מוזיקה_לנשמה
אחד הדברים הכי חשופים שכתבתי.. יש מצב שאני אמחק את זה אבל בינתיים אני אתן לאומץ במה :) תהנו

בעולם של רדיפה

מוזיקה_לנשמה 15/01/2018 816 צפיות 4 תגובות
אחד הדברים הכי חשופים שכתבתי.. יש מצב שאני אמחק את זה אבל בינתיים אני אתן לאומץ במה :) תהנו

לפעמים אני מרגישה ילדה אבודה. כאילו שאני לא מפה. לא מבינה את העולם עד הסוף.
לא מתחברת לרדיפה אחרי כסף, כבוד, תשומת לב.
הרדיפה שלי, אני מרגישה, היא אחרת.
הרדיפה שלי היא להיות אדם יותר טוב. הרדיפה שלי היא להיות נאמנה לעצמי ומחוברת לעצמי. הרדיפה שלי היא ללמוד לשים את עצמי לפני כולם. הרדיפה שלי היא להתקרב לבורא עולם. לאו דוקא במובן של אורח החיים, אלא במובן האמוני. הצורך להתפלל ולדבר איתו. וזו רדיפה שתמיד היתה בי ותמיד תהיה בי. וההוכחה היא שכאשר אני כן מתפללת זה תמיד בכוונה מטורפת, עם דמעות והכל אמוציונלי. לכן אני עדיין מרגישה אותו, פשוט אני לא תמיד זוכרת לפנות אליו או לא מספיק רגילה. וזו אחת הרדיפות הכי משמעותיות שלי השנה.
הרדיפה שלי, אני מודה, היא גם לאהבה. תמיד חשוב לי שיאהבו אותי, שיכבדו אותי ושיתחברו אלי. וזה מתחבר לי לרדיפה שלי להיות נאמנה לעצמי. שבדר״כ היא יותר חזקה מהצורך להיות אהובה. ודווקא השילוב שלהם מביא אותי להיות יותר אהובה ובטח שיותר מוערכת.
הרדיפה שלי היא לקבל קושי. לקבל טעויות ולזכור שאני אנושית. להפסיק לבקר את עצמי ולדעת לחבק את עצמי יותר. לתת לעצמי טפיחה על השכם כשצריך ולא לחכות שמישהו אחר יתן. לפרגן לעצמי עם עצמי, לפחות כמו שאני מפרגנת לאחרים. לקבל את נקודות החולשה שלי בעצמי ולהבין שהן אלו שעושות אותי אני. הן חלק מהמכלול. מותר לי לא להיות מושלמת. מותר לי לטעות, לכעוס, לבכות, לפגוע ולהפגע. כי אני אנושית. וזו בעצם הרדיפה. לרדוף אחרי האנושיות שבי, זו שלא מתחברת למרדף המתוכנת אחרי כסף, כבוד ותשומת לב. ובין כל זה.. להשאר פשוט אני.


תגובות (4)

טוב אז קודם כל כל הכבוד על החשיפה… לפעמים זה טוב… וצריך את זה
אהבתי ממש! כי באמת לא צריך לרדוף אחרי כסף וכבוד… אחרי תשומת לב לא צריך לרדוף אבל כן צריך לקבל… קיצר אהבתי ממש את מה ששכתבת על האמונה והכל בעולם כזה משוגע עולם של רדיפה….

15/01/2018 20:03

תודה על החשיפה.
אני דווקא לא התחברתי למה שכתבת.
המרדף אחרי האמונה הוא נחמד שהכל יפה וורוד. כשהחיים מתאכזרים והתפילות לא יענו, ניתן יהיה לפתור את זה במשפט פשוט "זה רצון האלוהים".

17/01/2018 00:18

    ניסיון החיים לימד אותי אישית שדווקא בתקופות האלה האמונה אצלי גדלה ומתעצמת הרבה יותר מאשר בשגרה..
    לגבי העניין של תפילות, קודם כל הסתכלתי על תפילה לא כעל בקשה אלא על דיבור, הודיה, שיתוף וכו.. נכון שבין היתר יש גם בקשות אבל לא לזה התכוונתי… סתם שיהיה ברור :)
    אבל בכל מקרה, חלק מלחזק את האמונה זה להבין שאנחנו לא רואים את התמונה השלמה ויש דברים גדולים שאנחנו לא מבינים ולכן לפעמים דברים קורים ורק בדיעבד מבינים למה זה קרה ומה יצא לנו מהדברים.. זו עבודה תמידית כמובן.. שנזכה :)

    16/02/2018 09:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך