אופטימיות=אושר

04/02/2017 4475 צפיות תגובה אחת

פסימי אחד ניסה לעבור לעולם האופטימים.אין כניסה אמרו לא בשער
\"מה אבל אני רוצה להיות אופטימי?\"
\"מצטערים.אי אפשר\".\"למה?\".שאל אותם.\"מה יגרום לך להיות אופטימי?\". שאלו אותו \"שאישתי תהיה יותר יפה\".
\"זהו?\".אמרו לו.\"אולי שהבן שלי יהיה יותר חזק ולא ינתנכלו אליו בבית הספר\".\"עוד משהוא?\" שאלו אותו שוב.
\"אולי גם שההורים שלי יפסיקו לריב הרבה.זה מצב נורא\".שאלו אותו עוד דברים.וכמעט שאמר את כל הדברים שמפריעים לו.\"יש לך מושג מה זה להיות אופטימי?\".שאלו אותו.\"אופטימי זה אחד שהכל הולך לו בחיים והכל מצליח.\".השיב להם.\"לא בדיוק הפוך. אמרו לו.אופטימי זה אחד שרואה את כל המגרעות בחיים.ויודע להפיק מהם את הטוב לדעת שהם ישתנו.או פשוט להתרגל אליהים.ולהיות שמח עים מה שנתנו לו.אישתך באמת נראית נורא?\".
\"לא היא חמודה מאוד\".השיב להם. \"והבן שלך בן כמה הוא?\".\"10\".אמר להם.\"ואתה לא חושב שיש לא עוד הרבה זמן להשתנות.וגדול ולהתבגר?\".
\"אני מאמין שכן\".השיב להם.\"וציינתה שאתה רוצה להחליף עבודה בשביל להרוויח יותר כסף?\"..\"כן\".ענה להם.
\"אבל בעבודה שלך אתה מרוויח טוב
מספיק בשביל להאכיל את כל הנפשות בבית.והמצב הכלכלי שלך בסדר\".\"נכון ענה להם\".\"תחשוב שוב באמת רע לך כלכך?\".האיש הרהר לרגע ואמר.\"החיים שלי כלכך יפים אמר.אני לא מבין מה חשבתי לעצמי.שרציתי עוד.רגע אז מה אין עולם לאופטימים?\".
\"לא אין עולם לאופטימים. האופטימיות מתחילה בפנים. אף אחד אחר חוץ ממך לא יכול.לשנות את חייך\".


תגובות (1)

572 572

סיפור נחמד מאוד.
רק שים לב לכל ה\ המיותרים שהשתרבבו לך.
נוסף על כך, "אליהם" ולא "אליהים".
"עם" ולא "עים"

13/02/2017 20:58
סיפורים נוספים שיעניינו אותך