letmewrite
אני רואה את זה בתור מונולוג

כן אדוני השופט

letmewrite 07/12/2016 750 צפיות 2 תגובות
אני רואה את זה בתור מונולוג

כן אדוני השופט, אני מודעת לעובדה שאני מתקשרת עם בנים בצורה מינית. אני מודעת לכל מסרוני הסקס המוצלחים שאני שולחת, לא היו תמונות, אני נשבעת.
אני גם מודעת למספר האנשים שהתנשקתי איתם בקיץ האחרון, וזהו מספר רב..
לכל מסיבה בה שתיתי ולכל סיגריה שעישנתי.
כן אדוני השופט, אני לא חסודה, מעולם לא הייתי. אני מסוג האנשים שמחזיקים אדם אחר בביצים תרתי משמע. אתה יכול לקרוא לי "ילדה רעה". בעצם אולי לא "ילדה רעה", אני כנראה סתם ילדה מבולבלת.
לא, אין לי שום בעיות משפחתיות, רק הסתרות רגילות של נערה בת 16.
אני לא מכורה להימורים או סמים. אני בסדר. לא אני לא.
כן אדוני השופט, אני אוהבת לגרום לבנים לרצות אותי. אבל זו לא אני שהם רוצים אלא את גופי. אני מסובבת אותם על האצבע הקטנה שלי. גורמת לכל תא ותא בגופם להיות מגורה ונואש אלי.
כן אדוני השופט, אני מודה. אני אוהבת לשחק בהם. לגרום להם לחשוב כאילו שפתי בעוד שנייה יהיו על שפתם ואז, הופ, מתנתקת, משאירה אותם רעבים אלי.
יש גם כאלה שהצליחו להתעלות מעל החוקים שלי, למצוא את הפרצה שבגדר. אבל זאת אני, אני המכשפה שכובלת אותם. כמו עם האקס הראשון, אמרתי לו "או שאנחנו ביחד או שלא מתנשקים" הוא ניצל אותי קצת ,גרם לי לסתום את הפה על אודותינו ואז זרק. אחריו, התנשקתי ללא מחוייבות, נטו בשביל סיפוק עצמי, מיני. לא נתתי מעולם לאיש לגעת בי. רק לנשק. אני המנחה בריקוד שהמצאתי.
כן אדוני השופט, אני גם רקדנית בנוסף להכל. גמישה בצורה בלתי רגילה… אבל זה לא נותן לאף אחד רשות לגעת בי, בין אם טיימינג גרוע לבין תשוקה חד צדדית. ביקשתי ממנו שלא, הוא החליט שהוא לוקח את המושכות לידיו, ממציא את הכללים מחדש, נבהלתי, קפאתי. זה לא מגיע לי! זה לא מגיע לאף אחת!!
כן אדוני השופט, הראיות לא עובדות לטובתי ומה ששומעים גרוע אף יותר. במיוחד כי יצא שנישקתי עוד שני חברים שלו מבלי שידעתי על קירובם. מה לעשות? יש לנו עולם קטן. אני נענשת מספיק בראות בנים אותי. אל תשבור אותי גם אתה. אני מתחננת. האיש עשה עוול, שבר את נפשי. הענש אותו. עשה צדק.
לא חסרים לי חטאים ורגשות אשם, אני נושאת אותם יום יום, ואמשיך לשאת, את העונש שלי כבר קיבלתי. עכשיו תורו. תורו להענש!
כן? אדוני השופט? גברתי השופטת? מהי הכרעתך?


תגובות (2)

מונולוג, כן, יכול להיות. מונולוג שבו הגיבור הוא גם הנאשם וגם השופט. מין מצפון ושאלה האם הדברים שעשיתי היו נכונים ואפשר לסלוח עליהם. מעולה ביותר.
רעיון טוב, ביצוע נהדר. אני אוהבת שהגיבורה לא מתחסדת, אלא אומרת את האמת. אם כי קצת לא הבנתי אם היא כן מקיימת איתם יחסים או שרק נשיקות כי בסוף היא כתבה שהיא לא נותנת לאף אחד לגעת בה…
בקיצור, אהבתי. נחמד לקרוא שוב את הדברים שלך (:

07/12/2016 23:41

    הבנת בדיוק את מה שהתכוונתי :) התגובה שלך כרגיל מחממת את הלב.
    והיא התכוונה שבמסיבות היא רק נותנת להם לנשק אותה. הדמות עצמה מפחדת מאוד ממגע וכיאה לכל המשחקים שלה היא שילמה את המחיר שאחד לא הבין את המשחקים שלה נכון

    08/12/2016 00:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך