בת-אל77
.בנות אתן יפות כמו שאתן, מי שיאהב אותכן באמת יקבל אותכן כמו שאתן. אתן לי צריכות להוריד כלום, אתן יפות כמו שאתם

אתן יפות כמו שאתן.

בת-אל77 17/06/2014 762 צפיות 3 תגובות
.בנות אתן יפות כמו שאתן, מי שיאהב אותכן באמת יקבל אותכן כמו שאתן. אתן לי צריכות להוריד כלום, אתן יפות כמו שאתם

התאהבתי בו, הוא היה כזה חמוד וחתיך.
"אני מאוהבת בך" אמרתי לו,
"את חמודה והכל, אבל אני לא יכול להיות חבר של מישהי כמוך" הוא אמר לי,
"מה זאת אומרת, זה בגלל שאני שמנה" אמרתי לו בקול מודאג.
הוא הנהן עם הראש והלך. ובאותו רגע חשבתי על זה, והוא באמת צודק מה חשבת לעצמי שהלכתי להציע לו חברות, אם איך שאני נראת. אמרתי לעצמי: "מהיום אני אוכלת רק סלטים, מצדי לאכול כל חיי סלטים, היום הזה מתחיל בריצות וסלטים".
זה מה שעשיתי במשך חודשים , והגעתי למשקל 52 גוף כל כך יפה, ואז הוא בא והציע לי חברות, ברור שאמרתי לו כן, ומאז אני והוא חברים הוא תמיד החמיא לי על זה שאני "כוסית" סליחה על הביטוי.
לא יודעת מה עבר לי בראש פשוט המשכתי להוריד, עשיתי חמש שעות הליכה, ואכלתי מסטיקים בלי סוכר , ושתי מנות של סלטים ביום.
אחרי כמה חודשים מצבי התרדר, הקאתי אוכל , נשר לי השיער בכמויות גדולות, הפסיק לי המחזור, והפנים שלי נראו כל כך מכוערות עם השיער הדק מחוסר ויטמינים.
חבר שלי נפרד ממני, ובאותו יום קיבלתי טיפול לללא רצוני.
זה הכל בגללו.


תגובות (3)

צודקת

17/06/2014 10:06

באופן אישי, אני חושבת שזה מעט נאיבי להזיק לעצמך ואז להאשים את הבחור. כלומר, אני יודעת שכל אדם מושפע מהסביבה בצורה ובכמות כזו או אחרת – אבל אי אפשר להאשים את הסביבה בכל בעיה שלך.
בתור קטע, הוא היה בסדר. נושא חשוב וכתיבה טובה בסך הכל, אבל היא לא הצליחה להעביר לי את הנושא יותר מדי.
ואולי אני פשוט קשה כמו תמיד וזו בכלל לא הבעיה שלך :)

17/06/2014 10:19

יואו.. stingray צודקת תאמת

17/06/2014 13:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך