סחר אנושי – 6

30/06/2015 1038 צפיות אין תגובות

הוא שיפשף בחוזקה את איבר מיני והשמיע קולות עונג מעוררים בחילה. הואדחף אצבע לבפנים והרגשתי כאב צורב למעטה, צרחתי ודחפתי אותו אבל הוא היה חזק וגדול. הוא ניסה להוריד לי את המכנס ולמזלי הדלת נפתחה, דוד עמד בפתח וצעק מיד ״ תעזוב אותה!״ הוא תפס את ביל וזרק אותו על הרצפה. אני כסיתי את עצמי עם החולצה הקרועה ונצמדתי לקיר. דוד ניגש לביל והביא לו יד על מנת שיקום כאילו לפני רגע הוא לא דחף אותו. ואמר לו ״ מה קורה איתך אחי , למה אתה נוגע בה ככה אתה יודע שהיא חשובה״, ״ אתה צודק , סליחה לא יכלתי להשתלט על עצמי.״ טוב תצא מכאן , אני ירגיע אותה״ ביל הסתכל עליי בבוז ויצא. ישבתי צמוד לקיר וחיבקתי את הבירכיים שלי. דוד התיישב לידי וחיבק אותי , ״תעזוב אותי , אתה שקרן״ דחפתי אותו ממני, ״די תפסיקי לא חשבתי שהוא יפגע בך ככה ״ , ״ אם היית בא עוד כמה דק הוא היה אונס אותי ״ צעקתי על דוד כאילו הוא חייב לי משהו. ״תרגעי, תגידי תודה שאני בכלל בא לבקר אותך ״ , ״בסדר , סליחה.״ הוא ניסה לחבק אותי ושוב דחפתי אותו ממני, ״ תלך מפה בבקשה ״ , ״ בסדר , אני יביא אוכל עוד מאט.״ הוא יצא מהחדר והתחלתי לבכות. שכבתי על המזרון ובכיתי עד שנירדמתי . שוב רעש הדלת העיר אותי , זה היה דוד , הוא הביא לי מגש עם המון אוכל , שניצלים , ספגטי וכוס קולה גדולה. הוא הניח את האוכל והסתכל עליי במבט מרחם לא היה לי תיאבון בכלל אז המשכתי לשבת צמוד לקיר בלי להביט בו . ״ תאכלי , לא משנה מה קרה את צריכה לאכול ״ ,״ אני לא רעבה ״ דוד התקרב אליי והביט בי מלמעלה ״את חייבת להיות חזקה ,הבטחתי לך שאני יעזור לך ואני יקיים את זה״, ״ כן ממש , ראיתי איך עזרת לי עד עכשיו ״ גיחחתי קלות. הוא התיישב לידיי ושם יד על הברך שלי. ״מעכשיו אני לא זז מהמקום הזה , אני מבטיח לך , אני ישלח את האנשים שלי לעשות סידורים ואני אשאר קרוב כדי לשמור עלייך , את באמת חשובה לי.״ ,״אם אני חשובה לך אז למה לא תקפת את ביל על מה שהוא עשה לי?״ ״אל תדאגי בקשר אליו, בקרוב מאוד ישלם על זה.״דמעות זלגו מעיני ללא שליטה והוא חיבק אותי. התחבקנו בערך 5 דק ואז הוא התנתק מהחיבוק והביט בי ישר בעיניים , ליטף את פניי בעדינות ״מה את עושה לי , אני לא מבין למה אני כל כך רוצה להיות קרוב אלייך ״ , הסמקתי והסטתי את המבט ממנו , הוא הזיז את פניי בחזרה ונישק אותי בבת אחת , הייתי המומה אך לא עצרתי אותו וניסחפנו לנשיקה ארוכה ותשוקתית. ברגע אחד הוא התנתק מהנשיקה ויצא מהחדר בלי לומר מילה. ישבתי שם מופתעת נגבתי את פי עם היד. מה לעזעזאל קרה פה עכשיו? למה לא התנגדתי? למה הוא נישק אותי ? אולי הוא התאהב בי , ואולי אני התאהבתי בו , מה קורה לי אני פאקינג בשבי והוא אחראי לזה ואני נתתי לו לגעת בי , אלוהים ישמור טומי , מה הוא יחשוב עליי , טוב זה לא משנה דיברתי לעצמי , זה יכול להיות לטובתי שהוא רוצה אותי , הוא יעזור לי לברוח.כן זה רעיון טוב.הלכתי למגש וטרפתי את האוכל , אחרי זה שכבתי במזרון ונסיתי לחשב כמה זמן אני פה. שבוע ,כן שבוע שלם , שאני בסורגים האלה. הגונזלוס הזה צריך לבוא כל רגע , אני חייבת לברוח לפני , אני חייבת לפחות לנסות. לפתע נפתחה הדלת זה היה ביל, דוד נכנס ישר אחריו כנראה הוא יעמוד בהבטחה שלו. ביל אחז בחוזקה בידה של בחורה קצת יותר גדולה ממני וזרק אותה על הרצפה הם נכנסו ונעלו אחריהם , לא הבנתי מה קורה , דוד הסתכל עליי ״ תלכי לצד ותכסי את הפנים שלך עדיף שלא תראי מה הולך לקרות.״ הבחורה צעקה ובכתה ואני הקשבתי לדוד. הלכתי לצד אבל לא יכלתי שלא להסתכל. ביל זרק אותה על המזרון והתחיל להפשיט אותה, היא התנגדה בכול הכוח. דוד עמד והביט בי ואז ביל צעק עליו ״ דוד בוא תעזור לי , היא פראית מדי ״ , בלי לחשוב פעמיים דוד תפס לה את הידיים וביל הפשיט אותה. ,כשהיא הייתה ערומה לגמרי ביל נכנס לתוכה בזמן שדוד מחזיק את ידיה ,היא צרחה ללא הפסקה לאחר כמה דק שנראו כמו נצח הם התחלפו ודוד אנס אותה. הוא לא הסתכל עליי וגם לא עליה וככה במשך שעה אנסו אותה אחד אחרי השני שאני מולם. אפילו לא נסיתי לעזור לה , ידעתי שאני לא יכולה. מ היא כבר הפסיקה לבכות , היא פשוט שכבה שם והסתכלה עליי. כשהם סיימו הם התלבשו ויצאו, השאירו אותה שם שוכבת , ערומה ושבורה.נגשתי אליה ישר והבאתי לה מים , לא ידעתי מה להגיד. היא קמה וזרקה את המים על הריצפה ״ אני רוצה למות ״ היא צרחה , חיבקתי אותה ״ איך קוראים לך ״ נסיתי לפתח איתה איזשהו שיחה היא העיפה אותי ממנה ורצה לכיוון המזרון. היא קרעה אותו עם הציפורניים ולא הבנתי מה היא עושה. היא הוציאה קפיץ קטן עם שפיץ והחלה לחתוך את הוורידים בידיים רצתי אליה וחטפתי את זה ממנה ״ מה יש לך , את מכאיבה לעצמך ״ , ״ אני רוצה למות את לא מבינה תתני לי את זה ״ , ״ לא אני לא יכולה להרשות לך לעשות את זה ״ היא נפלה על המזרון ובכתה , ״ בבקשה תתני לי למות אני כאן כבר חודש ואני לא יכולה יותר ״ , ״ הכול יהיה בסדר אני מבטיחה דוד הולך להוציא אותנו מכאן. ״ דוד , זה שאנס אותי עכשיו ״ אמרה בלעג , כן הוא אמר לי שהוא יעזור לי לברוח ואני יגיד לו שניקח גם אותך״ ,״ אוי את כל כל תמימה או סתומה הוא לעולם לא יתן לך לברוח את ראית את הפנים שלו וגם אני.״אל תדאגי הוא הבטיח לי .״. ״ גם אם הייתה לי אפשרות לצאת מפה, אין לי לאן ללכת , אני באה מהודו וברגע שההורים שלי יבינו שנאנסתי הם יסלקו אותי מהקהילה , יש לי רק דרך אחת להשתחרר וזה למות , תביאי לי את זה עכשיו!״ היא צרחה עליי ״ בבקשה תתני לי הזדמנות לדבר איתו ואז תעשי מה שאת רוצה.״ בסדר הזדמנות אחת ״ היא נשכבה על המזרון ונירדמה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך