פנים של גיבורים פרק 3

יובל.ס.1 24/03/2015 494 צפיות 3 תגובות

פרק 3 שידור חוזר
השומר יתקרב והתקרב פתאום הרגשתי תחושה בגופי שאומרת לי לעגן על עצמי ופתאום הצלחתי לכשף לעשות כשפות אויר ולמרות שידתי בקושי מעלך שתיים זה היה מספיק כדי להתגבר על השומר ניסיתי שוב לטפס על בגדר אבל לא הצלחתי אז השתמשתי בכשפות אוויר כדי לעבור אותה והצלחתי לצאת מבית הספר וברחתי בבית הספר כול הצוות התאסף ולא הבין מה קרה השומר אמר שאני שעשיתי כשפות אויר אבל כולם חשבו שהוא עזה מעמקה הם חשבו יצאתי לשרוטים. אחד המורים אמר: כדי לבדוק במצלמות האבטחה שנהייה בטוחים המורים הסתלקו במצלמות האבטחה והתפלאו הם ראו אותי ואת השומר והם לא הבינו מזה אומר. אבל אחר כך הם הבינו שהשומר צדק בינתיים אני המשכתי לברוח לביתי וסיפרתי הכול למשפחתי. כמובן שהם לא האמינו אבל הוכחתי להם לפי הכשפות היה קשה לאמין גם אני התפלתי כעבור שעה שסיפרתי להם הכול הם שמחו בשבילי והיו לצידי כל הדרך אבל מאפו אמשיך מה אני אמור לעשות?

בפרק הבא של פנים של גיבורים.
לחימה בפשע גילוי מהלכים משתורים ויצירת גיבורים.


תגובות (3)

יש כאן עדיין שגיאות כתיב, הפרקים מאוד קצרים ואין אפילו סימן פיסוק אחד. תשים נקודות ופסיקים, זה ממש חשוב! אתה צריך גם יותר לתאר מראה ורגשות.
סליחה שאני תוקפת אבל זה ממש מפריע. (זה בקשר לשניי הפרקים האחרונים.)

24/03/2015 23:43

    לא חייבים ליקרא את זה

    30/03/2015 14:42

    אל תיקרא את הסיפורים שלי דיי

    15/05/2015 16:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך