טוב, זאת כמעט פעם ראשונה שאני כותבת באתר. אני מודעת לזה שהסיפור מאוד קצר, זה הסיגנון שלי :) אשמח לחוות דעת. זה לא מושלם, אבל אני שלמה עם זה.

תקועה במרתף

טוב, זאת כמעט פעם ראשונה שאני כותבת באתר. אני מודעת לזה שהסיפור מאוד קצר, זה הסיגנון שלי :) אשמח לחוות דעת. זה לא מושלם, אבל אני שלמה עם זה.

אני מתעוררת למשמע קול חבטה. "מי זה ?" אני מתחילה לצרוח בכל כוחותי. מה זה איפה אני לעזאזל? ולמה אני קשורה לברזלים האלו.
אני מסתכלת מסביבי. ואני רואה עכברוש קטן. "היי עכברוני קטן בוא אליי" והוא נושך אותי בחוזקה . וידי מטפטפות מדם. "בן זונה קטן."
אני לא יודעת כמה זמן אני יושבת שם, אבל זה מרגיש כמו נצח. אני צועקת בכל כוחי. אין קול ואין עונה.
מסריח , מגעיל ומטונף פה. וחם פה כל כך, אני מפנטזת על מקלחת קרירה ומרעננת. לישון במיטתי, לאכול מהמטעמים של אמי האהובה. אני מתחילה לבכות. בכי תמרורים. כולי תקווה שהסיוט הזה יגמר. שהכל יחזור לשגרתו. ואז אני שומעת דלת נפתחת ויריה מחרישת אוזניים.

~המשך יבוא~


תגובות (6)

נחמד, מחכה להמשך.

28/07/2015 20:15

מזל טוב על הסיפור הכמעט-ראשון, קודם כל:)
דבר שני- הסיפור נחמד מאוד, אבל יש לתקן בו רק את העניין של הפיסוק. ברוב הטקסט את שמה סימני פיסוק טוב, אבל יש כאן כמה טעויות. כמו למשל בקטע: ולמה אני קשורה לברזלים האלו.
כדאי להחליף את ה(.) ב (?) וכדאי בסוף משפט לשים נקודה ולהקפיד על זה כי המון אנשים עושים את הטעות הזאת ואז פשוט מתבלבלים ולא יודעים מתי נגמר המשפט, ולפעמים גם מי אומר מה.

28/07/2015 20:33

נשמע מעניין , תמשיכי :)

28/07/2015 20:39

אהבתי, את כותבת מעולה… מחכה להמשך,
השראה

28/07/2015 22:53

תודה לכן . אהובות :)

28/07/2015 23:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך