odelia
כן, כן, אני בנאדם מדוכא שמנסה ליצור משהוא גדול.. קצת חסר תקווה הייתי אומרת אבל תהנו ממה שיש, אם זה מעניין אותכם:PP הז'אנר הוא מתח עם פנטזיה נראלי.. לא החלטתי לגמרי אבל מה לעשות, תהיו דגים מתים ותזרמוXD אשמח לקבל הערות :) אגב, זו העלאה שניה כי הראשונה הועלתה ממש מזמן (03.03.13) ונחסמה משום מה, אם למישהו יש מושג מה הלך פה אני אשמח לעצות איך לסדר^^ יש גם המשך אז אם זה מעניין מישהו בכלל תגידו ואני אעדכן~ יום מקסים!!

חיים של מוות ~ פרולוג

odelia 14/02/2017 1158 צפיות 2 תגובות
כן, כן, אני בנאדם מדוכא שמנסה ליצור משהוא גדול.. קצת חסר תקווה הייתי אומרת אבל תהנו ממה שיש, אם זה מעניין אותכם:PP הז'אנר הוא מתח עם פנטזיה נראלי.. לא החלטתי לגמרי אבל מה לעשות, תהיו דגים מתים ותזרמוXD אשמח לקבל הערות :) אגב, זו העלאה שניה כי הראשונה הועלתה ממש מזמן (03.03.13) ונחסמה משום מה, אם למישהו יש מושג מה הלך פה אני אשמח לעצות איך לסדר^^ יש גם המשך אז אם זה מעניין מישהו בכלל תגידו ואני אעדכן~ יום מקסים!!

המקצוע שלי זה לא מקצוע שמתרברבים בו. אבל בקרב האנשים מה"מחתרת" זה מקצוע מכובד.
אנשים אמורים להירתע מזה, אבל להיפך. הם חושבים שזה מלהיב, הם חושבים שצדק כבר לא קיים. לא כמו פעם. אז הם מתעלמים ממנו וחיים כמו שבא להם, בלי גבולות. כמה זמן זה יימשך, אף אחד לא יודע.. אבל כולם מקווים שזה יהיה אחד כמוני. כולם חוץ ממני. ומאלו שכופים על האזרחים את המצב….
* * * * * * *
כמו בכל בוקר, אני מביט במראה ומצחצח שיניים ישרות ומושלמות.
כמו בכל בוקר, אני מבריש שיער בצבע אגוז עם מרקם קטיפתי כזה שאוהב להתפרע.
כמו בכל בוקר אני מתלבש בשכבות בגדים שיסתירו את הצלקות שעלולות להסגיר אותי ביום מן הימים ליצורים שקוראים לעצמם 'פקחי סדר ומשמעת'.
כמו בכל בוקר, אני יוצא בידיעה שאני הולך לפגוע במישהו. אולי בפעם האחרונה.
כמו בכל בוקר אני מכין מראש את השקית שבה אשים את הבגדים המלוכלכים מדם.
–אחרי הרצח.


תגובות (2)

מעניין. כמובן שמעניין! אותי לפחות.
אני רוצה לדעת מה הולך שם ולמה הוא רוצח אנשים, ומי אלה ה- 'פקחי סדר ומשפט' שהוא דיבר עליהם.
אני ממש אשמח להמשך :)

14/02/2017 18:44

    הוו תודה רבה!! אני אשתדל להעלות במיוחד בשבילך 3> 3>
    שמתי לב שהצטרפת לאתר ב04.04.14 ואני ב03.03.13
    סתם משהו שהצחיק אותי חחחחח
    הפרק הראשון יפורסם בקרוב^^

    16/02/2017 01:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך