כנפיים פרק 5

schmetterling 05/08/2017 930 צפיות אין תגובות

עברו כמה ימים, קלי היתה בחדרה ושוחחה עם טורי.
"אז מה הביא אותך לכאן?" שאלה טורי, "למה את מתכוונת?" שאלה קלי.
"למה העבירו אותך למוסד הזה?" טורי הרגישה שקלי מנסה להסתיר משהו.
"אני לא זוכרת כלום, אבל אומרים שרצחתי שלוש בנות שהיו איתי בחדר." אמרה קלי.
"ואת חושבת שאת באמת אשמה?" שאלה טורי, "אני לא יודעת, פעם לא הייתי אחת כזאת, אבל משהו נכנס בי" אמרה קלי וטורי צחקה.
"ולמה את פה?" שאלה קלי, "אני הרגתי את אבא שלי." אמרה טורי.
"למה?" שאלה קלי בחשש, טורי לא ענתה, "סליחה, את לא חייבת לענות." אמרה קלי כאשר קלטה שטורי מתעצבנת.
"אני רוצה להיות לבד." אמרה טורי בקול חלש, קלי הנהנה והלכה אל הדלת.
לפני שיצאה קלי הסתכלה על טורי עוד פעם אחת וראתה שהיא בוכה, לאחר מכן מיד יצאה.
"קלי!" סיסי קפצה על קלי בחיבוק, "התגעגעת?" שאלה קלי והחזירה לה חיבוק.
"ברור!" סיסי צחקה, "אני חושבת שעדיף שלא ניכנס לחדר, טורי רוצה להיות קצת לבד." אמרה קלי.
סיסי התעלמה ומיד קפצה על ניקולה בחיבוק, "התגעגעתי!" אמרה סיסי.
קלי הבחינה שמשהו מוזר בסיסי, שמחת החיים שלה הרגישה לה מזויפת, "הכל בסדר סיס?" שאלה קלי.
כן, רק חבל שניקולה לא מחזירה לי אהבה." אמרה סיסי בזמן שניקולה מנסה להשתחרר מהחיבוק.
לפתע ג'פרסון הגיע, ניקולה השתחררה מהחיבוק, "אל תפריעו לעצמכן בנות." צחק ג'פרסון.
"אתה צריך משהו?" שאלה סיסי בעייפות, "קלי, מחכה לך מישהו במשרד." אמר ג'פרסון והלך.
"אני חושבת שזה השוטר שהיא אוהבת." אמרה סיסי לניקולה, "סיס, אני שומעת אותך" אמרה קלי.
"הוא מחכה לך, נו מהר שלא יברח לך." צחקה סיסי, "אני עוד אתחשבן איתך." אמרה קלי והלכה אל המשרד.

"הבטחתי שאבקר אותך", זה היה השוטר, קלי שמרה על מרחק ממנו.
"הכל בסדר?" שאל השוטר, "אני לא רוצה שתבוא יותר." אמרה קלי בשקט.
"למה, קרה משהו?" השוטר דאג, "אתה שוטר זה מה שקרה." אמרה קלי, "וכל השוטרים אותו דבר?" שאל השוטר.
"פשוט תעוף לי מהעיניים כמה שיותר מהר!" צעקה עליו קלי, פתאום השוטר המבוגר נכנס למשרד, "נו סיפרת לה?" שאל.
קלי נרתעה, "למה הבאת אותו?!" צרחה בזמן שהתרחקה ממנו כמה שיותר.
"התגעגעת אלי?" צחק השוטר המבוגר, "תמות!" צרחה קלי.
"הבאנו לך מישהי חדשה לחדר." אמר השוטר המבוגר, "הבטחתי שאבקר, כן בטח." קלי כעסה.
"זאת מישהי שאת מכירה, אני בטוח שתסתדרו." צחק השוטר המבוגר.
"לא אכפת לי, אני הולכת." אמר הקלי והלכה לכיוון הדלת, השוטר המבוגר חסם את דרכה עם ידו.
"תן לי ללכת!" צרחה קלי, "קודם תגידי יפה שלום לחברה החדשה שלך לחדר, שון לך תביא אותה." הורה לשוטר הצעיר.
"מדהים איך לבדך התגברת על שלוש בנות." צחק השוטר המבוגר בזמן שהשוטר הצעיר שון הביא את הנערה.
"תסתום!" קלי צרחה, השוטר המבוגר סטר לה, קלי נפלה והתחילה לבכות.
הדלת נפתחה, "איזה פתטית את נראית, כמו תמיד." צחקה הנערה, "למה היא פה?" שאלה קלי בבכי.
"מה, הנסיכה לא התגעגעה אלי?" שאלה הנערה בקול נעלב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך