רז אש :)
מקווה שתהנו. יש לנו גם עמודי פייסבוק אחד של הסיפור ואחד של ג'יין. כנסו מלא הפתעות. קישור לדף של הסיפור: https://plus.google.com/collection/g_ydfB

the world of vampire פרק ראשון

רז אש :) 26/02/2016 828 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו. יש לנו גם עמודי פייסבוק אחד של הסיפור ואחד של ג'יין. כנסו מלא הפתעות. קישור לדף של הסיפור: https://plus.google.com/collection/g_ydfB

הפרק הראשון:
הייתי בדרך הביתה, אחי כבר לא ישוב. אני צריכה ללמוד איך לחיות בלעדיו, יהיה קשה הוא היחיד שנשאר לי מהמשפחה. ההורים שלנו מתו בתאונת טיפוס, הם הצילו אותנו במקומם. הייתי בת שנה, אין לי כל כך הרבה זכרונות מהם. חוץ מהפרצוף שלהם באותו לילה גורלי. טוב נחזור למציאות, אחי נעלם הוא יצא עם חברים לפני שבוע, ועדיין לא חזר הביתה. אנחנו גרים בבקתה קטנה והוא עובד כדי לממן את לימודי, אני יודעת שאם לא אתעמץ ללמוד הוא יתאכזב נורא כי הוא עובד קשה כל יום כדי לממן את לימודי ולהביא לנו אוכל ושתיה. חזרתי הביתה מלאה במחשבות לא שמה לב למכוניות שחוצות, וחוצה את המעבר חציה. לפתע צץ אמבולנס שנע במהירות מטורפת, הוא לא ראה אותי ואני לא ראיתי אותו. הוא התנגש בי בעוצמה ענקית והעיף אותי עד לבקתה שלנו (היא רחוקה) נפלתי על הגג הוא נשבר ואז נחתתי על הגב הרגשתי ששברתי את רוב עצמותיי דיממתי ואף אחד לא ראה אותי ולא שמע אותי. התעלפתי חשבתי שאני כבר מתה. ואז הוא הגיע אח שלי הטוב האהוב שלי, אח שלי שהוא כל עולמי. אבל הוא נראה שונה וחזק יותר והעיניים שלו היו אדומות אדומות כמו דם! הוא הרים אותי, הוא גם היה מהיר יותר. והביא אותי להרים להרים של אותו לילה, הלילה שבו איבדנו את ההורים שלנו. היה שם בית ובו כמה אנשים כולל החברים שלו, והחברה הכי טובה שלי. ששנה שעברה נדרסה ע"י שתי מכוניות במקביל וכולנו חשבנו שהיא מתה. הוא הניח אותי על השולחן שמעתי דיבורים ופתאום כאב חד פילה את שורש כף ידי וגופי החל לעבור כאילו מלחכת אותו אש מבפנים היא נהיית יותר חמה יותר כואבת עד שהיא מגיעה ללב..
המשך יבוא …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך