Muffich
היי. לא הייתי פה הרבה זמן ובלופבלופבלופ. אבל היה לי רעיון ועכשיו הוא פה והיי ודברים כאלו >_

שונה

Muffich 06/04/2014 923 צפיות 4 תגובות
היי. לא הייתי פה הרבה זמן ובלופבלופבלופ. אבל היה לי רעיון ועכשיו הוא פה והיי ודברים כאלו >_

מישהו כאן מגכח, כמה מוזר, אני כאן לבד. איפה אתה? אני רוצה לשמוע, תמשיך לצחוק, איזה צחוק יפה יש לך, כל כך יפה, כמעט… מטורף.
לא, הוא לא מטורף. צחוק יפה. חברי. חם. מזכיר בית. אני כמעט יכולה להושיט את היד ולגעת בו. תצחק עוד בבקשה. אתה עושה אותי כלכך שמחה.
הם מסתכלים עלי כשאני דוחפת את הדלתות הכבדות ונכנסת למסדרון, צחוק, תעשה משהו, הם לא אוהבים את מה שהם רואים. כל אחד מהם צמוד ללוקר, נעמד עם חבורת אנשים, כולם כל- כך דומים, ואני כל-כך… שונה.
"זה בסדר להיות שונה, זה אומר שאת מיוחדת," אמא אומרת, "כולם מיוחדים.".
לא אמא, לא כולם מיוחדים, אני לא מיוחדת, מיוחד זה טוב, אני שונה אמא, אני שונה!
צחוק, צחוק, צחוק, צחוק, צחוק. כל כך מהפנט. אני רוצה לצחוק איתו. ואני פורצת בצחוק. כל כך מטורף. והצחוק משתלט עלי.

אתה יודע מה מצאתי אתמול בחצר, צחוק? מצאתי אקדח. אתה יודע איפה הוא, צחוק? הוא אצלי בתיק. אתה יודע מה אני אעשה עכשיו, צחוק? אני אשלוף אותו.
והם צורחים, הו מה יפה המנגינה, כמעט כמו הצחוק, כל כך יפה, ואדום, וצבעוני, תמשיכו לצרוח, בבקשה, עכשיו הם שקטים ומייללים. תפסיקו לילל, תצרחו, תצחקו בשבילי.

אמא טעית, הם לא מיוחדים, הם אותו הדבר, כולם, מכוסים באותו צבע, שוכבים באותה הצורה, אמא, כמה שטעית. גם בעיתון מתייחסים אליהם אותו הדבר, "מתים.".
אמא. אני לא שונה יותר. אני "הפסיכופטית". אני מיוחדת.
אוי איזה צחוק יפה!


תגובות (4)

אם חושבים עלזה..
כולם שונים זה לא הגיוני שכל אחד אותו דבר ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך :)
את יכולה לקרוא את מה שאני כתבתי אם את רוצה
:) רק אם את רוצה ואני גם חושבת שזה ממש יפה מה שכתבת D:

06/04/2014 12:37

העולם החרא שלנו :,( לפחות אפשר לכתוב עליו סיפורים….

תיקרא/י גם סיפורים שלי!

06/04/2014 12:39

לשניה חשבתי שאני כתבתי את זה.. זה ממש טוב :)
חחחחח אני צוחקת עכשיו כמו מטומטמת, תודה.

06/04/2014 12:40

אוי, כמה אני אוהבת את הכתיבה שלך.
זה מקסים.
סדיזם סדיזם!
אני כל כך אוהבת אותך סדיזם!

08/04/2014 20:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך