אני ממש אשמח להערות שלכם איך להשתפר זה סיפור ראשון שהשקעתי ככה תהנו נ"ב : עם יש לכם שאלות תשאלו מה שבא לכם

give up -2

08/04/2014 518 צפיות 5 תגובות
אני ממש אשמח להערות שלכם איך להשתפר זה סיפור ראשון שהשקעתי ככה תהנו נ"ב : עם יש לכם שאלות תשאלו מה שבא לכם

~בוקר ~
"שירייי קומי את מאחרת לבית ספר כבר רבע לשמונה ! " שמעתי את אימי אומרת לי את זה מלמטה אני אמנם הייתי כבר מוכנה לבית ספר אבל נפשית חשבתי איך אני הולכת לעבור עוד סדר עינויים בבית ספר .
כבר בכל התירוצים השתמשתי להבריז מבית ספר אמא היא כבר לא קונה את השטויות שלי .

"אני עוד שנייה יורדת " עניתי ישבתי עוד דקה על המיטה והחלטתי לרדת לכוון המטבח "בוקר אמא "אמרתי
"בוקר מצויין, טוב אני מאחרת כבר אז הכנתי לך סנדוויץ הוא על השיש במטבח תקחי אותו"
"סבבה אני אקח תודה " עניתי , לקחתי את הסנדוויץ ויצאתי מהבית לכיוון בית הספר, אני חייבת לקחת את עצמי בידיים ולהתמודד עם הקשיים שלי לבד .

~בית ספר ~
נכנסתי בשער של הבית ספר למזלי לא היה אף אחד כי היה כבר צילצול מלפני רבע שעה נכנסתי למזכירות לקבל פתק איחור ושמתי לב בחדר המנהל ילד חדש יושב בכיסא ומדבר איתו לא יודעת הוא גרם לי לשקוע בו אולי בגלל שהוא היה חתיך !, טוב שירי תצאי מהמחשבות האלה אין מצב שהוא ישים עלייך .
"ילדה רצית משהו ?" המזכירה נעירה אותי ממחשבותי ,
אהה אני צריכה פתק אישור כניסה לכיתה .
"מצטערת אני לא יכולה לתת לך אישור אחרי השעה שמונה ועשרים " אמרה המזכירה
"אוףף טוב לא משנה "
יצאתי מהמזכירות בעצבים לכיוון הכיתה
"המורה אפשר להיכנס ?"
"לא מצטער את נשארת מחוץ לכיתה עד עשר"
"ואייי " עניתי וטרקתי את הדלת בכל החוזק ששמעו הד בכל השכבה יופי שירי ככה את לוקחת את עצמך בידיים חשבתי בזילזול אין מצב שהיום הזה יכול להיות יותר גרוע ,
"תראו תראו מי הגיעה " פתאום שמעתי קול ואז הבנתי בוודאות שזה כן הולך להיות יותר גרוע …


תגובות (5)

תמשיכי

08/04/2014 21:06

מהממם תמשיכי

08/04/2014 21:10

היי שיר,
על ההתפתחות הזו אני בדיוק מדבר!
כל הכבוד לך על השינוי ההתפתחותי שהבאת פה.
זה בהחלט מכניס עניין רב ומושך יותר את הקורא.

נתחיל בהתחלה –
כששירי קמה הם מדברות כאילו כלום לא קרה בפרק הקודם, אין שום קשר בין מה שהיה בפרק 1 שהשפיע על היחסים בין האם לבת בפרק הזה. היית צריכה לדעתי לעשות סוג של מונולוג שיהווה אקספוזיציה לפרק הנוכחי אף על פי שקראנו את הפרק הקודם ושיתן טעם שלא הכל מושלם אחרי הלילה ושקרו עוד דברים ומטען הסנטימנטים מהפרק הקודם לא עשה "ריסטרט" כי זה ההרגשה שנתנה פה.
בנוסף, לדעתי את צריכה להשקיע בפרטים כמו מי אמר את הקול הזה.
אני מבין שאת רוצה לשמור על מתח אבל לא יזיק אם תגידי "תראו תראו מי הגיעה, נשמע הקול המוכר מעבר לפינה ועוד לפני שהסתכלתי הבנתי כבר אז במי מדובר". וכאן לחתוך את הפרק.

סה"כ, פרק נחמד מאוד, כמה תיקונים קלים וזה מעולה. :)

08/04/2014 21:12

    תודה ❤ זה ממש עוזר לי החוות דעת המקצועית !

    08/04/2014 21:16

נראה יפה!
תמשיכיייייייייייי

08/04/2014 21:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך