SkyWarrior
וככה זה ניגמר >< אני מקווה שאהבתם ותודה לכל הקוראים ^^ הייתי ממש שמחה מלראות את התגובות שלכם ואם לגלות סוד, זה הסיפור בהמשכים הראשון שלי שאיי פעם גמרתי חחח

עין המוות – פרק חמישי (אחרון)

SkyWarrior 23/04/2014 1026 צפיות 21 תגובות
וככה זה ניגמר >< אני מקווה שאהבתם ותודה לכל הקוראים ^^ הייתי ממש שמחה מלראות את התגובות שלכם ואם לגלות סוד, זה הסיפור בהמשכים הראשון שלי שאיי פעם גמרתי חחח

"אני רוצה קודם לדעת למה אותי רוצים בחיים!" צעקתי עליו.
"את לא יודעת? הכח שלך הוא כמו של מלאך המוות…רק שאת רואה בנתיים רק את התאריכים" הוא המשיך לחייך. רק? למה הוא התכוון? "יש אצלינו פרופסר שנורא ישמח לבדוק אותך, את העין שלך יותר נכון" הוא הושיט את ידו אליי.
"לא!" הנפתי אותה הצידה. התקרבתי לרון ועמדתי לידו. "אני לא אלך לשום מקום!" הכרזתי.
"מאיה, כשאת בשימלה ומישהו מתחתייך, הוא רואה הכל…" רון אמר וחייך אלי. הסתכלתי עליו בפרצוף מעוצבן והוא סובב את ראשו הצידה כמנסה לא להתפקע מצחוק. "תשתמשי בעין שלך כדיי להרוג אותם" רון לחש.
"אבל היא לא מסו…"
"תעשי את זה" רון קטע אותי. היסתכלתי על כולם והיתרכזתי, התאריך שלהם עלה.
"אין לי זמן לבזבז פה, אם תעשי משהו מטופש אבא שלך ייהרג כשאני אתן פקודה" האיש חייך חיוך זדוני והוציא את מכשיר הקשר שלו.
"אם אתה תעז אני…" שתקתי ולא ידעתי איך להמשיך.
"אני יכול להיעז, אני סופר עד שלוש…"
"אחד…" הוא התחיל וכולי הייתי מלאה זעם, דיימון, עכשיו אבא והבא בטח רון. לא יכולתי להרשות לעצמי לאבד עוד מישהו שהיתחברתי אליו כל כך.
"שתיים.." חיוכו עלה עוד יותר וכל הצוות שלו החל לצחקק מאחוריו.
"שתיים וחצי כי אני נחמד…" הוא המשיך. הסתכלתי על התאריכים שלהם וחייכתי, כוח עצום התמלא בעין שלי.
"שלו…" המכשיר הקשר שלו נפל והוא הביט עליי בפרצוף מפוחד. התאריך שלו החל להיתחלף במהירות.
"עכשיו תורי" אמרתי בשימחה. "שנה, אחד עשרה חודשים, עשרה, תשעה, שמונה, שבעה, שישה…" הוא החל ליפול למטה.
"חודש, שבוע, יום, דקה" עצרתי והיסתכלתי עליו. התכופפתי אל האוזן שלו. "עוד משהו לפניי שחייך ניגמרים?" שאלתי.
"תקוללי" הוא לחש ומת.
"אני כבר קוללתי" אמרתי ונעמדתי בחזרה. "עוד מישהו?" הבטתי אל הצוות שלו והם החלו ליברוח. באתי אל רון ועזרתי לו לקום. "מה עכשיו?" שאלתי. הוא הסתכל על דיימון שהיה מאחוריינו.
"אני רוצה ליקבור אותו" הוא אמר. הוא צלע אליו והתכופף והחל להחזיק את ידו. "אתה אף פעם לא האמנת לחיזיונות שלי" הוא לחש. הוא פשט ממנו את הג'קט השחור וכיסה את פניו.
"מאחורי תחנת הדלק יש שדה" לחשתי והוא שתק. "ראיתי גם עט חפירה בחנות" אמרתי והוא המשיך לשתוק.
הערב כבר ירד ועמדנו בשדה. היסתכלנו ישר על איך שהשמש שוקעת ומולינו היה סלע שרון חרת עליו את שמו של דיימון והתאריך שלו, ליד הסלע על הקרקע היו מונחים פרחים צבעוניים שמצאתי.
"רון כבר נהייה קר" אמרתי והסתכלתי עליו. הוא עמד חסר הבעת פנים בלי חולצה או ג'קט עליו, הוא כיסה בהם את דיימון לפני שקברנו אותו. הוא הושיט לי את המפתחות של המכונית והמשיך להסתכל על הסלע.
"תכנסי למכונית אני עוד מעט בא" הוא אמר. היה איתי ג'קט אחד של רון, שמתי אותו עליו ועמדתי לידו. "את יכולה ללכת" הוא אמר.
"אני לא אשאיר אותך לבד" אמרתי. הוא התחיל לבכות וחיבק אותי. "הכל בגללי, איבדתי עוד מישהו בגללי" הוא מלמל. "אם יקרה גם לך משהו אני לא יודע מה אני אעשה" הוא אמר.
"זה לא בגלליך. וגם אמרתי שאני לא אשאיר אותך לבד" אמרתי וחיבקתי אותו בחזרה. אחריי כמה דקות שמעתי שהבכי ניגמר. הוא לקח את ידי וחייך כאילו כלום לא קרה.
"בואי ניסע" הוא אמר והוביל אותי מאחוריו כשהוא צלע.
ישבנו שניינו מקדימה והוא הסתכל על ההגה.
"אתה בכלל יודע לנהוג?" שאלתי.
"דיימון לימד אותי פעם אבל עכשיו זה פעם ראשונה שלי לבד" הוא גיחך בדאגה.
"להיתראות דיימון" הוא לחש, התניע את המכונית ונסענו.
הדרך הייתה שקטה והכביש היה ריק, הרגשתי רוגע, היה ניראה שהתרחקנו מכל הצרות אז הסתכלתי על רון.
"רון, מה יש בתיק?" שאלתי עוד פעם.
"בגדים" הוא ענה עוד פעם.
"אתה שקרן גרוע" אמרתי וציחקקתי.
"אם את תצחקי ככה על כל שקר אני אשקר תמיד" הוא ציחקק יחד איתי.
התעוררתי אחריי הנסיעה וראיתי בית ולידו אגם ענקי, מאחוריי הבית היה יער. זה היה מראה ממש יפה, כמו ציור.
"זה היה הבית של אבא של דיימון פעם, אבל שיפרנו אותו מאז, עכשיו הוא שלנו" רון אמר כשניכנסתי לתוך הבית. היה שם אח דלוק ועל השולחן היה אוכל.
"מאיפה האוכ…"
"גודלים פה כל מיני דברים" הוא קטע אותי והסביר. "שבי" הוא אמר והתיישבנו על הריצפה. אכלנו בשקט ואף אחד לא דיבר.
"זה היה טעים" אמרתי וקמתי עם הכלים.
"לא, אני אשתוף אותם" הוא אמר, לקח אותם ממני וצלע לעבר המטבח. יצאתי בנתיים החוצה,התישבתי על הדשא והיסתכלתי על האגם שנצץ עם אור הירח. אחר כך בא רון והתיישב ליידי.
"על מה את חושבת?" הוא שאל.
"אני מפחדת ממה שייקרה הלאה" אמרתי.
"אם את מפחדת מהעתיד זה אומר שהוא יהייה מעניין" הוא אמר וחייך. "אני רוצה להגיד לך משהו חשוב" הוא אמר והשפיל את מבטו. "אני…או" הוא שתק ונשך את שפתיו. התחלתי לצחוק עליו.
"אני חושבת שאני יודעת מה אתה הולך להגיד" אמרתי וחייכתי אליו. הוא שם את ידו על ידי ואחז בה.
"אני אוהב אותך" הוא אמר והיסתכל הצידה. למרות שהייתה לי תחושה לגבי מה שהוא יגיד הייתי מופתעת, ליבי החל לדפוק חזק והרגשתי שמחה. 'תגידי גם משהו', אמרתי לעצמי.
"את יותר פחדנית ממני" הוא צחק.
"אני אוהבת אותך גם" אמרתי ודחפתי אותו הצידה כשכולי הסמקתי וקמתי במהירות. הוא נפל על הדשא והחל ליצחוק עוד יותר בקול רם.
"היי אני לא סיימתי" הוא אמר והבטתי עליו, הוא אחז קופסא אדומה ובתוכה טבעת נוצצת. "זה מה שהיה בתיק בסוף" הוא אמר והסמיק כשהוא עדיין שוכב על הריצפה. "את לא מכירה אותי כל כך כמו שאני אותך, אבל אני הייתי רוצה לבלות איתך יחד בעתיד המפחיד שלך" הוא חייך. "אנחנו עדיין בני שבע עשרה אבל אם תסכימי נתחתן בעתיד. ועכשיו אני רק רוצה שכולם ייראו שאת רק שלי עם הטבעת הזאת" הוא אמר.
"זאת הצעת נישואין בשכיבה?" שאלתי כשהרגשתי שהלב שלי עוד מעט ייצא מהתרגשות.
"סוג של" הוא צחק ועדיין שכב על הדשא.
"אני מסכימה" אמרתי והסתובבתי אליו עם הגב, אף פעם לא הרגשתי מאושרת כל כך.
הוא בא מאחורי וענד את הטבעת עלי. כשהסתכלתי עליו הוא התקרב אליי ונישק אותי.
"אתה עוד פעם ניסית להציל אותי ממשהו?" שאלתי כשהתרחקנו והתחלנו לצחוק ביחד.


תגובות (21)

וואי בבקשה תעשיי ספר המשך!!!
ולגבי מה שכתבת ברציתי להוסיף..באמת?
חח לא שאני מפקפק או משהו אבל בשביל "פעם ראשונה" זה יצא ממש יפה..
רק לידיעתך רק אתמול גיליתי על הסיפור הזה ואהבתי..
בקיצור לא בא לי לחפור אז המשךך!!בבקשה תעשי ספר המשך !!

23/04/2014 16:05

    חחח אם להגיד את האמת כן, זה פעם ראשונה שסיימתי סיפור בהמשכים >< כל סיפור שניסיתי להתחיל בסוף לא גמרתי כי לא היו לי רעיונות…ולגבי ספר ההמשך אני לא חושבת שיהייה אבל אולי אני אנסה לעשות פרקים קטנים כאלה כמו ספיישלים

    23/04/2014 16:09

    נו שיהיה זה גם טוב חח :)

    23/04/2014 16:11

זה היה סיפור ממש יפה, אני לא מאמינה שזה נגמר ! ;~;
יחסית לפעם ראשונה את כותבת מעולה!
וגם הפרק הזה ממש יפה :>

23/04/2014 16:23

    תודה ^^ אני שמחה שאהבת

    23/04/2014 16:26

למה אחרון ;;;;

23/04/2014 16:29

זה ממש יפה ><
העם דורש המשך, למרות שזה נגמר!

23/04/2014 16:34

חחח תודה לכם ><
אם יהיו לי רעיונות להמשך אז אוליי אני אעשה ;)

23/04/2014 16:56

אני לא מבינה למה אמרת לי שזה פרק מפגר, יש כאן אהבה, זה רומנטי ומושלם *-*…!!

23/04/2014 17:02

    את יודעת שז'אנר של האהבה זה יותר שלך מאשר שלי וזה היה דיי מוזר לכתוב משהו רומנטי >< טוב?

    23/04/2014 17:16

    חוחוחו מסתבר שלא רק שלי *0*

    23/04/2014 17:20

את חייבת להמשיך.
יש די הרבה טעויות (כתיב או פיסוק) אבל אין לי כוח להעיר.

זה מהמם.

24/04/2014 15:48

זה מהמם!
אבל חבל שזה אחרון :(
הייתי עושה עונה שנייה, שהם מולידים ילד ואז יש לו עין עתיד ועין מוות, וסכנה וכל זה…
חחחח :)
חבל שגמרת :0
אבל זה היה מהר מדי, רק פרק חמישי וכבר נישואים?
חחח אבל אני חושבת שזה יפה גם ככה.
ביייי 0_0

24/04/2014 20:42

את חייבת להמשיך את זה! הרעיון של מי שמעליי טוב ^^ תמשיכי איתו.

25/04/2014 12:18

תודה לכם ושמחה שאהבתם והיה לי רעיון דומה (כמובן שאני לא אספר כי אז זה לא יהייה מעניין חחח) >< אבל אני אתחיל לעבוד על זה כניראה אחר כך כי עכשיו אני מנסה לעבוד על סיפור אחר וגם לא יהייה לי כל כך זמן פנוי כי יהיו לי הרבה מבחנים…

25/04/2014 12:33

יש !אז יהיה המשך ?

25/04/2014 18:07

חחחחח כן אחריי שכל כך הרבה ביקשו התחלתי לחשוב על רעיונות >< אבל אני רוצה קודם לעבוד על סיפור אחר שהיו לי אליו רעיונות אחריי סיום הסיפור הזה ^^

25/04/2014 19:32

את ממש ממש מוכשרת, קראתי את כל הפרקים וממש אהבתי.
אשמח לקרוא עוד ^__________^

25/04/2014 20:22

    תודה, ואני ממש שמחה שאהבת D;

    25/04/2014 22:10

זה מושלםםם !♥♥ המשךךך בבקשהה :'(

17/06/2014 18:52

אני שמחה שאהבת :) ואני עובדת בנתיים על סיפור אחר אז אחריו כנראה יבוא הממשך של עין המוות (יאיי)… הייתי עושה את ההמשך עכשיו אבל זה קשה בשבילי לעבוד על שניי סיפורים באותו הזמן >.<

21/06/2014 19:50
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך