האחת_ והיחידה
השאלה הגדולה: מה קרה ללילי? קריאה מהנה! אשמח לתגובות, דירוגים ודעותיכם! :) אוהבת בלי סוף.

כלואה2- פרק 7.

האחת_ והיחידה 25/08/2015 1289 צפיות 13 תגובות
השאלה הגדולה: מה קרה ללילי? קריאה מהנה! אשמח לתגובות, דירוגים ודעותיכם! :) אוהבת בלי סוף.

Panikbetegseg_1eb56ac614961216491f3eaad9db7ece
"נו" גערתי בה להמשיך, הייתי כל-כך מוטרדת ממה שהיא מתכוונת להגיד. "הוא אמר לי.." היא התחילה וקולה נשבר. ליטפתי את כף ידה בעדינות וניסיתי לשדר סבלנות למרות שבתוך תוכי בערתי שתאמר לי כבר מה הוא אמר. "הוא אמר לי לספור את הימים" גבותיי התקרבו אחת אל השנייה באופן אוטומטי "מה?" נפלטה לי המילה מבלי שרציתי "הוא אמר לי לספור את הימים שנשארו" התנערתי במקומי והתיישבתי בנוחות "מה זאת אומרת הימים שנשארו?" היא הסתכלה עליי בחוסר ידע מוחלט מבחינתה "אני לא בטוחה שהבנתי אבל יש לי השערה" היא הסתכלה עליי וישר עלה לראשי מה היא חושבת וזה גרם לשקט של כמה שניות "נראה לך?" מהר פלטתי כשהבנתי שהיא לגמרי חושבת על זה. "תפסיקי כבר לילי!" הרמתי מעט את קולי "אמרתי לך שזה לא יימצא חן בעינייך" היא הגנה על עצמה. "נו בטח, את כל היום חושבת על זה שיקרה לך משהו, איך את רוצה שאני אוהב את זה?" היא נזרקה על כתפי כדי שאחבק אותה ולא ענתה על מה ששאלתי והצלחתי להבין גם למה, הרי מה יש לענות על דבר כזה? "כל עוד אני פה, לא יקרה לך כלום" ליטפתי את ראשה בעוד הוא על כתפי ושדרתי לה ביטחון, ביטחון שאני לא יודעת מאיפה השגתי.
"אימא!" קולו של אנדי נשמע מכניסת הבית "אני פה" צעקתי לעברו בתגובה. שמעתי את צעדיו של אנדי מתקרבים ובינתיים לילי נגבה את זיעתה וכמה דמעות שכבר הספיקו להרטיב פנייה.
"אימא מה יש לאכ..?" הוא התחיל וכשקלט את פנייה של לילי שאל "מה קרה?" היא חייכה אליו כדי שיבין ששום דבר לא קרה אך הוא לא קנה את זה, ראיתי על פניו. אני מכירה את אנדי. "נו מה קרה?" הוא הטיח בה לענות. "פיטרו אותי מהעבודה ו…" היא התחילה והוא חייך. נשמתי לרווחה, היא הצליחה לקנות אותו.
אחרי כמה שניות שהרגישו כמו נצח בהן השקט השתלט על כולנו אמרתי לאנדי "בוא נשאיר אותה פה לנוח לבד, בוא נלך לאכול" הוא הנהן בראשו והלכנו לכיוון המטבח בעוד השארנו את לילי לבד בחדר לנוח.
כשהגענו למטבח, אנדי ישר התיישב ואני הלכתי למזוג לו אוכל לצלחת. "בבקשה" הנחתי לו את הצלחת בשולחן והוא מלמל "תודה". חזרתי אל הסיר ומזגתי גם לעצמי אוכל והתיישבתי על ידו.
"רוצה לספר לי איפה היית כל הבוקר?" הוא שתק והמשיך לאכול "הרי בבית הספר לא היית" אמרתי כמסקנה מכך שנתנו לו עונש להישאר בבית. "תבטיחי לא להתרגש" הוא זרק לאוויר ולא הצלחתי להבין איך זה קשור למה ששאלתי אך בכל זאת הייתי מסוקרנת לדעת "נו" רציתי כבר שימשיך. עד שאנדי משתף אותי במשהו מיוזמתו ולא מכך שכפיתי זאת עליו, אני ממש מעוניינת לשמוע.
הוא חייך והוסיף "הייתי עם ליז" גבותיי הורמו בפליאה ואפילו חיוך קטן השתולל על פניי "באמת?" שאלתי מופתעת "היא כל-כך מקסימה" דיברתי עליה טובות כאילו שהייתה קרובה אליי.
"אתם ביחד?" שאלתי, תמיד הייתי ותמיד אהיה כל-כך חטטנית בנושא אנדי. אני תמיד חייבת לדעת עליו הכול. "כן, נראה לי. סוג של" כיווצתי גבותיי "מה זה סוג של?" רציתי לעזור לו כי היה ניכר על פניו שהוא חווה סוג של משבר "היא ביישנית כל-כך ואנחנו מדברים רק מחוץ לבית הספר בצורה פתוחה" חשבתי כמה שניות בראשי "התנשקתם?" התעלמתי ממה שהסביר קודם, האמת שהשאלה שלי הייתה די קשורה למה שאענה לו על כך שאמר שהיא ביישנית. "נו אימא את רואה איך את מגזימה?" חייכתי והוא חייך אליי בחזרה "אני מבינה שכן" הוא המשיך לאכול כמה ביסים אחרונים מהצלחת ואני ממזמן הפסקתי לאכול. הלב שלי רטט וכל-כך התרגשתי שאנדי מאושר ואז התעצבתי בשניות כשחשבתי איזה באסה שאנדרס לא פה בשביל לעזור לאנדי לעבור את שלב ההתבגרות הזה של החיים שלו.
הוא הרים את הצלחת שלו ובא לפנותה לכיור, עצרתי אותו עם ידי. "אנדי" אמרתי בעוד אני יושבת והוא עומד עם הצלחת בידו. הוא הסתכל עליי וחיכה שאגיד את מה שרציתי "מה קרה עם לאו?" הוא השתחרר מידי והלך לכיוון הכיור והניח שם את הצלחת. הוא חזר להתיישב לידי.
"הוא עיצבן אותי" הוא מלמל בכעס. הזזתי את הצלחת שלי הצידה בשולחן ונשענתי על השולחן בנוחות כדי להקשיב לאנדי יותר לעומק. "מה זאת אומרת עיצבן אותך?" ניסיתי להבין את המשמעות. "ליז סיפרה לי שהיא ראתה את לאו והבנים משחקים 'ראשון בחומה'" כיווצתי גבותיי כשלא הצלחתי להבין באיזה משחק מדובר וכנראה שגם אנדי הבין שאני לא יודעת. "זה משחק כזה שמשחקים כמה אנשים וזורקים אבן על החומה של בית ספר ממרחק די רחוק ומי שפגע, ניצח" פניי הפכו למוטרדות "נשמע משחק די אלים אבל איך זה קשור?" הוא סימן לי עם היד כמו 'חכי רגע' כאילו שיש עוד חלק לסיפור וחיכיתי לשמוע אותו.
"בהפסקה ליז באה בוכה לחברות שלה ושמעתי את מה שהיא סיפרה להן" פניי חיכו בקוצר רוח להמשך הסיפור "היא סיפרה להם שהם הפכו את המשחק ל'ראשון בחתול'" נפלט מפי קול של בהלה. הצלחתי ולא הצלחתי להבין מה המשמעות. "לא נכון" אמרתי בקול שקט והוא הנהן לחיוב. "כן אימא, הם זרקו אבנים על חתולים ממרחקים ומי שפגע ניצח" נשכתי שפתיי. לא ידעתי מה להוסיף או מה לומר. "לא יכולתי לראות את ליז בוכה וגם לא לראות את מה שלאו והבנים עושים לחתולים" הסתכלתי עליו מעט בכעס "אז לקחת את החוק לידיים?" הוא הסתכל עליי בפניי לא מבין "אימא, החתולים האלה חסרי אונים" חשבתי על משהו ואז אנדרס קפץ לראשי "מזכיר לי מישהו" מלמלתי. "את מי?" קפץ אנדי במקום. חקרתי את מבטו והסתכלתי מעט על עיניו שהיו בול כמו של אבא שלו. "את אבא שלך" הוא חייך חיוך קטן וצדדי שלא מראה לי את כל שמחתו בכך שהוא מזכיר את אבא שלו. אפילו שהוא יודע מה הוא היה, הוא עדיין סוג של מעריץ סודי שלו.
"בוא אליי" התרוממתי מהכיסא ומשכתי את אנדי לחיבוק והוא לא התנגד כמו בשאר הפעמים שאני מביכה אותו. "עם כל מה שעברת בחיים שלך את עדיין מגניבה" הוא לחש לעצמו והתנתקתי מהחיבוק "סליחה למה לפני לא הייתי מגניבה?" שאלתי חצי בצחוק חצי ברצינות. הוא עשה את עצמו חושב "לא אימא" הוא ענה בנחמדות והפעם הוא משך אותי לחיבוק.
נשמעה צעקה מהחדר שבו נכחה לילי. התנתקנו מהחיבוק "מה זה היה?" הוא שאל אותי ולא יכולתי לענות. הלב שלי דפק בלי הרף והרגשתי שעוד שנייה הוא יוצא ממקומו. "לילי!!" צעקתי לעברה ורצתי לכיוון החדר ואנדי בעקבותיי.


תגובות (13)

אמא אני במתח תמשיכי עכשיו!! אמי דורשת עוד פרק ההיום!!

25/08/2015 10:47

    אני אמשיך מחר. איזה כיף לי שאת במתח!! :) לילה טוב.

    26/08/2015 01:22

דיי איזה חמוד אנדייייייי
ואת חייבת להמשיך היוםםם מה קרה לליליייי רק שלא תמותתתתת
אסורררר!!!!!

25/08/2015 11:28

    נראה בפרק הבא מה קרה ללילי. אמשיך מחר- מבטיחה! :) אוהבת המון, לילה טוב.

    26/08/2015 01:24

וואו אני כל כך מצטערת לא שהזנחתי את הסיפור.
בכללי לא הייתי פה מלא זמן פשוט לא היה לי כלכך זמן או מצב רוח לקרוא סיפורים.
אני ממש מצטערת :(
אמ הסיפור הזה הולך ומשתפר אין לי עוד מה להגיד חוץ מתמשיכי?!!!

25/08/2015 22:23

    זה בסדר מאמי זה לא שאת חייבת לי הסברים למה לא קראת את הסיפור שלי. בכול אופן, אני שמחה שחזרת לקרוא אותו ושאת אוהבת אותו! אמשיך מחר כי עכשיו כבר לילה ורק עכשיו התפניתי אחריו היום העמוס הזה. אוהבת מלא.

    26/08/2015 01:23

לאלאלאלאלאלא בבקשה שזה לא מה שאני חושבת שקרה!!
תמשיכי דחוףףף

26/08/2015 21:16

טוב אז נעלמתי קצת הרבה (כמעט חודש) בגלל עומס ועבודות קיץ. התגעגעתי לסיפורים שלך ומצאתי לעצמי זמן פנוי כדי לראות אם העלת משהו חדש. איזה איף לראות את הכותרת ׳כלואה 2׳!!!! את כותבת מדהים כרגיל,והתחברתי לדמויות כל כך בקלות וזה לא קורה לי הרבה. תודה לך שוב ושוב על חווית הקריאה!!
נ.ב-אני חוזרת שוב לאתר וממשיכה סוף סוף את ׳מסובכת׳ עוד שעה בערך.

26/08/2015 23:00

אומייגאד איזה פרק מהמם חיימשלי!!!
איזה חמוד אנדי!!!!!
מה קרה ללילי????
את שוב פעם השארת אותי במתח מטורף את לא יכולה לעשות את זה אני ימות בסוף ממתח!!!!!
את חייבת להמשיך וכמה שיותר מהר !!!!

27/08/2015 12:45

אז נעלמתי להרבה זמן..יחסית..השלמתי את כל הפרקים היפים שלך באמת הרגשתי שאני בתוך הסיפור נסחפתי לזה כמו במערבולת!
את כישרונית ברמות ואני מקווה לשמוע בעתיד את השם שלך על ספרים!
ודרך אגב,מתי את ממשיכה אני במתח פה!!

31/08/2015 14:30

למה את לא ממשיכה?

02/09/2015 14:28

רציתי להגיד שהפרק יפה מאוד וממש אהבתי את הכתיבה שלך כמו תמיד. יש לי הרבה מה להשלים בקריאה אצלך אבל בינתיים קראתי את הפרק הזה אני שמח שעשית עונה שנייה כי יש לי הרבה מה לקרוא עכשיו. אה…כן וחזרתי לאתר בסיפור חדש אם תרצו הסברים ללמה נעלמתי כל כך הרבה זמן? זה כי עבדתי על הסרט גמר שלי בסדנה.

03/09/2015 19:55

נווווו למה את לא ממשיכה????
אני במתח….

06/09/2015 19:28
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך