לא מגיע לה פרק 2

05/10/2016 665 צפיות 3 תגובות

כל בוקר אותו סיפור , הזכיר לעצמו יונתן בראש . אל תיבהל הפעם . אל תתן לו להביא אותך למצב הזה . הוא לא שווה את זה .
אבל עדיין כשיונתן קם מהמיטה ושמע את אביו צועק על שירה , הוא התמלא עצבים , איך הוא יכול בכלל להגיד לה דברים כאלה , חשב לעצמו .
אבל אומץ , אומץ להתעמת עם אביו לא היה לו .
כשאביו יצא הלך הוא לחבק את שירה , להזכיר לה כמה היא יפה חכמה מצחיקה מוכשרת ולא משנה כמה אבא מדבר עליה רעה היא הכי טובה . אך לא הצליח להוציא מילה .
לעומתו שירה הייתה קצת פחות שבירה והתחילה לדבר ללא הפסקה "אנחנו חייבים לעשות משהו בנידון" אמרה . "אין מה לעשות, לי נמאס לריב איתו כבר כל כוחותי אזלו בגללו" יונתן ענה . אבל שירה מתעקשת , היא כזאתי אסרטיבית, לעולם לא מוותרת .
"יש לי רעיון" צעקה ועייניה זהרו משמחה .
"בוא נעזוב , נלך רחוק מכאן , הוא בכל מקרה לא יחפש אותנו ."
"אין לנו לאן ללכת" הזכיר לה יונתן.
אבל היא בשלה "אני לא מסוגלת להישאר פה עוד שניה אחת , כל פעם שאני חוזרת ורואה אותך מדמם אני מרגישה את ליבי נשבר"
יונתן הרהר בליבו על הצעתה ולא הצליח להפסיק לחשוב על איך הילדה הקטנה הזאת נשמעת לפעמים כל כך בוגרת , שקולה , איך היא נועזת יותר ממנו , אמיצה . הוא ממש קינא בה לפעמים על כך.
אבל לא הפעם הרעיון שלה מופרך , הזכיר לעצמו שוב ושוב . ולבסוף ענה "אם לא נמצא לאן ללכת אין לנו מה לעזוב את המקום הזה . וזה נגמר בזה ."
"אני אמצא לאן , אל תדאג " צחקה את צחוקה המתוק , והתחילה לצאת מהבית לכיוון בית הספר .


תגובות (3)

שוב עניין הפיסוק. סימני הפיסוק באים מייד לאחר מילה, ללא רווח. אחרי סימן פיסוק, חייב לבוא רווח. הגהה!!

הסיפור עדיין בחיתוליו מכדי שאוכל לחוות דעה. אולי בהמשך.
אני די מוצלח בעברית, באיכות כתיבה אני שייך למתחילים.

תנו לחיות!! חיות.

06/10/2016 00:38

הדיאלוג כתוב טוב אבל חסר תיאורים.
איפה הם?
מה הרצונות שלהם?
איך הם נראים בכלל?
(מה קורה לגבותיו של יונתן כשהוא מתעצבן אך לא פוצה פה?)

בסיפור, רק שניהם קיימים ולא ידוע איך הם נראים בכלל. אפילו האבא הוא ערטילאי.

07/10/2016 00:58

    אתה צודק .. אבל פשוט לא בניתי אותם עדיין בראש שלי אבל זה נבנה אצלי תוך כדי כתיבה .. אולי בבא אני אשים יותר לב לזה .

    08/10/2016 20:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך