סיפורו של הסוכן נ'- 3

27/06/2016 693 צפיות אין תגובות

הוא התלבש במהרה ויצא מן הדירה תוך שהוא מדלג בקלילות מעל ליז. קהות החושים הייתה מדהימה. מבט אחרון לאחור בטרם הדלת נטרקת, משאיר חרוט בזיכרון את צוואר הברבור השמוט. את המבט ההמום שהוקפא כאילו נצרב בתמונת שחור לבן. הוא החליק אל שאון הרחוב. אל המולת הבוקר שנבלעה בקולות הגשם. המחשבות לא מרפות ממנו. משהו בראש לא עוזב- תחושה זרה לו של ספקות ותהיות. מהר מאוד הוא מתעשת ונכנס לרכב. לאחר נסיעה קצרה הוא מגיע לחניה השמורה לו במגדל המשרדים המפואר. תוך דקות הוא שרוע בכסא המנהלים. מזכירתו הנאמנה הכינה את כל הדרוש לנסיעת העסקים שתוכננה מראש. בתנועות קצובות וחדות נשלפת החוצה המזוודה. המסמכים המסודרים מסתירים את הדופן הכפול ובאווחת יד נשלפת החוצה התיקייה- דרכון זר, חבילת שטרות ונייר בוהק עליו רשום באותיות קידוש לבנה: NS17148. לאותיות אלו הוא יצוק משמעות בבוא העת. עכשיו אין זמן להשתהות- בצעדים מהירים הוא שב לרכב ובמיומנות של נהג מירוצים ותיק הוא משייט בין הנתיבים עד לשדה התעופה. על שלט הפרסומת המקבל את באי הטרקלין מרצד הלוגו המוכר, כאילו מסמל את המעבר בין העולמות. עכשיו הוא ממוקד מטרה. היעד- איסטנבול, טורקיה.
נהג המונית שעט ברחובותיה הציוריים של איסטנבול. הרובע המוסלמי בעיר הזכיר לו נשכחות. חיש נבלע במבנה המגורים הרעוע. החדר ששכר השקיף בדיוק על הנוף שאהב. במהירות שאינה אופיינית לו, פרק את המזוודה וחזר על עקבותיו. בבית הקפה הסמוך ניגש ישר למכשיר הטלפון בפאתי החדר. רעש המקומיים המתרגשים על משחק הכדורגל שאמור להתקיים הערב, שימש כתפאורה מושלמת לביצוע השיחה. "הגעתי". זה כל שאמר. הקול מעבר אף הוא ענה קצר ולקוני "בשירותי הגברים". הוא טרק את השפופרת ופסע באיטיות לכיוון השירותים. במיומנות פירק את התקרה מעל האסלה ושלף את האקדח עם משתיק הקול. הטבעיות בה נהג לא הסגירה את השנים הרבות שחלפו מאז המבצע האחרון. לשבריר שנייה נתקע מבטו במראה שמולו. הדמות שנשקפה לו הייתה כמו לא שייכת. הפנים הרוגעות, העיניים הכבויות- כמו דמו למישהו אחר. מיד הסיט מבטו הצידה ומיהר לצאת החוצה.
בדרכו החוצה צדה עינו את מכשיר הטלויזיה שכל העת שידר הכנות לקראת משחק הכדורגל הגורלי. הטורקים לא אוהבים שקוטעים להם משחקים בגלל אירוע חדשותי. מבזקים בזמן אמת נדחים עד לתום המשחק. משהו בכל זאת גרם לפריצה בשידור ולמבזק חדשות בהול. הרעש וההמולה שככו בהדרגה עד לידיעה שהיכתה בבאי המקום: "חשד לאירוע טרור מעמיד בספק את קיום המשחק.." הודיעה הקריינית ".. גורמי הביטחון נערכים בהתאם ומערך האבטחה סביב הנבחרת האורחת תוגבר..". בעודו פוסע מחוץ לבית הקפה שמע את זעקות השבר והתסכול. לקללות יש שפה בינלאומית, אין צורך בתרגום.
(המשך יבוא..)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך