קומה 9- הבוגלרים. פרק 12- עזרה.

גם אם לא קראתם את כל הספר!!!!!! עדיין אתם יכולים לבחור את ההמשך המועדף עליכם…

קוראים וקוראות יקרים, רציתי לבקש מכם עזרה. אני אתן לכם שני המשכים אפשריים ותגידו לי איזה המשך תעדיפו… תודה מראש :) :)

______המשך 1_____
דיין תחזור למאורה של נטע, היא תעלים את הגופה של ויקטור ותגיד לנטע שאם היא תעזור לה למצוא את הלחש שיציל את כל העיירה ולהשמיד אותו היא תחזיר את ויקטור לחיים. נטע לא יודעת מה לעשות, כי מצד אחד אם היא לא תסכים יכול להיות שויקטור לא יחזור לעולם כי היא לא תצליח למצוא את המשכי החידות לבד, אבל מצד שני אם היא תעזור לדיין, גם אם ויקטור יחייה, הוא לא ירצה לחיות בעולם שדיין שולטת בו. האם נטע תחליט לעזור לדיין, או שויקטור ישאר מת לעד?

____המשך 2_____
דיין חוזרת למאורה של נטע אבל לפני שהיא עושה זאת, היא מחליפה צורה כך שהיא נראית כמו ויקטור אבל השתקפותה במראה נראית עדיין כמו המראה האמיתי שלה, כי המראה לא משקרת. היא אומרת לנטע שהגופה שעל הרצפה היא של דיין ולא של ויקטור והיא ויקטור האמיתי ונטע מאמינה לה. נטע משתכנעת והן קוברות את הגופה של ויקטור (שנטע חושבת שזאת דיין) בחצר של ביתה הישן של נטע. הן מתחילות למצוא עוד רמזים. האם נטע תמשיך להאמין לדיין ולגרום לכך שהיא תשתלט על העולם, או שמה תבין את האמת לפני?


תגובות (2)

וואי החלטה קשה, אבל ההמשך הראשון! הייתי רוצה לראות לאן תיקחי את זה ^-^

06/10/2015 16:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך