« dark_side »
כן כן.. לא מובן בעליל. אבלל זה כל הרעיון שרק בסוף העונה תבינו מה הלך שם. תהיה קפיצה ענקית של זמן בפרק הבא, קפיצה של שנתיים שכבר משם יתחילו הקטעים המעניינים ולאט לאט יהיה קצה חוט לתעלומה.. מקווה שאהבתם!

All of the night – הקדמה

« dark_side » 22/11/2014 585 צפיות 6 תגובות
כן כן.. לא מובן בעליל. אבלל זה כל הרעיון שרק בסוף העונה תבינו מה הלך שם. תהיה קפיצה ענקית של זמן בפרק הבא, קפיצה של שנתיים שכבר משם יתחילו הקטעים המעניינים ולאט לאט יהיה קצה חוט לתעלומה.. מקווה שאהבתם!

"מוכן?" אמרתי "שלוש ארבע ו.." צעקתי כשאנחנו דוחפים את הקופסא הגדולה לסילו. "סוף סוף סיימנו" לחשתי מתנשף. "רוץ!" הוא צעק בבהלה כשראה עובדים באים לכיוון הסילו והסתתרנו מאחורי בלוק שהיה בקרבת מקום.
"איפה הסחורה?" שמעתי את אחד הפועלים צועק. "הנה" השני אמר כשמעלית הכפות התחילה להעלות את הסוכר לתוך הסילו. "מאחרים" הראשון אמר בעצבים. "היי אבשלום" שמעתי מישהו צועק לאחד הפועלים מסילו אחר ושני הפועלים הלכו לכיוונו.
"זה הזמן" אמרתי לו "לברוח" הוספתי ושנינו ברחנו בפחד לכיוון תחנת האוטובוס שתיקח אותנו לנמל התעופה, לאפריקה.


תגובות (6)

uta uta

אווו נשמע טוב.. מצפה להמשך :)

22/11/2014 10:48

לא ממש הבנתי, אבל הבנתי שהסיפור הולך להיות מותח בפרקים הבאים.
אשמח מאוד
עם תמשיכי

22/11/2014 11:22

לא הבנתי מה כתבת בעליל, אבל, מה לעשות שאצלי לא להבין זה דבר טוב :)
אשמח אם תמשיכי :)

22/11/2014 11:28

שמחה ש.. חיבבתם ( ? ) חח אין לי מושג איך להגיד את זה..
כן, זה לא מובן זה פשוט רקע קטן ממש למה שהולך להיות. בפרקים הבאים נקודת המבט תהפוך לנקודת מבט של חוקרת ולפעמים של חוקר וככה ימשיך הסיפור. רק בסוף נקודת המבט הזו תחזור..
בלבלתי טיפה?

22/11/2014 11:42

נשמע מסובך… אבל לא יכולה לחכות להמשך!

22/11/2014 11:49

נשמע חזק.
מחכה לפרק הראשון.

22/11/2014 12:09
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך