שלום לכל הקוראים, נעלמתי לזמן לא קטן מאז הפעם האחרונה שכתבתי באתר, אני כותב הרבה במחברת את המחשבות שלי, וזה לא שאין לי מה לשלוח למרשתת. פשוט אני לא אוהב להסביר את המחשבות שלי. במחברת אני מסובך ולא מובן, באינטרנט אני כותב בתהליך ומנסה להיות מובן יותר, שזה כמובן דורש יותר מחשבה ועומק, כי מה שלי מובן אולי לאחרים לא. בכל אופן יש לי יותר זמן פנוי מאז שסיימתי את התיכון, ולאחרונה הסכמתי עם עצמי לנסות בשבוע לשלוח לפחות קטע של מחשבות כמו זה. אהה...זה אומר שאצטרך לחשוב יותר... אז, תהנו לחשוב ממה שכתבתי :). ממני, דניאל בכר.

האם טעות היא אכן דבר שגוי?

22/09/2017 806 צפיות אין תגובות
שלום לכל הקוראים, נעלמתי לזמן לא קטן מאז הפעם האחרונה שכתבתי באתר, אני כותב הרבה במחברת את המחשבות שלי, וזה לא שאין לי מה לשלוח למרשתת. פשוט אני לא אוהב להסביר את המחשבות שלי. במחברת אני מסובך ולא מובן, באינטרנט אני כותב בתהליך ומנסה להיות מובן יותר, שזה כמובן דורש יותר מחשבה ועומק, כי מה שלי מובן אולי לאחרים לא. בכל אופן יש לי יותר זמן פנוי מאז שסיימתי את התיכון, ולאחרונה הסכמתי עם עצמי לנסות בשבוע לשלוח לפחות קטע של מחשבות כמו זה. אהה...זה אומר שאצטרך לחשוב יותר... אז, תהנו לחשוב ממה שכתבתי :). ממני, דניאל בכר.

יש בי תהיה.
האם טעות היא אכן דבר שגוי?
ידוע לי דבר מרכזי, טעות מוביל אותנו לשינוי.
ועקב כך, כאדם שלומד ומשתפר רואה דילמה זו בפניו:
האם טעות אכן, שגויה או נכונה בחלקה?
ואם נכונה בחלקה, אזי איזהו חלק הנכון?

כל בן אדם עובר בחייו קשיים, אתגרים ומבחנים שמהם הוא מתפתח.
אני לא שונה.
אתם לא שונים.
ברם, רבים שוכחים את העובדה הזאת, שוכחים את הטעויות וזוכרים את הניצחון.
אולי מה ששוכחים אינם הטעויות, אלא התהליך שעברו בשביל להגיע לניצחון.
אולי.
נאמר שעם ישראל הגיע לארץ החלב והדבש, קרי הפורייה, ובמהלך הדורות שכחו את המתנות שקיבלו מהאל וחשבו שהם מובנים מאליהם, לכן זלזלו בחוקי האל והחלו לחטוא.
הטעות שלהם נבעה מכך ששכחו את השינוי, המתנות שקיבלו הראשונים והקשיים שעברו כדי להרוויחם, אך הצעירים לא העריכו. כי שכחו.

כאדם יהיה לי נטייה לקבל את המתנה בלי להעריך את התהליך, ואף לשכוח את הקשיים.
ברם, כדי לזכור את הקשיים ואת טעויותיי, אנוכי אסבול.
אעבור את טבע האדם, אקח מתוך תוכי את המהות של עברי הרחוק ואזכור. כי אני חי.
כל עוד אחיה, אז אזכור את הקשיים, את הטעויות שלי, את הכשלונות שלי, את הכאבים שלי, כ…כי יש לי אפשרות.
יש לי בחירה, נולדתי עם הכוח הזה, להתנגד לטבע של האדם וליצור לעצמי את נרטיב חיי.
כרגע הטעות או לדיוק הכישלון הכי גדול שלי, הוא ששכחתי איך להיות אדם.
אך, איזהו טעות אכן, שגויה או נכונה בחלקה?

בני אדם מתיימרים להצליח לאורך חייהם, אך אם ידעו שהסוד להצלחה הינו הכישלון החורץ שבחייהם, אז היו מתנגדים לכישלון הבא בכל כוחם ונפשם.
למה?
ראיתם פעם ילד שרצה לגעת באש?
אני ראיתי.
זה כאב…
מאז לא נגעתי באש.
לפחות, לא בכוונה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך