יש לי בעיות:)
סתם סיפור קצר שכתבתי, אשמח לדעת מה דעתכם עליו.

עכשיו תורך – אשמח לביקורת(:

יש לי בעיות:) 24/08/2014 764 צפיות 4 תגובות
סתם סיפור קצר שכתבתי, אשמח לדעת מה דעתכם עליו.

החושך עטף אותו מכל הצדדים, לא משאיר לו שום פתח מילוט. הוא צעד על העפר החם, רועד וחסר אונים, אך על פניו לא נראו סימנים של חרטה או כניעה. צעד שם, במקום המוזר והמפחיד, עם אקדח שחור שלוף, ילד. ילד בסך הכל בן שלוש עשרה. ילד, שעד לפני חודש עדיין נשלח לבית הספר עם כל הילדים בגילו, ילד שעד לפני חודש אמו עדיין ניסתה לנשקו בכל לילה והוא היה מתחמק משפתיה הרטובות מלאות האהבה. אך עכשיו הכל השתנה, אמו נרצחה ואביו החסר אונים התאבד מרוב צער. הוא נשאר בעולם הגדול לבדו, בלי כסף, בלי אוכל ובלי אהבה. מאז, הוא תר כל פינה, כדי למצוא את הרוצח המתועב של אמו היקרה. לילד הקטן קראו ג'ייסון. ג'ייסון, על שם סבו האמיץ שנפל בקטטה עם כמה גברים שתקפו אותו ברחוב, לאחר שהתנגד להביא להם כסף. ג'ייסון אף פעם לא חשב שהשם הזה התאים לו, הוא לא חשב שהיה אמיץ. למעשה, ג'ייסון היה פחדן, בבית הספר היו לועגים לו ומרביצים לו בכל הזדמנות והוא לא היה עושה דבר, הוא נתן לילדים הרשעים להתעלל בו ושתק. עד ללפני חודש.
ג'ייסון הקטן, צעד עכשיו בפחד ובזהירות לכיוון ביתו, של מי שחשב שהיה הרוצח. משב הרוח הקרה שפגשה בו העבירה צמרמורת גדולה בכל רחבי גופו. עיניו הגדולות התרוצצו בין שדרות העצים, וגופו הצנום קפץ בפחד כל פעם שנשמע קול פעוט או רעש קטן, אפילו קול קטן של הרוח שרשרשה בעלים הצהבהבים שנשרו מהעצים הגבוהים.
"מה אתה עושה פה?" קול חזק וברור של גבר נשמע מאחוריו ולבו השביר של ג'ייסון רעד עד כדי חשש.
ג'ייסון הסתובב באטיות ובפחד לעבר הגבר והידק את אחיזתו באקדח הגדול והכבד שאחז בידו הרזה. לפניו נגלה גבר שרירי בגיל שלושים, לטעמו של ג'ייסון. הגבר היה לבוש בחולצת טישרט שחורה מקומטת ומכנסי ג'ינס כחולים דהויים מעט. שערו השחור והמבריק היה מסודר בקוצים ועיניו הירוקות הביטו בג'ייסון הקטן בדאגה.
"מה אתה עושה פה?" הגבר שאל שוב ובקולו נשמעה עכשיו מעט חמלה ואולי אפילו הערכה כלפי הילד הקטן שעמד מולו רועד מפחד.
"זה אתה?" ג'ייסון קרא בכעס ועכשיו כל הפחד נעלם מגופו ומעיניו. הוא נפנף באקדח העבה מול פרצופו של הגבר, "זה אתה?" הוא צרח וקולו הקטן רעד מכעס ושנאה.
"שקט, הוא עוד יגלה אותנו." היסה הגבר בקול מתון את ג'ייסון והניח את ידו על כתפו, בניסיון להרגיע אותו מעט. "על מה אתה מדבר?" הוסיף בלחש לאחר רגע קט.
"אתה רצחת את אמא שלי?" הילד העיף את ידו של הגבר מעליו בכעס וצרח בלחישה כועסת. עיניו הקטנות התמלאו דמעות והוא מחה אותם בזעם בידו הפנויה.
"לא, ילד. אבל אני חושב שאני יודע מי כן." הגבר הרהר מעט בשאלה ואז ענה בזהירות. הוא הביט סביב ופחד קטן נשקף מעיניו, הוא מיהר להסתיר זאת מהילד המפוחד והשפיל את מבטו לרצפה.
"מי?" הילד נרגע מעט וקרא בסקרנות מהולה בפחד. הוא שכח מאזהרותיו של הגבר וקרא בקול גדול.
קול של ענף נשבר נשמע כמה מטרים מאחוריהם והגבר משך בגסות את ג'ייסון למאחורי שיח קוצני.
"ריק." הגבר לחש והזיז מעט את קוצי השיח בשקט מופתי והביט בעיניו הירוקות אחרי הצל שחלף על פניהם.
"ג'ייסון." ג'ייסון לחש בפחד ועקב במבטו אחרי עיניו הגדולות של ריק.
"מי שם?" קול עמוק נשמע כמה מטרים לפניהם ולבו של ג'ייסון עצר בפתאומיות.
ריק היסה בידו את ג'ייסון ודרך את נשקו השחור.
"אם אתה לא מזדהה אני יורה." הקול איים ועוד ענפים נשברו.
ג'ייסון בחן את פניו של ריק בניסיון למצוא רגש כלשהו וגופו קפא בתדהמה כשראה את ריק קם באטיות מהשיח המוזר. ג'ייסון אזר את שאריות כוחותיו שהתפזרו על האדמה הקשה וקם גם הוא. כעת היה אפשר לראות את תווי פניו של האיש בבירור מאור הקלוש שבקע הפנס הגדול שהדליק כעבור רגע. לחייו היו שקועות ועיניו החומות נראו גדושות בציניות עייפה. הוא היה לבוש כולו בשחור וסיגריה חומה הייתה תקועה בין שיניו הצהובות.
"שנים." הגבר חייך אל ריק, חיוך חסר כל שמחה והוציא את הסיגריה מפיו באטיות.
"זה לא זמן טוב לשיחות חולין." ריק הביט בגבר בתיעוב וירק בזעם קוץ ירקרק שנתקע בפיו.
"לא השתנית, אה?" הגבר גיחך ופניו התכווצו למין עווית מוזרה.
"גם אתה לא. עדיין אותו בן אדם ממורמר שתמיד נשאר בודד." ריק עקץ וחצי חיוך עלה על שפתו שנראתה באור הקלוש של הפנס.
"כן, כן, לא השתנית בשיט." הגבר צחק צחוק קצר מלא בשנאה והידק את אחיזתו בכיסו הקרוע.
"שנגיע לעניין?" ריק שאל בחיוך מוזר ועל פניו לא נראה שום סימן של פחד.
"אין לך סיכוי נגדי." הגבר בשחור שלף אקדח עבה וכיוון אותו ישירות אל תוך ליבו של ריק שעמד ליד עץ הברוש הגדול, גם הוא עם אקדח שחור ועבה ביד. ריק גונן בגופו על ג'ייסון שרעד בצידו והחזיר לגבר מבט אפל וקר.
"נשארת מצחיק, אני רואה." ריק קרא וגיחוך קל עלה על פניו העייפות. הוא נענע את האקדח באדישות, פעם ללב, פעם לראש.
"אני חושב שאני פשוט אגמור את זה כאן." הגבר הידק את אחיזתו בהדק וחיוך קטן של הנאה הופיע פתאום על פניו. הוא התקרב אל ריק בזהירות ובמתינות.
"יש לך עוד הזדמנות אחת או שאני אעקור את לבך מתוך גופך המכוער." ריק אמר ועכשיו נשמע צליל של פחד בקולו היציב. הוא עצם את עיניו בייאוש ולחץ על ההדק.
שתי יריות נשמעו, וריק נפל על הרצפה חסר תנועה. הירייה השנייה פגעה בעץ האורן מאחורי הגבר והשאירה בו סימן ברור ועמוק.
"עכשיו תורך." הגבר חייך חיוך רשע ולחץ שוב על ההדק.
ג'ייסון הקטן פלט צרחה ואז נפל דומם על גופתו המדממת של ריק. שלולית דם מזעזעת החלה לגדול על האדמה המלוכלכת והגבר בשחור חייך לעצמו.
"כן, אם רצית לדעת, אני הרגתי את אמך." הגבר התכופף ולחש בקולו הצרוד אל תוך אוזנו החסרת תנועה של ג'ייסון המת.


תגובות (4)

אני בהלם, לא יודעת אם זה מהתוכן או מהכתיבה המושלמת שלך.
הלכתי לעכל את מה שקראתי הרגע…

25/08/2014 01:45

הכנעה = כניעה. [שם פעולה ופעולה.]
הרטובות, מלאות האהבה = לפי דעתי לא צריך פסיק. הורס את הרצף.
יש לך הרבה מקומות שהפסיקים עוצרים את הרצף, אני מציעה לקרוא בקול ולעבור על הפיסוק.
זה יפה ומרגש בד בבד :) המשיכי כך♥

25/08/2014 01:52

היי, רק עכשיו ראיתי חחח(:
אז תודה רבהה❤ ואני אתקןן❤

31/08/2014 00:27

סיפור מהמם

06/09/2014 19:34
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך