אנשים

yolo22 28/06/2014 830 צפיות 4 תגובות

מה הפואנטה באנשים?
מהרגע שהם נולדים הם חיים לפי אותה תבנית.
הם מקבלים אותו חינוך.
לכולם יש עיניים, שיער, פה ואף.

החיים שלהם מורכבים ממקרים. טעויות אם תרצו. ואחרי כל מקרה הם ממשיכים לדבר על אותו המקרה.
והטעות לא מתרחשת פעם אחת. הו לא. היא חוזרת על עצמה במגוון שינויים לאורך כל החיים, ומושכת אחריה שעות של דיבורים.

פופולריות זה דבר שקל להרוס, קשה לטפח ובלתי אפשרי להבין.

קצת מזכיר את התכנית "Dance Moms". אני אהיה כנה, אני מחבבת את התכנית הזו. היא מצחיקה אותי. רמת הטמטום של האימהות שם הוא מה שמחזיק אותי לצפות בתכנית אפילו בתנאים קשים ומייאשים של רזולוציה נמוכה ובלי תרגום.
אבל מצד שני, הפרקים פשוט חוזרים על עצמם.
כל פרק מחדש הן מקבלות פירמידה- האימהות שלמעלה מאושרות ושאננות (כמו תמיד, מאדי) ואילו האימהות שלמטה ובאמצע מקללות וכועסות על כולם.
כל פעם הן ניגשות לתחרות שאליה הן מעבירות שבוע חזרות בסטודיו. ובמשך כל החיים שלהן הן צריכות לסבול את הריבים המטופשים של האימהות הקולניות שלהן ואת המורה המרגיזה והרעה.
וכל זה בלי לדבר בכלל על כאבים פיזים, מחסור בחיי חברה, חוסר פרטיות, הידרדרות בלימודים, לחץ, רושם מוטעה, ציפייה, התבגרות מהירה מידי ועוד ועוד.

עכשיו תקראו את זה שוב ותבינו בדיוק על מה אני מדברת.


תגובות (4)

את כותבת מושלם

28/06/2014 02:35

לא צריך לקרוא עוד פעם להבנה. לפחות, מבחינתי. זה מוסבר בצורה מושלמת [למרות שאולי זו העובדה שככה אני רואה את העולם בכל אופן?]

28/06/2014 03:53

כתוב בצורה רהוטה וחלקה, אך אני לא מסכימה עם גישת העולם שלך ועם דרך ההשקפה שלך. אני חושבת שאת טועה – אנשים אינם זהים. גם לא דרך החיים שלהם.

28/06/2014 11:31

כתבת ממש יפה, אני ממש אהבתי.

01/08/2014 00:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך