Edward ScissorHands
התחלה משעממת רצח, אבל אני מבטיחה שהסיפור ישתפר. ולא, לכל השוטות הרומנטיות, הם לא יהיו ביחד. תבדקו בז'אנר, כתוב מתח.

לגעת בלימון פרק ראשון

Edward ScissorHands 28/03/2015 714 צפיות 5 תגובות
התחלה משעממת רצח, אבל אני מבטיחה שהסיפור ישתפר. ולא, לכל השוטות הרומנטיות, הם לא יהיו ביחד. תבדקו בז'אנר, כתוב מתח.

הייתי נורמלי עד ש'היא' הגיעה. הייתי פופולרי, הלכתי למסיבות, הייתה לי חברה…. שמיניסט למופת.

ביום שהתחיל בצורה רגילה, הסתובבתי במסדרונות בית ספר, מחליק את אצבעי על האבן הקרירה. נשמע הצלצול, ובאנחה מיהרתי לכיתת האם שלי. התרווחתי על כיסא הפלסטיק הקשה ובמוחי שוב התלוננתי על הכיסאות-רוצחי-הישבנים שסיפקו לנו.
צליל נקישות העקבים הקדים את בואה של מיס נלוול. היא נכנסה לכיתה בצעדים קטנטנים ומהירים ובחנה את כולנו עם עיניה הקשוחות מתחת למעטה משקפיה החתוליות. "בוקר טוב, כיתה." אמרה בקול חסר חיים. אני נשבע שגם אם פצצה אטומית הייתה מתפוצצת מתחת לאפה החד היא הייתה נשארת אדישה.
"בוקר טוב, מיס לנוול." ענינו במקהלה.

"מצטרפת אלינו תלמידה חדשה. כולם לקום." אמרה, וכל הכיתה קמה בצלילים מסמרי שערות של כיסאות נגררים. "כנסי." ציוותה מיס לנוול וישרה את חולצתה הלבנה והמפונפנת שנתחבה בחצאית העיפרון השחורה שלה. נערה נכנסה לכיתה. עורה היה בגוון זית קרמי ופניה העגלגלות מעט היו חלקות ללא רבב. עיניה היו מלוכסנות קלות והיו בצבע שחור. היה לה שיער שחור שכאילו בלע את כל האור, לא הבריק ולא נצנץ, שהגיע לישבנה חלק לגמרי. היא הייתה גבוהה ועגלגלה במקצת, באופן חמוד ולא בולט. תכל'ס היא הייתה די יפה. היא לבשה חולצה אפורה ענקית עליה באיזה חמש מידות עם סמל של דגל U.S.A וטייץ שחורים מכוסים שערות בהירות. נעליה בטח זכו פעם להיקרא לבנות, אבל כעת היו אפורות ובלויות. "שבי ליד דיאנה." ביקשה ודיאנה הרימה את ידה בשעמום. בצעדים רחבים וחרישיים היא התקדמה והתיישבה ליד דיאנה. דיאנה הייתה חברתה הטובה של לילי, בת הזוג שלי, וידעתי שהיא פדוט תתעלם מהחדשה. "זאת קרלי ליון." הציגה המורה. "שלום, קרלי." אמרה הכיתה. בשארית השיעור מצאתי את עצמי בוהה בה.

לא יודע למה.

היא סקרנה אותי.


תגובות (5)

יש! אני חייבת לומר שהייתי בטוחה שהם יהיו יחד (כי רוב הסיפורים כאן הם סיפורי אהבה, אז באיזה שהוא שלב כבר למדתי לזהות). אני הכי נגד קשקושים רומנטיים מטופשים, הם עושים לי רצון עז להקיא.
כתיבה ברמה, אין לי על מה להעיר לך, וזה נדיר.
אעקוב אחרי הסיפור.

28/03/2015 15:36

    תודה רבה, קטניס. תמיד נחמד לקרוא את הביקורות שלך (-:

    28/03/2015 16:13

"עורה היה בגוון זית קרמי" מה זאת אומרת בגוון זית?
ישרה את חולצתה הלבנה והמפונפנת" לא הבנתי את המפונפנת…
חוץ מזה את כותבת מושלם! יש לך תיאורים טובים ובו זמנית יש הרגשה שנער מדבר ולא איזה מבוגר בן 60. תמשיכי לפרק 2 :)

28/03/2015 16:33

אהבתי, אבל לדעתי כשאת יורדת שורה תרדי אחת ולא שתיים, זה קצת מפריע (לפחות לדעתי) לרצף הקריאה. חוץ מזה, הסיפור ממש יפה :)

28/03/2015 19:54

לליאת – עור זית הוא עור שזוף במקצת, נפוץ בעיקר בחבל הים התיכון (;
אהבתי מאוד, וכמו תמיד, הכתיבה שלך סוחפת ומיוחדת.
רק דבר אחד הפריע לי:
הסתובבתי במסדרונות בית הספר, מחליק את אצבעי על האבן הקרירה.
אני חייבת להודות (במבוכה מסויימת) שהכוונה היא לאצבע של הרגל שמחליקה על הרצפה…
מה הכוונה האבן הקרירה? איזו? של הארוניות? של קיר המסדרון? זה קצת היה חסר לי, אבל חוץ מזה מאוד אהבתי.

08/04/2015 14:28
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך