זאת אני
ניסיתי משהו חדש

איש עצוב ובודד

זאת אני 28/12/2017 1026 צפיות תגובה אחת
ניסיתי משהו חדש

איש עצוב ובודד הלך ברחוב הומה בשעת צהריים מאוחרת. כשהאיש הבודד ראה אישה עם 2 ילדים חשב לעצמו אוף, למה אין לי ילדים? כשעבר את האישה עם הילדים ראה האיש הבודד זוג מאוהב יושב בבית קפה וחשב לעצמו אוף, למה אין לי אהבה? כשעבר את בית הקפה ראה האיש הבודד אדם עשיר נוסע במכונית משוכללת וחשב לעצמו אוף, למה אני לא עשיר? כשהמכונית עברה האיש הבודד הגיע לביתו הצנוע, הסתכל בחלון וראה מרחוק שדה חיטה וחקלאי עם 3 ילדיו עובדים בשמחה וחשב לעצמו אוף, למה אין לי פרנסה טובה? ואז, הביט האיש הבודד למטה וראה אדם לבוש סחבות מתחנן בפני האיש העשיר במכונית נדבה, וזה בתמורה זרק לו עטיפת מסטיק בפרצוף ונסע משם. ואז חשב לעצמו האיש הבודד איזה יופי שיש לי את מה שלאיש המסכן אין. ואז, ירד האיש הבודד למטה והציע לקבצן מעט אוכל ונתן לו שמיכה חמה. לאחר מכן ראה האיש הבודד את האישה עם 2 הילדים בעוד הם בוכים והאישה מנסה להרגיעם, וחשב לעצמו אולי אעזור לאישה המסכנה. בדרכו לאישה ראה איך הזוג המאוהב מתארס, ובליבו הרגיש שמחה על האהבה החדשה. מרחוק ראה את משפחת החקלאים אוכלת ליד השדה ושמח על האושר שלהם יחדיו. כשהגיע לאישה ועזר לה עם ילדיה, ראה איך עוצרים את האיש העשיר לאחר שנסע במהירות מופרזת, ואמר לעצמו שזה העונש המגיע לאיש זה. ואחרי שהשמש שקעה, ישב האיש הבודד והשמח בביתו וחשב איזה חיים טובים יש לי, אם אני רק אעזור לאחרים ואסתכל על חצי הכוס המלאה.


תגובות (1)

את השראה אדירה

05/02/2018 22:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך