זה סיפור ראשון שלי באתר אשמח לדעת אם אתם אוהבים וכדאי לי להמשיך.

מושלם זה רק מילה

05/11/2014 534 צפיות אין תגובות
זה סיפור ראשון שלי באתר אשמח לדעת אם אתם אוהבים וכדאי לי להמשיך.

אני שמנה,אני מכוערת,אני פשוט שונאת את עצמי…אלה היו המילים שכתבתי אל תוך היומן.
אף אחד לא מכיר אותי באמת ,אולי אפילו אני סתם מגזימה ומקשקשת במוח,אבל אלו הדברים היחידים שאני מצליחה לחשוב עליהן כל היום .
אני גיליאור אני בת 15 ואני שונאת את עצמי ,למה?! אפילו אני לא יכולה לענות על שאלה זאת .
אבל פשוט זה מה שאמרו לי כל החיים אז בסופו של דבר זה נכנס לי למוח.
אני בוא נגדיר את זה ככה ,"הבן אדם הכי פחות מוצלח המשפחה" ,כן זה נכון מבין שלושת האחים שיש לי אני הכי פחות מוצלחת מילא זה אני גם הכי פחות מוצלחת מהמשפחה המורחבת.
לצערי ההורים שלי לא יכולים להתגאות בי כמו שהם היו רוצים אבל אל דאגה יש להם את אחים שלי או יותר נכון יש להם את אחותי,היא כמו שאומרים מושלמת היא תמיד הכי יפה הכי מוכשרת הכי חכמה הכי חברתית אז מן הסתם שהם יאוהבו אותה יותר מכל שאר הילדים.
לאחות המושלמת קוראים קורין היא בת 17 לומדת בכיתת מצוינות החבר שלה זה בן לאבא בעל חברת הייטק מצליחה מאוד בחו"ל .
יש לי עוד אח עומרי הוא בן 22 השתחרר מהצבא אחרי ששירת בתור לוחם בגבעתי,גם הוא בעל תעודת בגרות עם מאיות ,הוא גר בדירה משלו עם חברה שלו דנה.
והאח האחרון הוא גם האח השנוא עלי ביותר לאח הזה קוראים אייל הוא אחי התאום ,אבל הוא שונה ממני בהכול תמיד הוא היה זה שהבנות נמרחו עליו,זה שקיבל ציונים טובים ממני ,זה שאף פעם לא התחבר אליו.
ויש את אמא ,אמא הדבר היחידי שחשוב לה זה לימודים ,חוץ מזה שום דבר אחר ,הא גם היא אוהבת להעיר לי על זה שאני שמנה .
ואחרון חביב אבא,זה שתמיד צוחק עלי מול כולם ,זה שמודה בזה שהוא הכי פחות אוהב אותי.
אז אחרי ההסבר הזה אתם בטח מבינים הרבה יותר ,דמעות מתחילות לזלוג לי מהעיניים אני לא יודעת אולי משמחה שכל זה הולך להיגמר?!
זה מה שאני עושה עכשיו אני גומרת את הכול ,אז משפחה שלי כשתקראו את המכתב הזה כבר לא יהיה כאן אני כותבת את המכתב הזה בשביל להסביר לכם ..הכול,מה אני מרגישה או יותר נכון הרגשתי,אז להתראות.."
אני מסתכלת למטה מהחלון שלוש ..ארבע..ו.. מה את עושה צועקת לי קורין ?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך