תעלומה לא פתורה פרק 4

07/05/2015 502 צפיות אין תגובות

-נקודת מבט אורנה-
אני ונועה חזרנו מהבית ספר והלכנו לבית שלי התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה שתזמין את ההורים של נועה לארוחת ערב והיא הסכימה.
-ערב-
ההורים של נועה היו בארוחת ערב עם ההורים שלי ואני ונועה הלכנו לחדר שלהם כדי לבדוק את הכספת עשינו את הקוד (453789) ופתחנו וראינו מתנה קטנה ומכתב פתחנו את המכתב קודם היה רשום…
-נקודת מבט נועה-
פתחנו את המכתב והיה רשום שלום נועה זה משהו שאת צריכה לדעת שההורים שלך הסתירו ממך שיש לך אח הוא אחד מבין החברים הכי קרובים שלך את פשוט לא יודעת מי מהם ואני מעדיף גם שלא תדעי זה יגרום לצרות עוד מעט את תכירי אותו הוא יבוא אלייך גם אותי את תכירי ולא רק את גם החברה שלך אורנה תכיר ממש בקרוב עוד כמה ימים אני ישלח לך עוד מכתב ואני יתקשר אלייך להודיע איפה הוא יהיה אז תצפי להפתעות…
אני ואורנה פשוט נדהמנו כמעט בכיתי אבל אורנה אמרה לי לא להישבר עכשיו ובדקנו מה יש במתנה הקטנה היה שם פתק ותמונה בפתק היה רשום הנה תמונה של אח שלך אבל היא הייתה קרועה הראו רק את הלבוש שלו אבל לא הפנים התבאסתי אבל אמרתי לעצמי שעוד מעט יגיע עוד מכתב ואני ימצא את אחי.
אני ואורנה נישארנו אצלי בבית וצפינו בסרט הודענו להורים של נועה שהיא נשארת לישון אצלי הסתיים הסרט ואני ונועה הלכנו לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך