ראו עוד על סיפוריו של ג'ון מילר בספר החדש שיצא בקרוב, "תיק הרוצח" (קרדיט ל-uta, שגם אצלו יש כמה סיפורים שאולי תרצו לקרוא).

מלאך המוות חלק 4- שאול

ראו עוד על סיפוריו של ג'ון מילר בספר החדש שיצא בקרוב, "תיק הרוצח" (קרדיט ל-uta, שגם אצלו יש כמה סיפורים שאולי תרצו לקרוא).

היי כולם. סוף הספר הגיע, ובקרוב יצא חדש. מקווה שתאהבו את הסיום הלא-עד כדי כך גדול. the-one-and-the-only.

אליוט ירד מהטיסה לפני כשעה. ולפני שהתעדכן במה שקורה, עצר לאכול במסעדה בצד הדרך.
אצלו קודם אוכלים, ואחר כך מגיעים לעסקים. חוץ מבמקרים מיוחדים, כמו עכשיו.
הטלפון שלו צלצל. הוא הרים אותו לאוזנו והקשיב לכמה דקות. מבטו המחויך הפך לרציני וכועס כששמע את החדשות. "איפה הוא?" שאל.
ג'ון התעורר לבסוף קשור בידיו עם חבל לכיסא מתקפל קטן, בתוך חדר קטן עם מנורת תקרה, וראה את הבחור הבלונדיני עומד ליד הדלת.
"היי. היי! מה קורה כאן? אמרת לי שקבלת הוראות חדשות לא?"
"אילצת אותנו לנקוט צעדים קיצוניים. לא יכולנו לתת לך להמשיך להסתובב בלי להיות בטוחים שתפסיק לחפש אחרינו."
"אחרי מי? מי אתם לעזאזל?!"
"הבוס יגיע בקרוב, הוא כבר יסביר."
אחרי כמה דקות נשמעה דפיקה על הדלת, והבחור פתח אותה. דרך הדלת נכנס בחור רזה, עם שפם וזקן שחורים וקצרים, ושיער קצר ושחור. אחרי שהוא נכנס, יצא הבחור הבלונדיני, וסגר אחריו את הדלת.
הבחור פנה אל ג'ון. "שלום מר מילר, אני מצטער לפגוש אותך בנסיבות כאלה, אבל לא הייתה לי בררה. אני מניח שאתה שואל את עצמך מהו כל הסיפור הזה. תן לי להסביר לך בדיוק."
"קוראים לי ג'ימס תומפסון, ואני המנהל של מה שנקרא, חנות תרופות ללא מרשם."
"סמים? זה כל העניין פה?"
"לא, לא כל העניין. אתה מבין, בעסק הזה קשה לשרוד, ואני נתון תחת לחץ כל הזמן. אז כששמעתי שחבר שלי דיויד, שמנהל חנות באזור שלך, מצא דרך לשלב בין צמח מסוים לאחד אחר, ולשלב אותם ביחד לתערובת שרק מעטים יודעים איך להכין, כמובן שעליתי לכאן על המטוס הראשון. אבל, באזורים כאלה, לנהל עסק כזה זה קצת מסוכן, אז כדי להתחמק ממשטרת סולט לייק סיטי, דיויד הצליח להשיג לו בחור מבפנים. הכל הלך חלק, עד שכמה מהעובדים שלו נתפסו בזמן שביצעו העברה, ואיימו לחשוף את העסקה שלנו אם הוא לא ישחרר אותם. הוא באמת לא רצה שום צרות, כי העסקה הזאת יכולה להשיג לו סכום של כסף שיספיק לו להרבה זמן, אז הוא החליט לשחרר אותם ולטפל בהם אחר כך. כדי לעשות את זה, היינו צריכים לחטוף את שתי העדות היחידות למעשה, הולי ג'ונסון ומילרי בראון."
"הבת של אדמונד בראון, הבחור שנרצח."
"כן, לצערי היינו צריכים לטפל בשניהם, מפני שהם הצליחו להימלט. אחרי שדיויד סיפר לי מה קרה, הייתי צריך לחפש מישהו, שלא נמצא כרגע באזור, שמחזיק ברשותו אקדח שתואם לכדור שהרג את בראון. וזה היית אתה. ככה שזה לא משהו אישי נגדך, או לפחות לא היה עד שהחלטת לחזור לכאן."
"מה קרה למילרי?"
"המשטרה לעולם לא תמצא את הגופה שלה, והולי עוד מוחזקת במקום בטוח עד שהעסקה תיסגר."
"ואם העסקה הזאת כל כך סודית וחשובה, למה אתה מספר אותה לי?"
"בגלל, מר מילר" אמר, בזמן שהוא מוציא אקדח מחגורתו "שאני עומד להרוג אותך."
באותו הרגע, ג'ון קפץ מהכיסא, לאחר שכבר הצליח להתיר את החבלים בזמן שהבחור דיבר, רץ אליו, והפיל את האקדח מידיו. האקדח החליק על הרצפה אל סוף החדר. לרגע אחד, הזמן האט כששני היריבים הסתכלו אחד על השני במבטים נחושים, ואז שניהם קפצו אל האקדח.
ג'ון תפס אותו ראשון, אבל לא הספיק להרים אותו לפני שיריבו השיג אותו, תפס את האקדח, והחל לדחוף את הקנה אל תוך פניו. הם נאבקו על השליטה באקדח.
"אני לא הולך להפסיד, מר מילר." סינן יריבו תוך כדי דחיפת האקדח כנגד ידו של ג'ון.
"לא? אז בוא נכריז תיקו, כי אין סיכוי שאני הולך להפסיד לאפס כמוך!"
אבל למרות מה שאמר, הוא הרגיש את הקנה מתקרב יותר ויותר לפניו, והוא כמעט עמד בין עיניו כשלפתע נשמע בום! ג'ון הביט במבטו המחייך של יריבו, כשזה הרפה מהאקדח ונפל ארצה, מת.
ג'ון הביט לדלת וראה את סאם, ביחד עם כמה שוטרים אחרים, עם רובים בידם.
"שוטר ממשטרת סולט לייק סיטי התוודה בשיתוף פעולה עם סוחר סמים מסנט ג'ורג'." הוא הסביר "טוב לראות ששמרת לנו קצת אקשן מילר."
לאחר שבוע מסיום הפרשה, התפרסה המודעה הזאת בעיתון:
"נתפס: סוחר הסמים הגדול ביותר בארצות הברית"
אליוט גרסיה, הידוע בפעילותו הלא חוקית, שמבוקש כבר שנים על ידי הפדרלים עקב מסע ההרג, הגניבה והשחיטות שביצע מקליפורניה ללאס וגאס, ולבסוף הסתיים בסנט ג'ורג', יוטה.
גרסיה מת במהלך קרב יריות עם המשטרה, לאחר שהוסיף למעלליו שלוש חטיפות, רצח שוטר, וסחר לא חוקי בסמים. המפקח סמואל קינג, נותן את הקרדיט שבתפיסת הפושע לבלש ג'ון מילר, שנמצא כעת בוושינגטון וככל הנראה עזב את תפקידו בסנט ג'ורג' לטובת חיים שקטים יותר עם חברתו, מולי הארפר. הסוכן קלייד גורדון, שכבר שנים עוקב אחרי גרסיה, מודה למשטרת סנט ג'ורג' על עבודתה למען המדינה."


תגובות (2)

uta uta

וואו מושלםם
ולקחת את השם שהצעתי לך יאייי
המשךך עכשיוו

07/09/2014 15:34

אני יודעת שזה רשע אבל אנשים מתים זה יותר כיף…. :(

07/09/2014 15:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך