האחת_ והיחידה
הפרק הגיע מהר, לא ציפיתן אה? פשוט כולכן הייתן במתח ולא יכולתי לסרב. אני אשמח לתגובות ודירוגים. אוהבת כל אחת מכן! :)

כלואה2- פרק 25.

האחת_ והיחידה 10/10/2015 1320 צפיות 21 תגובות
הפרק הגיע מהר, לא ציפיתן אה? פשוט כולכן הייתן במתח ולא יכולתי לסרב. אני אשמח לתגובות ודירוגים. אוהבת כל אחת מכן! :)

עיניי מצמצו בקושי, בהיתי בו.
על איך הזיפים בפניו התרבו. על איך שהתבגר. על איך שנהיה מנופח.
הוא נשאר רציני כמו שהכרתי בהתחלה. הוא היה נראה חסר כל רגש.
הנחתי ידי על הקיר שהיה לידי כדי שלא אמעד ואתעלף כמו בפעם הקודמת.
הוא הסתכל עליי רגיל, לא מבין. לא רץ לחבק, לא זוכר.
"אנדרס" אמרתי את שמו בשקט. דמעה זלגה מעיניי. זאת הפעם הראשונה שאני אומרת את השם בשבילו, שאני מדברת איתו. יש אנשים שאחרי המוות מדברים כל הזמן לאנשים שמתו, אף פעם לא דיברתי אליו. אולי כי פחדתי ואולי כי האמנתי בלבי שלא מת, כך רציתי להאמין לפחות.
הוא הסתכל עליי מוזר. בוחן מעשיי. לא מבין למה אני בוכה.
"תלכי מכאן" הוא אמר וחזר לעסוק בחיתוך הסלט.
התקרבתי צעד קדימה לעברו והוא שמע את הצעד. הפסיק בחיתוך לשנייה ואז המשיך.
איך הוא לא רץ אליי? אולי הוא זה שברח באותו היום? אולי הוא זה שלא רצה את החיים איתי?
הוא ניגב ידיו שנית. ושהסתובב הייתי כבר מעט קרובה אליו, לא ממש. מהחשש.
"אם את כבר כאן" הוא התחיל "תסבירי לי מאיפה את יודעת את שמי" הוא הסתכל עליי בעיניו השחורות שהן הדבר היחיד שלא השתנה בו במהלך השנים. הן היו קרות אליי.
העברתי ידי על פניי, מוחה דמעותיי וזה לא עוזר. דמעות חדשות צצות בכל פעם.
"אתה לא מזהה אותי?" שאלתי בקושי. לא הצלחתי להפסיק לבכות. המחנק קטע אותי מלדבר.
הידיים שלי רעדו וגופי כולו היה צמרמורת. הייתי צמאה לחיבוק. הייתי צמאה אליו.
הרגשתי בלב את כל מה שהרגשתי לפני כל השנים שעברו, כאילו אף פעם לא חדלתי מלאהוב.
הוא כיווץ גבותיו. "בטח שכן, מרי" הוא אמר את שמי בפשטות. העליתי חיוך. התרגשתי כל-כך.
"היית המבוקשת מספר אחת של הארגון" הוא הסתובב ושפך את הסלט לקערה שחיכתה מהתחלה לזה. "אנדרס" נגעתי בכתפו וזה גרם לו להסתובב במהירות. כמו חיה.
"באמת?" חייכתי בקושי. "רק מזה אתה יודע מי אני?" הוא הסתכל עליי מוזר.
"אני יודע גם שאת דפוקה" פניי החמיצו "למה נכנעת להם? למה חזרת?" הוא לא באמת שאל אותי. לא באמת רצה תשובות. הרגשתי את זה באופן ששאל את השאלה.
נתתי לדמעה האחרונה לזלוג על פניי, הדמעה האחרונה שהוא ייראה היום.
"לכי" הוא סימן לי היכן הדלת. הנהנתי. הסתובבתי לעבר הדלת וצעדתי לעברה.
"רגע" עצרתי כשהגעתי לדלת. הוא הסתובב גם הוא.
התחרטתי. לא הצלחתי לדבר עוד. יצאתי בריצה. רצתי בכל הקומה עד שהגעתי לדלת השחורה.
עברתי אותה ונעלתי אחריי.
ירדתי במורד המדרגות וכמעט מעדתי כמה פעמים.
בסופן חלפתי על פניי לוקאס והמשכתי לרוץ ושמעתי אותו רץ אחריי.
נכנסתי לחדר שלי ונזרקתי על המיטה כשפניי טמונות עמוק בכרית.
בכיתי עד כאב, נתתי למחנק להשתחרר. לבכות עם רעש, עם כאב.
הרגשתי שהלב שלי מתפורר, שאני נשרפת מבפנים.
"מרי" שמעתי את דלת חדרי נסגרת ואת לוקאס מתנשף מהריצה.
הוא רץ אליי והתיישב לידי במיטה. נוגע בגבי ומלטף אותו.
"מה ראית שם?" הוא שאל בשקט. בכיתי עוד כמה שניות כדי להתפרק והסתובבתי אליו קצת, רק שיראה את פניי ואוכל לדבר.
כל פניי היו רטובות מהדמעות וקולי היה צרוד. "זה היה הוא" נהייתי חיוורת.
ראיתי על פניו של לוקאס איך הבהלה משתלטת עליו. הוא היה בהלם כמעט כמוני כשראיתי אותו.
"אני לא מאמין" הוא השעין ידיו על ברכיו וטמן ראשו ביניהם "אני פשוט לא מאמין" הוא אמר שוב.
שאבתי את הנזלת פנימה. "בואי" הוא ניסה לגרום לי לשבת בכוח והתיישבתי כרצונו.
ישבנו אחד על יד השנייה והוא הפיל ראשי על כתפו. רציתי את זה. נכנעתי לזה.
בכיתי, התפרקתי. כשיש לך כתף לבכות עליה, תמיד תרצה לבכות עוד. כי מי יודע אם מחר יהיה לך את הכתף הזאת.
הוא ליטף שיערי עם היד שעטפה אותי.
"אני מצטער" הוא מלמל "אני מצטער שאת צריכה לעבור את זה" חייכתי קצת עם כל הדמעות, אבל הוא לא ראה זאת.
התנתקנו והסתכלנו אחד על השנייה. "מה היה שם?" הוא מחה דמעותיי בעוד הוא שואל.
השפלתי מבטי. ניסיתי להסדיר נשימה. לוקאס סימן לי בידיו שאירגע קצת.
"הוא פשוט…" התחלתי וגמגמתי מבלי שרציתי "הוא פשוט לא זיהה אותי".
לוקאס הסתכל עליי מוזר, לא הבין. כמוני. "מה זאת אומרת?" הוא שאל בחשדנות.
"הוא הכיר אותי רק מזה שאני מבוקשת" אמרתי בגיחוך בכייני "הוא לא זכר כל מה שהיה בנינו".
לוקאס התרומם מהמיטה והתהלך קצת לצדדים. "רגע רגע" הוא הניח ידו על מצחו לשנייה.
"את רוצה להגיד לי שהוא לא זכר אותך?" הוא שאל למען הסר ספק "את אנדי?" הוא שאל.
"גם לפני הבריחה הגדולה הוא לא ידע שאני בהיריון" לוקאס היה מופתע.
"אז בלי שום קשר הוא לא יודע מי זה אנדי" הוא הסיק והנהנתי על מנת לאשר זאת.
"לוקאס, אני מצטערת שאני שואלת" התחלתי "אתה יכול להשאיר אותי לבד?" שאלתי.
אחרי כמה שניות שהבין את השאלה הוא הסתובב לעבר הדלת ואני נעמדתי.
רציתי להישאר לבד, להתבודד עם הכאב. רציתי להתפרק שוב ושוב עד שלא אצליח יותר.
רציתי להבין, אבל לא היה לי את מי לשאול. רציתי לדעת.
לוקאס הסתובב כשהיה ליד הדלת והלך לכיווני בצעדים מהירים "לא, אני לא יכול" הוא הניח ידו על עורפי ודחף פניי לשפתיו.


תגובות (21)

ואווווווו בחיים לא הצלחתי להתחבר לדמות ממש ככה
בכיתי ששמעתי את השיר וקראתי תוך כדי ((חוויתי פרידה גדולה אז ממש התחברתי לשיר הזה)) מה נראה ללוקאס שהוא מנשק אותה??????????????
אמא דייי שלא תאהב אותו

10/10/2015 22:34

    נכון שהשיר ממש מרגש? אם חווית פרידה אז בכלל…
    אמשיך ממש בקרוב :) אוהבת מלא!

    11/10/2015 01:47

ל-א נ-כ-ו-ן!!!!!!
אבל למה אנדרס לא זוכר כלום !?!?
הפתעת לגמרי עם המהירות ;) אשמח לעוד הפתעה כזאת

10/10/2015 23:19

    בקרוב מאוד נדע למה הוא לא זוכר.
    מהירות איזו? שהיא פגשה את אנדרס או שלוקאס נישק אותה?

    11/10/2015 01:48

מהממת שלי מושלמת שלי חיימשלי אהובתי כותבת מוכשרת שלי !
את כל הסליחה הענקתי כתבתי לך בפרק 23(תקראי את זה בבקשה!!!)
קראתי את כל שאר אקים ואני פשוט לא מאמינה אני לא מאמינה שזה אנדרס !
אני לא מאמינה שלוקאס באמת עזר למרי!?
אני לא מאמינה שכריס יכול בלי שום קשר לזה שהוא חושד בה לחשוד בה עוד יותר!?
אני כן מאמינה שלוקאס התאהב בה כי הוא התנהג ככה מהרגע הראשונה שהוא ראה אותה (אחרי שהוא ניסה לרצוח אותה…) הוא התנהג יפה הוא התנהג כמו משהו שמאוהב הוא הפגין אומץ כוח רצון לעזור באמת למרי הוא ייעץ לה מה צריך לעשות ואיך וכיבד החלטות שלה גם כשהם רעות וגם טובות
אל בחיים אני לא ישווה אותו לאנדרס
אנדרס אחראי אנדרס הכיר את מרי מאז שהיא תינוקת הוא גידל אותה והתאהב בה מימנו יש לה ילד!
הוא חינך אותה הוא לימד אותה מה צריך לעשות
הוא היגן עלייה הוא הכל בשבילה !
וככה היא הייתה בשבילו עד שקרה לו משהו?
אני מסוקרנת מופתעת עצובה ושמחה
עצובה כי הוא לא זוכר אותה ! זה מאוד עצוב! זה מתסכל אבל למרי יש איזשהו כוח פנימי בתוכה היא תוכל לתקן את המצב תמיד בכל מצב שיהיה היא תתקן אותו!
את חייבת להמשיך וכמה שיותר מהר!!!!
ושוב פעם סליחה סליחה סליחה!

(ותיקראי את התגובה שכתבתי לך בפרק 23 היא חשובה!)
אוהבת המון המון ומלא מלא מלא מלא ואין סוף!

11/10/2015 01:56

    ואו איזו תגובה!!! אני שמחה ששמת לב לרמזים שלוקאס היה מאוהב בה מלכתחילה ושיש לו משהו אליה.
    אני לא יכולה להגיד לך כלום מלבד זה שבהמשך את תדעי מה קרה לאנדרס.
    ונכנסתי לפרק 23 ולא מצאתי כלום מאמי, יכול להיות שהתבלבלת בפרק?
    אוהבת מלא בלי סוף!!! :) התרגשתי כל-כך לראות תגובה ממך.
    אין ספק שאת יודעת לפרגן ולהחמיא, תודה רבה מכל הלב אהובה!!!

    11/10/2015 02:17

אוקיי סופית אני מודיע מרוב עצבים אני ישבור בסוף את כל המכשירים החשמליים שיש לי בבית כתבתי לך חתיכת תגובה (ואני לא הייתי אומרת לך סתם … להיכנס..) תגובה ענקית של למה לא קראתי ולמה לא הייתי פה ומה קרה שנעלמתי טוב אז אני יתחיל מההתחלה

אני כל כך מצטערת שלא הייתי פה נגמרה לי החבילת אינטרנט בטלפון ובמחשב לא הייתי כל כך לא היה לי זמן
היה לי הכתבה ענקית באנגלית היו מלאאאאא שיעורים במתמטיקה ועבדתי בקיצור כרגיל היה לי עומס
נכנסתי לפניי כמה ימים ריפרפתי ולא נכנסתי לקטגוריה הזאת !!!! (לפני כמה ימים זה בערך שבוע ) קראתי הכל הכל את זה שלוקאס ״בגד ״ במרי והשאיר אותה לבד עם כריס
את זה שהוא עזבה את אנדי
את זה שהיא שיקרה לחברה של לילי
את זה שלוקאס! לקח אותה והציג מול כריס
את זה שלוקאס!(תמיד לוקאס..) עזר לה למצוא את אנדרס
את זה שאנדרס המטומטם נתן לעצמו לשכוח הכל ולא נלחם על הזיכרון שלו והתחושות שלו והרגשות שלו ועל האני האמיתי שלו!
את זה שכריס הציג אותה מול כולם
הכל הכל לא פספסתי אף פרק אוכל השישה קראתי!
אני מצטערת על שנטשתי את האתר אבל אין לנ מאיפה כל כך להיכנס אליו והינה נכנסתי השלמתי פערים הגבתי לכל מי שלא הגבתי קראתי את מה שלא קראתי הסתקרנתי נחספתי התאהבתי מחדש אהבתי מחדש רציתי שזה לא יפסיק מחדש בכל הסיפורים ! (ולא סיימתי להגיב…)
אם לא ראית העלתי לפני מי יודע כמה זמן פרק חדש(שבוע בערך משהו כזה…)
21 דקות לפי מה שרשום שם….
אני מקווה שתסלחי לי
אוהבת המון המון ומלא מלא ובלי סוף!
תמשיכי!!!!!!

11/10/2015 02:40

    מודיעה *

    11/10/2015 02:41

    לילה טוב ושבוע שקט!

    11/10/2015 02:42

    אהובה שלי אין עלייך ועל התגובות שלך וגם לא יהיה!! תודה רבה… אני מאמינה לך ולא כועסת אף פעם. אוהבת המון!! :)

    11/10/2015 17:34

המהירות שהעלת את הפרק !!!! חחחח מצחיקה ….הסיפור מושלם !

11/10/2015 12:07

בהחלט לא ציפיתי אבל כל כך שמחתי!!
וואוו זה פשוט לא מפסיק להפתיע.. את אלופה!!
כשתהיי סופרת אמיתית ותכתבי מלא ספרי מכר, תזכרי שהייתה פעם אחת שאהבה נורא את הסיפורים של ואמרה לך שאת עוד תהיי סופרת מפורסמת!!
תותחית!!
מחכה כבר להמשך!!

11/10/2015 13:57

    אהובה שלי תודה על הפרגון שלך, אין עלייך!!! מקסימה שלי…
    אוהבת בלי סוף ומעריכה ללא גבולות!!!! :)

    11/10/2015 17:35

אגב, לגבי סיפור חדש…
הלוואי. אני ככ רוצה לכתוב אבל אין רעיונות ואין השראה..
כשאכתוב את תהיי הראשונה לדעת!
מקווה שההשראה והרעיונות יחזרו..

11/10/2015 13:59

    אני כל-כך מבינה אותך, אבל תסתכלי על תמונות ותחשבי על מצבים, ככה עולים לי רעיונות….

    11/10/2015 17:36

הי! ב'רציתי להוסיף' את כותבת בלשון נקבה, יש גם בנים קוראים נלהבים שלך!

12/10/2015 12:40

…למרות שבנים לא יודעים להגיב.

12/10/2015 12:42

    אתה בן? מחמאה גדולה עבורי אם זה נכון שגברים קוראים את הסיפור שלי.
    אוהבת המון ושיניתי בפרק הבא.

    13/10/2015 18:26

את לא מבינה, התרגשתי כל כך ממש כמו מרי!!!
את לא מבינה מה עשית לי, אנדרס סוף סוף כאןןןן איזה אושר!!
אני רוצה להגיד לך שאת כל פעם מצליחה להפתיע אותי מחדש, איך את עושה את זה?את כישרון אדיר!
אני שמחה שהכרתי את הסיפור הזה את לא מבינה כמה התחברתי אליו ולדמויות ותמיד את מצליחה להשאיר אותי במתח.
אז תמשיכי כמה שיותר אהובה שלי כי כבר לא נשארו לי ציפורניים!!!!!!!!!!
אוהבת המון ומעריכה!

12/10/2015 13:37

    אהובה שלי המשכתי! אין כמו התגובות שלך… אני תמיד שמחה לקרוא אותן.
    אוהבת המון!

    13/10/2015 18:26
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך