Storyer
מוגבל מגיל 14 עקב תכניים לא הולמים ומשמעויות נוספות מעבר למסופר, בפרק הזה הדברים לא ממש לא הולמים אבל בהמשך.... בפרק הזה מסופר על אירועי ההווה למי שלא מבין ואז בפרקים עתידיים יסופר על העבר, זה חלק מהמיסתורין.

לברוח מהלילה- פרק 1

Storyer 03/07/2017 1018 צפיות 2 תגובות
מוגבל מגיל 14 עקב תכניים לא הולמים ומשמעויות נוספות מעבר למסופר, בפרק הזה הדברים לא ממש לא הולמים אבל בהמשך.... בפרק הזה מסופר על אירועי ההווה למי שלא מבין ואז בפרקים עתידיים יסופר על העבר, זה חלק מהמיסתורין.

היא רצה, היא כבר חסרת נשימה, קירות מקיפים אותה מכל צדדיה, הם עדיין רודפים אחריה. לא הייתה לה ברירה, היא התחבאה בין הצללים, חיכתה להיזדמנות שלה לברוח. נשימותיה היו כבדות וליבה הלם מהר. הם הגיעו. היא קפאה במקומה, אחד האנשים התקרב אליה, היה לו מבנה גוף גדול, היא הייתה בטוחה שאם הוא ימצא אותה היא לא תצליח להכות אותו ולברוח כמו בכל שאר הפעמים, היא תצטרך לחשוב על תכנית. היא חשבה על דרכים להמלט, אך זה היה מאוחר מידי, מצאו אותה. האיש בעל מבנה הגוף הגדול תפס אותה בראשה. \"את לא תתחמקי ממנו עוד פעם.\" הוא אמר ומחץ את ראשה. \"היי! אל תפגע יותר מידי בסחורה, אנחנו לא צריכים שהלקוח יקבל סחורה פגועה, או יותר גרוע, סחורה מתה.\" אחד האנשים שהיו מאחוריו צעק לו. היא הסיקה מכך שאותו אדם שצעק הוא המנהיג. היא ניסתה לבעוט, לשרוט, להרביץ, אבל כלום לא עבד לה, האיש שהחזיק אותה היה חזק מידי. האדם שצעק התקרב, מבנה גופו היה גבוהה ושרירי, ועיניו היו כה בהירות עד כמעט השתלבו עם הלבן שבעיניים. הוא תפס אותה בלחיה ובחן אותה, \"הייתי רוצה קצת להשתעשע איתה לפני שנביא אותה ללקוח, \"הוא אמר, \"חבל שיופי כזה יבוזבז על לקוח שכזה, אבל מה לעשות, היא שווה סכום רב, ואנשים רבים יהיו מוכנים להתאבד רק כדי להשים עליה יד.\" היא נגעלה ונשכה אותו. \"כלבה!!\" הוא צעק, \"תרסנו אותה ושימו אותה במשאית!\". ואז, לפני שהיא שמה לב, היא ננעלה בתוך המשאית.
\"אז זאת היא דיאנה ריינר המפורסמת, היא בהחלט יפה כמו שאומרים השמועות…\" אמר אחד האנשים. \"כן, שערה השחור כלילה ועיניה הכחולות, אין ספק שהיא בהחלט יפה, רק חבל שהיא תרצה למות אחרי מה שהוא יעשה לה…\" ענה המנהיג, \"ועוד אחרי כל המאמצים היא עשתה כדי לברוח ממנו…\"
האדם בעל מבנה הגוף הגדול התקרב, \"אבא שלה עד כדי כך נורא?\" הוא שאל. \"אתה לא תאמין עד כמה….\" המנהיג ענה, \"אני רק מקווה שהיא תצליח לשרוד את העינויים שלו גם הפעם…\"
המשאית נסעה אל עבר הבית של אביה של דיאנה, המקום שאליו קיוותה שאף פעם לא תחזור….


תגובות (2)

נשמע ממש ממש מעניין:) הסתקרנתי..

03/07/2017 22:53

רעיון יפה.
אני מציעה לך לעבור על הטקסט כי יש בילבול בין הזמנים של המשפטים. (משפט אחד כתוב בעתיד ואחריו משפט בעבר ופתאום משפט בהווה…)
אני מחכה להמשך.

04/07/2017 16:57
סיפורים נוספים שיעניינו אותך