Storyer
לכל אלו שחיכו, הנה לכם פרק 2 של לברוח מהלילה. מצטערת שעבר כבר איזה חצי שנה מאז הפרק הראשון... אבל לא נורא. אשמח לקבל כל ביקורת בין אם היא חיובית או שלילית. תהנו!????

לברוח מהלילה – פרק 2

Storyer 14/01/2018 954 צפיות אין תגובות
לכל אלו שחיכו, הנה לכם פרק 2 של לברוח מהלילה. מצטערת שעבר כבר איזה חצי שנה מאז הפרק הראשון... אבל לא נורא. אשמח לקבל כל ביקורת בין אם היא חיובית או שלילית. תהנו!????

דיאנה לא חשבה שהיום הזה יהיה מיוחד, זה היה עוד יום רביעי רגיל. החיים של דיאנה לא היו כאלה פשוטים אבל הם התחילו להפוך לשיגרה באיזשהו שלב. עליית הגג שהתאכסנה בה הייתה קטנה ומלאה בעכברושים ואבק, לא הייתה לה אפשרות לקנות אוכל אז היא נאלצה לגנוב מהשוק במרכז העיר, כל הבגדים שהיו לה היו או גנובים או שהיא מצאה אותם מאחורי פח אשפה כלשהו, ותמיד אבל תמיד היה לה מסכה על הפנים, לאחר מה שאביה עשה לה היא הבינה שאם לא תסתיר את עצמה עוד המוני אנשים יעשו זאת. הייתה לה עבודה זמנית אבל לא עבודה מהסוג הרגיל, היא עבדה בבית זונות בקצה העיירה. אולי זה קצת כאב בהתחלה אבל השכר טוב וגם מתרגלים. דיאנה יצאה מהבית והלכה לעבודה. כאשר הגיעה אל שער המקום היא ראתה את קטיה, מנהלת בית הזונות שהפכה להיות כמו אימא עבור דיאנה. "דיאנה, מותק, מה קורה? היית חסרה לנו קצת בזמן האחרון. אנחנו מאבדים כאן לקוחות, מתגעגעים אלייך פה!!" קטיה חיבקה את דיאנה ולא הרפתה. "כן אני יודעת, מצטערת, הייתי קצת בבלאגן בימים האחרונים והגבירו את השמירה בשוק ככה שקצת היה לי קשה יותר למצוא אוכל." השיבה דיאנה שנמחצה תחת החיבוק הענק, "מתוקה שלי אמרתי לך כבר מיליון פעם שאת תמיד יכולה לקחת ממני אוכל לא? טוב יאללה לכי תקחי גלולה ומיד לאחר מכן תלכי לחדר מספר 13 יש שם לקוח חשוב נורא ואנחנו מפסידות שעות עבודה." דיאנה לקחה בזריזות את הגלולה והחלה לפנות לעבר החדר עד שנתקלה באחת העובדות. "אאוץ, אה זאת את, היי דיאנה. התגעגעתי אלייך למה לא באת לבקר?" זאת הייתה סוזי, אחת הזונות הכי מוכשרות שאי פעם דיאנה פגשה. "היי סוז, מצטערת מיהרתי עד שלא שמתי לב לאן אני הולכת, אני חייבת לרוץ לחדר מספר 13 יש שם לקוח חשוב או משהו כזה." השיבה דיאנה בזריזות ורצה לעבר חדר מספר 13. בזמן האחרון דיאנה ניסתה להמנע מפגישה עם סוזי כמה שאפשר. לפני כחודש סוזי התוודתה על אהבתה כלפי דיאנה ודיאנה שתקה וברחה במהירות באותו רגע. עכשיו כל פעם שהיא נפגשת עם סוזי זה נהיה פשוט…. מביך. הלקוח ששכב על המיטה היה כמו כל השאר, שמן ועשיר, אבל אין ברירה, היא חייבת כסף וכל עבודה תתקבל בשמחה. היא התפשטה והתחילה להפעיל את קסמיה על השמן. היא הייתה אחת הזונות המובילות בחברה ורבים מהלקוחות היו שם רק בשבילה, היא הייתה כמו סמים, ממכרת. היא יצאה מהעבודה מאוחר והחלה ללכת הביתה עד שלפתע היא קלטה ניצוץ בעיניה ואז משום מקום הגיחה סכין מאחוריה צווארה. למזלה התוקף היה גבר ובנוסף לכך גם טירון, היא בעטה לו בביצים וברחה. היא רצה מהר ככל שיכלה ונאבקה בכל אדם שניסה לתפוס אותה. עד שנדחקה לפינה ואדם עצום מימדים תפס אותה, ולפני ששמה לב הייתה נעולה מאחורי סורג ובריח בתוך טנדר מצחין. אין ספק שבאותה נקודה החלו חייה של דיאנה להתפרק לאט לאט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך