DarkBear
ממש מצטער שלא העליתי כמה זמן פשוט בזמן האחרון אני כל היום בחוץ ושאני חוזר הביתה אני עייף מידי בשביל לכתוב ואם אני לא עייף בכל זאת אני צריך ללמוד אז אני אעלה כמה שאני מסוגל ומה -תאריך ה20 אני אעשה את המבחן ואז סוף סוף אתפקד בצורה נורמלית כאן.

מלחמות עולם פרק 27- הקרב עם ריצ'ירו חלק ג'

DarkBear 05/08/2014 559 צפיות אין תגובות
ממש מצטער שלא העליתי כמה זמן פשוט בזמן האחרון אני כל היום בחוץ ושאני חוזר הביתה אני עייף מידי בשביל לכתוב ואם אני לא עייף בכל זאת אני צריך ללמוד אז אני אעלה כמה שאני מסוגל ומה -תאריך ה20 אני אעשה את המבחן ואז סוף סוף אתפקד בצורה נורמלית כאן.

ריצ'ירו התקדם לעבר אומא בצעדים ארוכים.
"תמות!" צרח אומא וקפץ וסוג של להב נצץ ממקלו.
ריצ'ירו חסם את הלהב עם ידו ושריטה קטנה מדממת נראתה בידו.
"להב העשויה ממתכת כל-כך חדה שאפילו לבחור כמוך תהיה שריטה" צחק אומא ובמהירות ניסה לשפד את ראשו של ריצ'ירו.
ריצ'ירו התחמק מהשיפוד על ידי רתיעה לאחור ומיד פרץ בריצה ושיפד את אומא דרך בטנו.
אומא ירק מעט דם ומיד התעלף.
סאקורה ישבה בצד בוהה בהלם ודמעות יורדות מעיניה בזמן שרינגה משגר את שני להבי חרמשיו.
החרמשים נתפסו בחרבו של ריצ'ירו ורינגה נמשך במהירות רבה אל ריצ'ירו עם בעיטה לכיוון מרכז פניו.
"ממזר" ריצ'ירו נרתע קלות מהבעיטה ומיד ניסה לחצות את רינגה.
"תברח!" סאקורה צרחה בבכי בזמן שרינגה קפץ ותקע חרמש אחד בבטנו של ריצ'ירו.
רינגה נמשך במהירות וכשהוא הגיע הזיז את ידו בתנועה של חתיכת הבטן.
"טוב, נמאס לי ממך" אמר ריצ'ירו ושנייה לפני שרינגה הצליח לפגוע בו הוא העיף אותו עם הצד העבה של החרב למרחק של כמאה מטרים.
"סוטסו בבקשה, תעזור לי" אמרה סאקורה בבכי כשצפתה בסוטסו מתרומם מערימת הסלעים שאליהם נחת.
"תסמכי עלי" אמר סוטסו וחיוך היה על פניו, "אני אהרוג אותך!" צרח סוטסו ורץ במהירות מפתיעה כשחרבו מוכנה לשפד את ליבו של ריצ'ירו.
ריצ'ירו ניסה לחצות את סוטסו אבל סוטסו קפץ ובתנועה מהירה שיפד את ליבו של ריצ'ירו, "בינגו" אמר סוטסו ולאט נחת כשחיוך בפניו.
ריצ'ירו צחק צחוק מרושע ומיד נתן לסוטסו אגרוף שריסק עד רסיסים את כל צלעותיו.
"קהא" ירק סוטסו דם ונחת עם עניים עצומות.
"אין לכם סיכוי להרוג אותי" צחק ריצ'ירו.
"אז הלב שלך נמצע במקום אחר?" שאלה סאקורה וניסתה להתרומם לאט לאט.
"לא, יש לי כשמונה לבבות" אמר ריצ'ירו וסאקורה הופתעה וחשבה שזה באמת הסוף.
"מ…מה אתה?" שאלה סאקורה, "צאצא של השטן" צחק ריצ'ירו זמן שסאקורה הבינה שהוא לא צוחק, אלא הוא באמת צאצא של השטן.
"ז…ז…זה בלתי אפשרי" חשבה סאקורה וצפתה בכל חבריה שוכבים חסרי הכרה.
"קהא" ירקה סאקורה דם כשריצ'ירו הכניס לה חרב לגב שיצא מבטנה וצחוק מרושע מהדהד בראשה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך