אנסטסיה22
אשמח לתגובות

לא מוותרת על החלום 3

אנסטסיה22 06/11/2014 570 צפיות תגובה אחת
אשמח לתגובות

ואז ראיתי אותו, הוא עמד וחיכה לי. ניגשתי אליו. "היי" "היי, אז את תזכרי את הדרך?" "האמתי שכדי שאני אצלם סירטון לאורך הדרך. זה בסדר מצדך?" "כן ברור, אז כשנגיע, נתחיל מזה שתשמיעי לי לפחות 2 שירים אוקיי?" "בסדר…" "ואת צריכה להראות שההורים חתמו" "אבל מה זה משנה?" "משנה, ההורים שלך צריכים לדעת שיש לך סוכן, שאת עובדת איתו, ושאת מתחילה קריירה. ההורים חתמו?" "כן,כן" לאחר 5 דקות הגענו למשרד שלו. הוא היה כ"כ מוזר, אף פעם לא הייתי במשרד. למרות שאמא שלי עובדת במשרד וגם אבא שלי. הסתכלתי עליו איזה 3 דקות. "נו את מתחילה להשמיע לי? וקודם כל לתת לי את הטופס שנתתי לך להחתים" נתתי לו את הטופס, הוצאתי את הגיטרה, התחלתי לנגן וגם לשיר. כשסיימתי את השיר הוא אמר :" יפה, מהמם, מרגש. את כתבת את השיר?" "כן" עניתי לו. טוב אז נתחיל לעבוד. דבר ראשון, צריך לקבוע לך לוק יותר שווה ו… כזה, איך לומר את זה, יותר שווה, שתיראי מליון דולר. אז יש לך רעיונות? הוא שאל. כן! אולי שמלה ועקבים? אמרתי. לא,לא לא הבנת אותי. לוק זה תספורת שונה, אפור אחר, ואו לוק מפונק או לוק מגניב. הוא אמר. הא כן, נכון, מצתערת שחכתי טוב אז אין לי רעיון.
—-אני יודעת הפרק קצר, מצתערת.——————————-


תגובות (1)

טוב אני מקווה שתמשיכי את הסיפור הוא ממש מהמם

06/11/2014 17:59
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך