George
סיפור ראשון, אמן סלה שיצליח! D :D:

מבוי סתום – הקדמה + הרשמה

George 27/01/2017 855 צפיות 3 תגובות
סיפור ראשון, אמן סלה שיצליח! D :D:

הגעתי למבוי סתום. זהו. מכאן אין מוצא.
אני שומע אותה צוחקת צחוק מוזר ומפחיד ויודע שהיא ממש מאחוריי.
אפשר לשמוע אותה טוענת את האקדח, ואין לי נשק בכלל. כנראה שזה נגמר.
אין לי כישורי נינג'ה מדהימים או כוחות על, כמו היעלמות או תעופה. רק נס יציל אותי.
והנה היא מופיעה מעבר לפינה- הרוצחת שנחשבת המדוברת ביותר באירופה, אם לא בעולם בכלל. כולם מכנים אותה מכונת ההרג, אבל אני מעדיף לקרוא לה אמא.
————————————————————————————
שלום, לי קוראים מרשל.
מה שקראתם עליו לפני רגע היה חלק מסוף הסיפור שלי. הפעם הבאה שתקראו את הפסקה הזאת תהיה עוד הרבה זמן, כשאגיע לחלק שבו אני כמעט מת.

אז אתם יכולים לעזור בסיפור! תכתבו רעיון לדמות בתגובות, והיא כנראה תיכנס לסיפור!

הרשמה-
גיל:
אופי:
מראה:
רקע:
יכולות מיוחדות (לא בהכרח כוחות על):


תגובות (3)

נשמע מגניב !
והנה דמות :

שם : אלקסיס (אלקס , אלכס ) דרנה
גיל :17 וחצי
אופי : סקרנית , היא טיפה אדישה אבל יש בה משהו מאוד מעניין .
נכנסת לבעיות כל הזמן , שטותניקית , מכירה את תחנת המשטרה כמו את כף היד שלה . יש לה חוש הומור מתוחכם שמכניס אותה לצרות . יש לה בעיה אם סמכות המבוגר . בסך הכל יש לה טוב לב והיא לא עושה דברים רעים רק מפריעה . נוסעת על הסקטבורד שלה כל הזמן .
רקע : נולדה לזוג נרקומנים שנהגו להזריק לה סמים בכדי שתהיה בשקט . בגיל 5 הרווחה הוציאה אותה מהבית והייתה בגמילה ( כי ההורים שלה עשו אותה מכורה ) חצי שנה ואז עברה לבית אומנה קטן . היא אובחנה בגיל 6 כגאונה אבל דיסלקטית . עם השנים ילדים באו והלכו מהבית ורק היא נשארה וגדלה שם . אבל היא הפכה להיות בן אדם שמח וקופצני . בגיל 12 נפתח לה התיק הראשון במשטרה בגלל חוסר סדר בציבור . והסיבה ? היא קפצה לאנשים על הגב כדי שיעשו לה שק קמח …
יש לה חדר קטן מלא חפצים אם עוד 3 ילדים ( מזרון על הרצפה , מיטה רגילה ועוד מזרון על עדן חלון גדול ) היא על עדן החלון .
מראה : עור בצבע מוקה , עיניים בצבע ירוק בהיר ושיער בלונדיני שתני , רזה מאוד וגמישה . הולכת עם סקיני ג'ינס רוב הזמן וגופיות ומעליהם חולצה מכופתרת פתוחה . ותמיד הולכת אם אולסטר המזל שלה ( אולסטר שחוקות בצבע אפור נמוכות מידה 41 והיא מידה 39 )
כוחות : חוץ מזה שהיא מחוננת בטירוף וגמישה יש לה חושים חדים מאוד ולפעמים זה גורם לה כאב ראש אז היא תמיד מסתובבת אם אדויל .

ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מקווה שתקבל אותה !!!!!!
אני מתה על הדמות הזו !!!

28/01/2017 02:57

הסיפור נשמע ממש מגניב וגם הקטע עם ההרשמה, יאללה , אני אנסה לעזור גם עם הדמויות.
שם אני אתן לך לבחור מן הסתם זה סיפור שלך :)
גיל : 20
בן או בת : בת
אופי : כלפי חוץ עם חברים וכאלה היא מתנהגת כמו ה"פאקצה" של המקום שהיא נמצאת בו. מפונקת מאוד , חושבת את עצמה ועשירה מאוד, כלפי חוץ יש לה הכל. מבפנים זה לא ככה. היא סובלת מדיכאון , היא מחפה על זה בהצגה כדי שלא יראו. הביטחון העצמי שלה לא אמיתי. כי במקומות שקדמו לאיפה שהיא אמורה להיות עכשיו היא סבלה מאוד. אין לה כמעט חברה כי היא גרה לבד לגמרי, ההורים שלה נהרגו בתאונת מטוס והיא בת יחידה. אני חשבתי שעם הסיפור אם היא תיבחר היא תעשה טעויות ותלמד ותתחזק מהן, אבל הרעיון של הסיפור הוא שלך ולכן אתה צריך לחשוב אם אתה אוהב את הרעיון או הדמות בכלל.
מראה: שיער שחור חלק, עור די בהיר ועיניים אפורות , לפעמים האנשים שאיתה צוחקים עליה שהיא דומה לערפד בלי ניבים והיא עושה את עצמה לא מתרגשת.
רקע: ההורים שלה מתו בתאונת מטוס כשהייתה תינוקת והיא גרה עם מטפלת קשוחה וקרה עד גיל 18 כי אסור לגור לבד, למרות שהיא התחילה לטפל בעצמה בגיל צעיר הרבה יותר.
תמיד הציקו לה עד שבשלב מסוים היא למדה את השיטה איך לא להראות שנפגעה ונהיית "סנובית" כלפי חוץ.
יכולות מיוחדות : בהתחלה מראה את עצמה קשה עם אנשים אבל לאט לאט נפתחת ומבינה אותם יותר ומאוד רגישה ומקשיבה לאנשים אחרים. בשלב מסוים היא מתחילה לראות מה אנשים מרגישים וחושבים ומבינה שהיא קוראת מחשבות ולא עוד בחורה שמבינה טוב אנשים.

מקווה שאהבת ושתקבל אותה ????

28/01/2017 10:29

ויש לה ( אלקסיס ) קעקוע של שמש על הכתף .

29/01/2017 00:04
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך