היי אנשים כאן Mastar of shadows אם אתם רוצים יותר ממני תגידו לי בתגובות מה אתם חושבים אלי ותודה שאתם קוראים תגידו לי מה לשפר זה בין הסיפורים הראשונים שלי ביי ונתראה בסיפור הבא :)

למה אתה צורח ?

17/10/2016 905 צפיות 2 תגובות
היי אנשים כאן Mastar of shadows אם אתם רוצים יותר ממני תגידו לי בתגובות מה אתם חושבים אלי ותודה שאתם קוראים תגידו לי מה לשפר זה בין הסיפורים הראשונים שלי ביי ונתראה בסיפור הבא :)

צרחות עושות לי טוב . צרחות הם ייחודיות ,לכול אחד יש צרחה מיוחדת משלו כמו ד.נ.א או טביעת אצבע ויש סוגים שונים יש כעלה שאני אוהב וכאלה פחות במהלך החיים שלי למדתי להעריך צרחות . הבחור שכפוף בשלשלאות לרגלי יש צרחה שאני אוהב במיוחד אבל הוא לא מבין למה הוא צורח. אולי בגלל שכול גופו שבור ונפוח אולי בגלל שהוא מתחרט אל כול הדברים שהוא עשה או אולי אל העובדה שהחיים שלו יצאו מכלל שליטה ושאני שולט בהם ? אני לא יודע אבל לא איפת לי העיקר שהוא צורח. הוא הסתכל אלי ושאל "למה אתה עושה את זה" ? .זה כסף כי אין לי בעיה לסדר את זה כמה אתה רוצה ? הדלקתי סיגריה לקחתי שאיפה עמוקה "אתה חושב שזה כסף אה ? אתה חושב שסתם תפסתי את הבן אדם הכי מבוקש בעולם בשביל כסף מי אתה חושב שאני ?בעטתי בו חזק בפנים . הוא ירק דם אל הרצפה וצרח אלי " למה אתה עושה את זה אני יודע שעשיתי רע בחיים שלי אבל זה לא מגיע לי !! . לקחתי עוד שאיפה והתחלתי לצחוק " רק רע עשית בחיים …..ואני חשבתי אתה חכם יותר . שפכתי את תערובת של דלק ואלכוהול רפואי ואל הראש שלו הנחתי אבקה חומה כתומה ועשיתי שביל מהדלק ." אתה חושב שאתה כאן כי הממשלה מחפשת אותך ורוב המאפיות בעולם מציעות יותר כסף ממה שיש לך למי שימצא אותך חיי או מת ?."אתה חושב שאני משוגע נכון? למה שמישהו ימצא את הבן אדם הכי מבוקש בעולם ולא ייקח את הכסף שכול העולם מציע לו ? אני לא צריך את הכסף אתה כאן כי אני רוצה לשלוח מסר לעולם .אתה כאן כי אני רוצה להוכיח לעולם שאין בן אדם שאני לא יכול למצוא ולהרוג בכול דרך אפילו הכי מבוקש .אתה כאן כי אני החלטתי שאתה כאן ולא אל או מישהו מפקד אלי .לקחתי שאיפה אחרונה כשהוא צועק אלי "לפחות תגיד לי את השם שלך שאני ישמור לך מקום בגהינום " .קוראים לי פנטום והשלכתי את הסיגריה אל השובל הדלק "יש לי כבר סידור אם השטן אני לא צריך אותך " הלכתי משם בעוד שהאבקה החומה הופכת לחתיכות של ברזל רותח ונכנסות לא עמוק לראש הלכתי משם אם חיוך אל פני "הוא צרח את הצרחות שאני הכי אוהב צרחות של מוות איך הוא ידע אולי הוא באמת חכם אחרי הכול …….


תגובות (2)

העלילה עצמה מעניית אבל דרושה עריכה, לפני ובסוף משפט של כל אחד צריך מרכאות, כדיי שנדע מתי הוא מדבר אל הדמות השניה ומתי הוא מדבר אלינו. לפני משפט של אדם אחר כדאי שתרד שורה. ואולי כדאי שתנסה לפסק יותר. יש חי הרבה הערות כי הקטע כתוב בצורה מסובכת בגלל מחסור במה שאמרתי. מתנצלת אם העלבתי, אולי כדאי שתערוך את הקטע כי לדעתי יש לו פוטנציאל ענק.

18/10/2016 14:25

    תודה אני אשתדל לעשות כמה שאפשר כדי להשתפר זה אחת מהפעמים הראשונות שלי תודה

    20/10/2016 23:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך