Miss T
״האשליה״ לא באמת חלה על כולם...היא חלה על הרוב, ועל מי שהיא משפיעה זה לא כולם באותה מידה...הסיבה שגרמה לי לכתוב על זה פשוט הייתה להסתכל על אחותי הקטנה, על החברות ובכללי על הרשתות ולהבין שאנחנו בבועה שצריכה להתפוצץ...היא משפיעה על דימויים בעיקר...אבל על עוד הרבה..

האשליה…

Miss T 09/07/2016 1011 צפיות 4 תגובות
״האשליה״ לא באמת חלה על כולם...היא חלה על הרוב, ועל מי שהיא משפיעה זה לא כולם באותה מידה...הסיבה שגרמה לי לכתוב על זה פשוט הייתה להסתכל על אחותי הקטנה, על החברות ובכללי על הרשתות ולהבין שאנחנו בבועה שצריכה להתפוצץ...היא משפיעה על דימויים בעיקר...אבל על עוד הרבה..

למה אנחנו נופלים לאשליית התמונות ברשתות החברתיות?….
וזה דו כיווני, שלא תתבלבלו…
מוכרים לנו אשליות…שהם מושלמים…
וגם אנחנו…מראים רק צדדים מושלמים…
למה?
בשביל שכשנראה אחד את השני ונחשוב ״וואו אני רוצה להיות כמוה/ו״
או ״איזה גוף יש לה/לו״
ומה שקורה במציאות זה שיש אנשים שלא עומדים ב״תקן״ הזה…והם מרגישים שהם לא שייכים לחברה הזאת, אז הם לא מתבלטים, לא מרגישים בנוח להציג את עצמם או פשוט להיות הם…
ולמה?
כדי שנוכל להמשיך להצית את האשליה שאנחנו צריכים להיות מושלמים?…
אנחנו לא…
אפילו לא קרובים
ובגלל זה אני לא טוב מספיק?
בגלל המראה שלי?
וזה לא רק המראה…זה בכללי, מה שהתמונות משדרות…
כיום בנות מתלוננות שלא מתייחסים אליהן ברצינות, וזה נכון, באמת לא מתייחסים אליהם ברצינות…אבל איך אפשר?
תחשבו רגע, אם לדוגמה הייתי גבר והייתי רואה באינסטגרם תמונות של בחורה יפה עם בגד ים או לבוש מינימליסטי ברוב התמונות…סביר להניח שהייתי מתחיל איתה בשביל מטרה אחת. (תקנו אותי אם אני טועה)…
ויכול להיות שאותה בחורה היא מדהימה…ועם האופי הכי אוהב ומהמם בעולם…אבל היא לא מרגישה שווה מספיק אז היא מפרסמת תמונות של הגוף שלה,
ככה היא מקבלת תשומת לב…פשוט כי היא לא יודעת מה היא שווה…
וכי לקבל כל כך הרבה פידבקים (לטוב ולרע) גורם לך להרגיש שאת שווה משהו,
משהו שידברו עליו ,
משהו שיסתכלו עליו-וזאת האשליה.
להסתכל על מסך ולהתרגש ממנו כאילו הוא היה אדם שאת/ה אוהב…ולקבל מחמאות/העלבות והמצב רוח שלך נקבע לפי זה.
נכון שלא כולם כאלה, אבל כיום רובם כאלה.


תגובות (4)

אויש תעשה לי טובה. אתה חושב שבנות מעלות תמונות שלהן בבגד ים בשביל לקבל "תשומת לב?". אז תן לי לחדש לך משהו, הרבה מאוד מהן לא. אנשים מרגישים בנוח להרגיש תמונות שלהם בבגד ים כי הם חושבים שהם יפים וזכותם לחגוג את התחושה שלהם ואת הגוף שלהם. נטו בשביל עצמם. וזה בכלל לא קשור לאיך הבן אדם נראה, אלא בעיקר לאיך שהוא מרגיש. מי שמרגיש יפה מקרין את זה, לא משנה איך הוא נראה. וזה סבבה להיות שמח ממחמאות, כי זה טבעי, כמו שקיבלת תגובה טובה כאן אז אתה שמח. מול מסך. כי זה פאקינג משמח.
הפוסט הזה מקומם אותי. הוא נשמע כמו איזושהי התבכיינות על כמה שהכל מקולקל ומזוייף ומכוער ואוי ואיכ ודי. האמת שמי שלא שם זין באמת, פשוט עושה מה שהוא רוצה ומה שבראש שלו, ולא מרגיש צורך לחנך אנשים אחרים מה עליהם לעשות ומה לא.
את מי שכן צריך לחנך זה את הילדים הקטנים, וזה דווקא מאוד פשוט:"היי ילדים:) אתם יפים ומדהימים כמו שאתם ותעשו מה שבא לכם כי אתם לא יכולים לרצות את כולם ואתם לא צריכים לדפוק חשבון. בטח שאת יכולה להעלות תמונה בבגד ים חמודה, זה הגוף שלך!".
לא יודעת עד כמה התגובה הזו עקבית אבל כן..זה מה שזה עורר בי. שיתפתי.

10/07/2016 14:50

    לשתף תמונות שלהם בבגד ים*

    10/07/2016 14:51

אני מסכימה שצריך להקרין את היופי שלך אבל הרבה פעמים באינטרנט מה שקורה זה שנוצרת תחושה של ״קריטריון״, כדי לקבל הרבה לייקים, או תגובות… ואז אנשים שלא עומדים בזה נפגעים בעולם האמיתי,זה רחוק מלהיות פוסט בכייני או איך שלא תקראו לזה…זה האמת שלי פשוט. והכוונה שלה היא שיש אנשים שנכון, רוצים להיות חופשיים וזה נחמד לקבל פידבקים טובים אבל אתה לא יכול להגיד שאף פעם לא עשית לייק לאיזה פוסט שקשור איך שהוא ביופי…. ואנשים מתחילים לזלזל בעצמם כי הם מרגישים שצוחקים עליהם,אז כן צריך להעצים את עצמך, אבל לא-ממש לא, על חשבון האחר.

11/07/2016 18:26

בקיצור, הפואנטה של מה שאני מנסה להגיד זה העצמה של עצמך אבל מבלי לפגוע באחר…ואתה לא חייב להסכים איתי כל אחד חופשי בדעתו.

11/07/2016 18:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך