. זה יהיה בהחלט גיוון בכל סיפורי האהבה האלה

17/05/2016 23:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך