Storyer
אהלןןן התגעגעתם נכון?? בכל מקרהה עשיתי ניקוי קטן בתזכירים ומצאתי את זה אז העלתי. אני נכון לעכשיו אפסיק לכתוב את לברוח מהלילה... בכל מקרה מקווה שתהנו☺

שליטה בחשיכה

Storyer 18/03/2018 2180 צפיות 4 תגובות
אהלןןן התגעגעתם נכון?? בכל מקרהה עשיתי ניקוי קטן בתזכירים ומצאתי את זה אז העלתי. אני נכון לעכשיו אפסיק לכתוב את לברוח מהלילה... בכל מקרה מקווה שתהנו☺

כשאיב הציעה לי להתגנב איתה לבית הנטוש בקצה העיירה הייתי בטוחה שהיא צוחקת. כמובן שסירבתי לה אבל בכל זאת היא הלכה לבד ומאז אף אחד לא ראה אותה. הסיפור הזה קרה לפני 4 שנים, היום אני בת 17, ומאז שאיב נעלמה לא הפסקתי לחפש אותה. אבל זה לא הדבר היחידי שקרה מאז… לפני 4 שנים כשקלטתי שאיב נעדרת כבר שבועות החלטתי לחפש אותה. הלכתי לבית הנטוש וניסיתי למצוא קצה חוט. אני זוכרת שברגע הכניסה היה כל כך קר כאילו היה חורף, אבל זה קרה בכלל באוגוסט. נכנסתי מהכניסה הראשית והדלקתי את הפנס, חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי דבר, עד שהרצפה נפלה. הרצפה נשברה ונפלתי לככל הנראה מרתף תת קרקעי נסתר, הרצפה הייתה מכוסה בנוזל סמיך והניחוח באותו מקום היה מסריח ומתכתי. הדלקתי את הפנס וקלטתי שאני מכוסה בדם, דם שאפילו לא שלי. ראיתי שם ערמה של בשר, ברגע שהתקרבתי ראיתי שלערמה צורה מוזרה ואז באותו רגע קלטתי שאלה גופות. רעדתי, פחדתי, בכיתי, לא ידעתי מה לעשות! שמעתי מאחורי צעדים, הם התגברו לאט, לאט, לאט. צל ענק נפרש לפניי וראיתי את האדם שרצח את כל אותם אנשים. הוא היה גבוה ובעל מבנה גוף שרירי והפנים שלו נראו כאילו מישהו קרע את עורו מפניו וכך גם בשאר הגוף. כולו היה מכוסה דם, דם בצבע כל כך כהה שכמעט שחור, וכל כך הרבה. צרחתי, לא ידעתי עוד מה לעשות. עד שאותו אדם התמוטט ומאחוריו הופיעה אישה. הייתי אומרת שהיא נראתה נורמלית אילמלא המבט הפסיכופטי על פניה. היא תפסה אותי חזק, "את תהי מהיום הצעצוע החדש שלי", היא אמרה, הצטמררתי, "מה עשית לאיב!?", צעקתי, "את חברה של הילדה המטורללת ההיא?" היא שאלה, "היא אבודה בתוך עולם אחר, כבר לא תוכלי להחזיר אותה", היא גררה אותי לחדר צדדי, והדליקה את האור. היא הטיחה אותי בשולחן והתחילה להזריק לי כל מיני חומרים, 3 שנים של ניסויים כשאת נעולה בחדר כמו חיית מחמד. 3 שנים שבהם כל יום ראשון אונסים אותך ומתעללים בך. 3 שנים שבהם פיתחתי את הכוח לשלוט באנשים כמו בובות. והיום אני במנוסה לאחר הבריחה.


תגובות (4)

אני לא יודע למה אבל זה קצת מזכיר לי את It, לפחות כל הקטע עם הבית הנטוש והאזכור שאיב נמצאת בעולם אחר.
לרגע דמיינתי את פניווייז קופץ מאיזו פינה, אבל גם בתור סיפור מתח עם בני אדם פסיכופתים זה עובד ממש טוב.

18/03/2018 19:08

תודה???? לא מכירה את מה שאתה מדבר עליו…. אבל בכל מקרה תודה רבה????

18/03/2018 21:36

    הבנתיי אתה מדבר על הסרט IT???? תודה רבה זה מחמיא לי אבל סתם שתדע הסיפור הזה נכתב הרבה לפני שIT יצא לקולנוע????

    18/03/2018 21:48

    סליחה שאני מגיב כל כך מאוחר. קודם כל, בכיף :) ובקשר לIt, זה נכון שזה סרט חדש אבל במקור זה ספר של סטיבן קינג משנות ה80 ואפילו הייתה על זה סדרת טלוויזיה בשנות ה90 אם אני זוכר נכון.
    אבל כל זה לא כל כך משנה, כי בסופו של דבר הסיפור שלך ממש טוב וממש אהבתי אותו :)

    19/03/2018 10:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך