סוסת פרא

24/06/2016 801 צפיות 3 תגובות

הקדמה
היום אני אספר את סיפורי,המוות שלי. על תדעגו הוא סיפור די נחמד בסך הכל, אני תומאס רוצה לומר תודה לנטלי ותודה לסוסים על שפתחו את עיני, ולכם על שאתם קוראים את ספר זה. תודה.
פרק1

אאאאאאאאא……..
2 דקות לפני כן
תותי מה יש לך? זאת מגלשת מים! אמרתי תוך כדי שאני מנסה לדחוף אותה לגב…טוב אם את לא רוצה…..אאאאאאאאא תומאס!!!!!!! תותי צרחה תוך כדי שהיא מטפסת מתוך הגב נוטפת מים ומסריחה כמו טרול, תותי התחילה לצעוק למורה:" תומאס דחף אותי למים! תומאס דחף אותי למים!". להגנתי אמרתי: טוב. עכשיו לפחות היא לא תצטרך ל…… לפני שאמרתי עוד מילה תותי פרצה בבכי. המורה (גברת קטפולטנה) ניגשה אל תותי ואמרה:" אוי לי! חיי נפשי! פוי מה זאת הצחנה הזאת?! איפה תומאס?" ישר ידעתי שאני הסתבכתי, גברת קטפולטנה התחילה לעבור בין כל ילדי כיתה עד שהיא נעצרה מולי והיה לה את המבט ההזה כאילו היא עומדת להתפוצץ בכל רגע. גברת קטפולטנה הסתכלה לי בתוך העיניים אחחחח… אני כל כך אוהבת את העבודה הזאת. תותי הסתכלה עלי ואני עליה ותאמינו לי אם מבט היה יכול להרוג זה היה זה (החיוך המלגלג המפורסם של תותי!!!).
אני בבית! אמא אני בבית! ישר הנחתי את התיק ורצתי אל המטבח!!!!! ניחוחות של סטייק הגיעו לאפי אני ממש אוהב סטייק וגם בוני חושב ככה (בוני הוא הכלב שלי, אין לי שמץ איזה סוג הוא.) בוני!
בום!!!!
איה!!! בוני שברת לי ת'גוף! למה אתה תמיד צריך לקפוץ עלי? אמא! בוא בוני, נלך לחפש את אמא. אמא! אמא, היי אני יכול לצאת אם בוני לחברה? בבקשה, בבקשה….כן תומאס, אתה יכול לצאת, אמרה אמא. ביי ביי. בוני!
בום!!!!
לא עוד פעם! יאללה אתה רוצה לצאת לטיול? בוני נבח בשמחה ויצאנו על חברתי! בדרך ראיתי את דן. הוא די נחמד אבל יש לו בעיה: הוא כל הזמן מדבר כמו מכונה!!! היי דן מה אתה עושה? דן אמר: היי תומאס, אני מחכה. למה אתה מחכה? הוא אמר לאמא שלו שתבוא לאסוף אותו…………אוקי אני חייב ללכת! דן אמר טוב אבל אתה יודע…………….דן! אני חייב ללכת, דן אמר: טוב, ביי תומאס. ביי דן! כעבור 5 דקות הגעתי על חברתי! היי נטלי. נטלי? את פה? בוני פתאום התחיל למשוך ברצועה ולא יכולתי להחזיק ופשוט רצתי אחריו עד שלא יכולתי יותר (הבית של נטלי…………. יותר כמו אחוזה של נטלי הייתה ענקית) אני פה! היא צעקה. רצתי למעלה ואז התנגשנו! הרגשתי כאילו המוח שלי מטוגן. אמא…… הקציצות שלה, כמה בא לי! הם גם מטוגנות. והמילה האחרונה שאני זוכר שאמרתי היא: נטלי? ואז הכל הפך שחור. נטלי נעלמה וגם בוני.


תגובות (3)

היי, מה קורה?
האמת שבאופן כללי אני ממש לא קוראת ספרים וירטואליים או סיפורים בהמשך (עם פרקים), אבל בגלל שזה הפרק הראשון הרגשתי שיש עוד תקווה והרגשתי שאני חייבת להגיד לך כמה דברים.
קודם כל – לדעתי מאוד יסדר לך את הסיפור חלוקה לפסקאות. אחרי שאת עוברת לנושא אחר; רדי לפסקה אחרת. זה יעשה לך מאוד סדר גם באסתטיקה של הסיפור וגם מבחינת העלילה.
יש לך אותיות מוכפלות (אאאאא) והמון פיסוק מוכפל (….., !!!!), דברים כאלה לא תקנים בשפה העברית וגם לא כל כך נעימים לקריאה, עושים נקודה אחת או שלוש, רק סימן קריאה אחד ובלי אותיות מוכפלות בכלל.
אני חושבת שהתוכן נחמד, את יכולה לעבות אותו ולצפות אותו אם תרדי ליותר פרטים. זה יהיה ממש מקסים לדעתי.
בסה"כ הרעיון יפה מאוד, בטוחה שהסיפור יהיה ממש מוצלח!
וסליחה על הביקורת הביקורתית מדי, אני לא כזאת לרוב, פשוט הייתי חייבת להראות לך כמה נקודות…

24/06/2016 19:02

תודה, אקח את התגובה לעומק

24/06/2016 19:46

נ.ב את הספר הזה הוצאתי לאור….וגם כתבתי אותו….
במקום לכתוב את כולו פה לחצתי העתק הדבק..
אז….הנה!

27/01/2017 18:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך