כנפיים פרק 6

schmetterling 06/08/2017 950 צפיות תגובה אחת

"מה יש?" שאלה טורי את קלי שהיתה נראית מוטרדת.
"היית חייבת לראות איזה פתטית היא היתה." סיפרה אליס לניקולה כשבדיוק נכנסו לחדר.
ניקולה היתה נראית מותשת, "תמיד נשארה כזאת, בכיינית." צחקה אליס.
"מאיפה בכלל הכרת אותה?" שאלה ניקולה, "למדנו ביחד עד שהיא הרגה כמה בנות בפנימייה שלנו." צחקה אליס.
"ותזכירי לי למה את הגעת לפה?" שאלה קלי מנסה לא להתפוצץ עליה.
"אויש נו תסתמי, מי בכלל דיברה אליך." אמרה אליס בבוז.
טורי תפסה את ידה של קלי, "אל תתני לך לעצבן אותך." אמרה.
"אני זוכרת איך היא צרחה ובכתה כשהיא גילתה שהבן זוג הראשון שלה בגד בה." צחקה אליס.
קלי הסמיקה מבושה, "מה קרה נסיכה, לא הכל הולך כמו שאת רוצה?" שאלה אליס.
"זה לא מעניין אותי." אמרה ניקולה והתרחקה מאליס, "ואם אספר לך משהו מאוד מביך על קלי?" שאלה אליס.
קלי מיד נעמדה ודחפה את אליס, "תקשיבי לי טוב כלבה, אם את פותחת את הפה שלך עוד פעם עלי אני אדאג לזה שלא תהיה לך לשון!" צעקה קלי.
אליס נעמדה, "ואיך תעשי את זה?" שאלה, "היי בנות!" סיסי נכנסה לחדר ומיד קפצה על ניקולה בחיבוק.
"היי סיס, יש לי משהו ממש מצחיק לספר לך על קלי." צחקקה אליס והתקרבה אל סיסי .
סיסי נראתה מבולבלת, "פעם אחת בפנימייה היא נכנסה לחדר…" התחילה אליס לספר אבל קלי שברה לה בקבוק זכוכית שמצאה בפח על הראש.
"זה כואב." התלוננה אליס, "יורד לה דם." אמרה סיסי בפחד.
"שלא תעזי לדבר עלי." אמרה קלי וישבה על מיטתה.
לפתע הבנות שמעו מחיאות כפיים, "איזה מופע מדהים, חבל שלא הבאתי פופקורן." אמר ג'פרסון.
"מה אתה רוצה?" שאלה סיסי בעצבים, "רציתי לקרוא לך למשהו, אבל אני חושב שעכשיו עדיף שאדבר עם דרון על מה שראיתי." אמר ג'פרסון.
ג'פרסון מיד יצא מהחדר וסיסי יצאה אחריו, "חכה ג'פרסון, אתה לא יכול לעשות לה את זה." התחננה סיסי.

לאחר כשעתיים חזרה סיסי לחדר, נראה כי היא בכתה, "סיס את בסדר, מה קרה?" שאלה ניקולה.
"קלי את לא צריכה לדאוג, דרון לא ידע על זה ואף אחד לא יעיף אותך." אמרה סיסי בקול חלש וחיבקה את קלי.
"משוגעת מה עשית?" שאלה קלי, "לפחות לא מה שאת חושבת." צחקה סיסי.
"נניח ושכנעת את ג'פרסון לא לספר לדרון, מה עושים עם הילדה הזאת?" שאלה טורי ממיטתה והצביעה על אליס.
"מה קרה, למה יורד לי דם?" שאלה אליס, "המזל בצד שלנו היום." צחקה טורי וניקולה מיד הסבירה לאליס שהיא פתאום התעלפה על קצה המיטה.
קלי מיד תפסה את ידה של סיסי ויצאה איתה מהחדר, "משוגעת מה עשית?" שאלה קלי.
סיסי לא ענתה, "תעני לי!" קלי דרשה.
"רק אם תצאי איתי לטיול קטן בחוץ, אני מרגישה שנמאס לך ממני." אמרה סיסי.

"נו הסתובבנו כבר חצי שעה היה כיף, תגידי לי איך שכנעת את ג'פרסון לא לספר לדרון?" שאלה קלי.
"רוצה לשאול אותו בעצמך?" שאלה סיסי, "למה את מתכוונת?" שאלה קלי.
סיסי תפסה את ידה של קלי ומשכה אותה לאזור מלא שיחים, "הנה, תשאלי אותו." אמרה סיסי.
ג'פרסון שכב שם, סכין נעוצה לו בעין וגרונו חתוך.


תגובות (1)

אמא'לה איזה סוף מותח!

17/08/2017 22:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך